FANDOM

Ichigo Kurosaki kontra Grimmjow Jaegerjaquez: Finałowa Walka jest ostatnią z trzech potyczek pomiędzy Ichigo Kurosakim i Grimmjowem Jaegerjaquezem, mającą miejsce w czasie Inwazji na Hueco Mundo.

Prolog Edytuj

Grimmjow sprowadza Orihime Inoue w miejsce, gdzie po walce z Ulquiorrą Ciferem leży poturbowany i niezdradzający oznak życia Ichigo Kurosaki. Arrancar chce wymusić na dziewczynie wyleczenie ran Kurosakiego, by mógł się z nim zmierzyć. Inoue, na bezpośrednią prośbę Ichigo, leczy obrażenia, po czym Przedstawiciel Shinigami i Espada nieco się oddalają, wybierając jako miejsce pojedynku otwartą przestrzeń. [1]

Bitwa Edytuj

Od165 Cero w Ichigo

Grimmjow atakuje swoim Cero

Gdy Kurosaki w Bankai dociera do Grimmjowa, ten stoi na szczycie filaru. Przeciwnicy rzucają się na siebie, krzyżują ostrza powietrzu i, wciąż zwarci po pierwszym uderzeniu, opadają na ziemię, wznosząc tumany kurzu. Grimmjow unika ataku Ichigo i w odpowiedzi zamierza uderzyć go swoim Cero, używając do tego wolnej ręki. Chcąc uprzedzić atak Ichigo przygotowuje się do użycia Getsugi Tenshō, atak zostaje jednak zablokowany przez Arrancara, który chwyta jego Zanpakutō i jednocześnie ponownie atakuje Cero.[2] Siła skumulowanych ataków odrzuca ich od siebie. Grimmjow ze śmiechem ujawnia swoje podniecenie wywołane walką i chęcią zabicia Kurosakiego. Chce wiedzieć, czy Ichigo podziela jego uczucia. Gdy chłopak zaprzecza, Espada przypomina mu, że zranił już jego przyjaciół.[3] Mówi Ichigo, dlaczego zdecydował się zachować bliznę na piersi. Następnie oznajmia, że zabije Kurosakiego, aby udowodnić, że jest od niego silniejszy.

Od165 Getsuga kontra Cero

Getsuga Tenshō Kurosakiego kontra Cero Grimmjowa

Grimmjow chwyta Zanpakutō, wbity przez niego wcześniej w filar, na którym stał.[4] Wskakuje na szczyt filaru i zaczyna naśmiewać się z braku „zabójczych intencji” u Ichigo. Następnie, używając Sonído, próbuje zaatakować Kurosakiego od tyłu, ten jednak odbija cios i ich miecze ponownie się krzyżują. Grimmjow pyta wtedy Ichigo o właściwy powód jego przybycia do Hueco Mundo. Arrancar odrzuca oświadczenie chłopaka, że przybył uratować Inoue, stwierdzając, że w takim wypadku zamiast wdawać się w kolejne walki powinien był zabrać ją, w momencie gdy ją zobaczył. Dalej zwraca uwagę, że dziewczyna tylko pozornie wygląda na całą i zdrową, ale nosi ranę w środku, na co Ichigo wpada w złość i próbuje wyciągnąć od Grimmjowa, w jaki sposób została skrzywdzona.[5] Widząc, że udało mu się sprowokować Ichigo, Grimmjow kontynuuje stwierdzając, że Kurosaki przybył tutaj nie po to, by ocalić Inoue, ale by walczyć, podążając za swoimi instynktami Shinigami.[6] Obaj ponownie rzucają się na siebie i ścierają w powietrzu. Grimmjow uwalnia Cero, a Ichigo odpowiada Getsugą Tenshō, jednak nie zadaje wyraźnych obrażeń Espadzie.[7]

Gran Ray Cero

Grimmjow uwalnia Gran Rey Cero

Grimmjowowi, dzięki ponownemu użyciu Sonído, udaje się zaskoczyć Ichigo i ciąć go w poprzek klatki piersiowej. Arrancar, sprawiając wrażenie zawiedzionego poziomem Kurosakiego, wbija swój miecz w ziemię pod stopami i przygotowuje się do uwolnienia Gran Rey Cero, licząc na sprowokowanie przeciwnika do użycia jego całej mocy.[8] Ichigo, zdając sobie sprawę, że na linii ataku Grimmjowa znajdują się Inoue i Nel, rzuca się im na pomoc. Cero dokonuje pokaźnych zniszczeń dookoła i uderza w Kurosakiego, udaje mu się jednak ochronić Inoue i Nel dzięki przywołaniu maski Hollowa.[9] Orihime, widząc, że Ichigo osłonił ją przed atakiem, woła go po imieniu. Kurosaki odwraca głowę i dziewczyna widzi na jego twarzy maskę Hollowa, co wywołuje u niej niepokój i wahanie. Ichigo próbuje ją uspokoić zapewnieniem, że wszystko w porządku i niedługo skończy walkę.[10]

166Grimmjow prepares

Grimmjow uwalnia Resurrección

Grimmjow, w odpowiedzi na przywołanie przez Ichigo jego maski Hollowa, sam uwalnia swój Zanpakutō, czemu towarzyszy podniesienie się chmury pyłu. Kurosaki zostawia Inoue i Nel, wcześniej każąc ukryć się im za osłoną Santen Kesshun, i kieruje się ku Grimmjowowi. Gdy pył opada Ichigo widzi Arrancara w jego formie Resurrección, Panterze.[11] Grimmjow wydaje z siebie ryk, którego fala dźwiękowa uderza w Kurosakiego.[12] Następnie chwyta Ichigo i rzuca nim z taką siłą, że chłopak przebija kilka filarów, po czym, używając Sonído, dogania bezwładnie lecącego Ichigo i uderzeniem posyła go w powietrze. Kurosaki zderza się z kolejnym filarem, roztrzaskując go. Gdy Grimmjow spogląda z góry na powstałe rumowisko, spowite kłębami pyłu, nagle pojawia się za jego plecami Ichigo, korzystający z Shunpo. Chłopak uderza Getsugą Tenshō, jednak atak nie czyni przeciwnikowi krzywdy, za to jeszcze bardziej go nakręca.[13]

Gric

Ichigo chwyta dłoń Grimmjowa

Obydwaj kontynuują pojedynek. Gdy dochodzi do walki z zwarciu Arrancar zauważa, że Ichigo jest teraz silniejszy oraz może na dłużej przywoływać maskę Hollowa i dochodzi do wniosku, że Kurosaki osiągnął to dzięki treningowi. Stwierdzając, że jeśli maska Ichigo pęknie, walka przestanie być ciekawa, jednocześnie sięga pazurami w kierunku twarzy przeciwnika. Kurosaki zatrzymuje jednak jego dłoń, następnie poziomo tnie Grimmjowa w klatkę piersiową i oświadcza, że dla niego walka stanie się nudna, jeśli Espada rozproszy swoje Resurrección.[14] Grimmjow kilkakrotnie próbuje uderzyć i w końcu kopnięciem posyła Kurosakiego na piasek. Chłopak nie odnosi obrażeń, za to sam rani Arrancara, tnąc głęboko od twarzy, poprzez tułów aż do ogona i chwilę później ponownie w lewe ramię.[15]

Ichigo protects Nel & Orihime

Ichigo osłania Nel i Orihime przed pociskami Grimmjowa

Grimmjowowi udaje się zablokować kolejny cios Ichigo i sam atakuje używając Garra de la Pantera, wypuszczając w kierunku przeciwnika 5 pocisków, przypominających krystaliczne lotki. Kurosaki unika trafienia i wtedy zdaje sobie sprawę, że pociski zmierzają ku Orihime. Rzuca się w jej kierunku i zasłaniając ją przyjmuje na plecy uderzenie. Podnosi twarz w kierunku dziewczyny, a gdy ta reaguje strachem na widok jego maski, odwraca się.[16] Wraca na dół do Grimmjowa, który zauważa, że ratowanie Orihime kosztowało go kilka nowych ran. Następnie demonstruje siłę rażenia swoich pocisków - wypuszcza jeden z nich w kierunku filaru za jego plecami, który w wyniku uderzenia ulega zniszczeniu.[17] Espada jest pod wrażeniem faktu, że Ichigo przyjmując uderzenie pięciokrotnie silniejsze nadal jest w jednym kawałku, ale po chwili zauważa pęknięcia na jego masce, oznaczające zbliżenie się do jej limitu. Ichigo usuwa uszkodzenia, z kolei zaczyna pękać maska Grimmjowa, ale ten zdaje się tym nie przejmować. Przeciwnicy ruszają na siebie i ich zderzenie wzbija w powietrze chmurę piasku. Kontynuują walkę, Espada uszkadza maskę Kurosakiego, ale sam także zostaje przez niego zraniony w szyję, serię wzajemnych ataków kończy rozniesienie przez Kurosakiego pobliskiego filaru. Grimmjow coraz bardziej naciska na Ichigo, co skutkuje postępującym kruszeniem się maski chłopaka, w końcu kolejne uderzenie Kurosakiego o filar prawie całkowicie niszczy jego maskę. Grimmjow reaguje na to stwierdzeniem, że walka się skończyła, a Ichigo osiągnął limit swoich możliwości. Jednakże rozlega się krzyk Orihime, która woła do Ichigo, by nie umierał i nie pozwolił się już bardziej zranić.[18]

GrimmjowVsIchigoSlashsGrimmjow

Ichigo tnie Grimmjowa

Ichigo otrząsa się i zdecydowanie blokuje kolejne uderzenie Grimmjowa, informując go, że od teraz nie dopuści u siebie do kolejnych obrażeń, po czym od góry tnie odsłoniętego przeciwnika przez cały tors. Grimmjow wydaje się pokonany, jednak po chwili chwyta dłonią ostrze Zanpakutō Kurosakiego i ze złością oświadcza, że trzeba czegoś więcej, niż takie słabe uderzenie, by go pokonać. Po tym wbija swoje pazury w pierś Ichigo.[19] Następnie Arrancar mówi, że wciąż, pomimo licznych ran, widzi w oczach chłopaka determinację i wiarę w zwycięstwo, a to wkurza go jeszcze bardziej. Atakuje Ichigo, ale ten paruje ciosy i pyta czy jego gniew wywołuje to, że zwykły człowiek ośmiela się patrzeć na niego, jakby był mu równy. Grimmjow posyła w powietrze Ichigo i odpowiada, że nie robi mu różnicy, czy walczy z człowiekiem, Shinigamim czy Arrancarem, bo rozerwie na kawałki każdego, kto patrzy na niego z góry. Następnie, używając Sonído, znika Kurosakiemu z oczu, po czym pojawia się w pewnej od niego odległości. Arrancar łączy nadgarstki i przywołuje swoją najsilniejszą technikę, Desgarrón. Pazury na każdym z palców wydłużają się i zmieniają w ogromne ostrza, przypominające szpony, zbudowane z mocy duchowej.[20]

Grimmjow Desgarròn

Grimmjow używający Desgarrón

Kurosaki z trudem ostrzem Zangetsu zatrzymuje potężny atak, chwilowo odsłoniętemu nie udaje się jednak uniknąć ciosu skierowanego w jego pierś. Grimmjow zaczyna się śmiać i mówi, że Ichigo z nim przegra, bo to on jest królem, jednakże Kurosakiemu udaje się mieczem roztrzaskać jeden z naładowanych mocą duchową szponów, po czym mówi Grimmjowowi, że nie tylko on chce zwyciężyć. Ichigo rusza w kierunku Arrancara, który ponownie atakuje, wypuszczając w kierunku chłopaka naładowane Reishi ostrza. Kurosaki, ciagle zmniejszając dystans do Grimmjowa, wbija Zangetsu w jedno z ostrzy i zaczyna je niszczyć. Wciąż zbliżając się przyznaje Arrancarowi, że przybył do Hueco Mundo by walczyć i pokonać jego, ale także Ulquiorrę i Aizena, oraz sprowadzić do domu Rukię, Chada, Ishidę, Renjiego i Orihime, dlatego Grimmjow nie może go pokonać. Następnie Ichigo niszczy ostrze z Reishi i przebija Arrancara swoim Zangetsu.[21]

Następstwa Edytuj

GrimmjowVsIchigoAftermath

Ichigo chwyta pokonanego Grimmjowa

Ichigo chwyta za rękę opadającego bezwładnie Grimmjowa i pozostawia na ziemi. Kieruje się w stronę Orihime i Nel, które okazują radość z faktu, że udało mu się wyjść z pojedynku cało. Chłopak chwyta Inoue i spowadza ją na dół. Gdy zamierza już wraz z nią i Nel ruszyć na ratunek Chadowi i Rukii, za jego plecami pojawia się Grimmjow. Poważnie ranny Arrancar, z każdą chwilą słabnąc, powraca do swojej zapieczętowanej formy. Pomimo tego nadal ma zamiar walczyć, nie przyjmując do wiadomości porażki z ręki kogoś takiego jak Kurosaki. Grimmjow wyprowadza cięcie swoim Zanpakutō, jednak Ichigo, odrzucając swój miecz, powstrzymuje cios gołą ręką. Mówi pokonanemu przeciwnikowi, że może z nim walczyć kiedy tylko tamten zechce, ale w tej chwili musi odpuścić, bo dalsza walka jest bezsensowna.

Ep190NnoitraAttacksGrimmjow

Grimmjow raniony przez Zanpakutō Nnoitry

Grimmjow z uporem próbuje atakować Ichigo, ale niespodziewanie dosięga go ostrze Zanpakutō Nnoitry Gilgi. Nnoitra kpi z opłakanego stanu Grimmjowa i stwierdza, że teraz jego kolej na walkę z Shinigami.[22] Grimmjow, w krytycznym stanie, nazywa 5. Espadę bastard. Zaskoczony tym, że Grimmjow jeszcze żyje, Nnoitra postanawia ostatecznie go uśmiercić, ale przeszkadza mu w tym Ichigo, blokując atak skierowany w rannego Arrancara.[23]

Odniesienia Edytuj

  5. Manga Bleach; Rozdział 280, srona 6
  7. Manga Bleach; Rozdział 280, strona11
  9. Manga Bleach; Rozdział 280, stona 19

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki