FANDOM

Ichigo Kurosaki kontra Acidwire jest walką odbywającą się w nocy w Karakurze. Podczas niej, Ichigo poznaje prawdziwą naturę Hollowów.

Prolog Edytuj

O2 Ichigo zdenerwowany zachowaniem Rukii

Ichigo zdenerwowany nauką porozumiewania się Rukii

Orihime Inoue podśpiewując idzie ulicą i prawie wpada pod samochód.[2] Następnego dnia, Rukia czyta książkę Ichigo. Ten przerywa jej i pyta się co robi. Dziewczyna odpowiada, że uczy się współczesnego języka i pyta czy Kurosaki skończył ćwiczenia. Ten odpowiada, że odbił wszystkie, ale nie rozumie po co wypychała je pieprzem. Kuchiki krzyczy na niego, że miał odbijać tylko te z narysowaną głową. Ichigo odpowiada, że nikt normalny nie odróżniłby głowy od czegoś innego w jej wykonaniu. Idąc chodnikiem, Inoue zauważa znajomych z klasy. Rukia nadal tłumaczy, że najsłabszym punktem u Hollowa jest głowa, jeśli uderzy się w nią, zwycięstwo gwarantowane. Kurosaki stwierdza, że do tej pory bez problemu zwalczał wszystkie Hollowy jakie spotkał. Shinigami odpowiada, że nie zabił ich jednym ciosem, a cios od tyłu w głowę jest najłatwiejszym sposobem walki. Chłopak uważa, że atak od tyłu jest niezgodny z fair play, na co Rukia wyjaśnia, że walka z Hollowami to co innego niż walki między ludźmi.[3]

O2 Ichigo patrzy jak Orihime wita się z Rukią w nietypowy sposób

Rukia wita się z Orihime w nietypowy sposób

Ichigo zostaje zaskoczony przez Orihime, która wita się i mówi, że przechodziła przypadkiem z zakupów. Dziewczyna pyta go co tu robi i wita się z Rukią. Kuchiki pyta kim jest, ale Kurosaki przypomina jej, że chodzi z nimi do klasy. Rukia zainspirowana książką, którą czytała, wita się z koleżanką w podany tam sposób. Ichigo zauważając bandaże na ręce Inoue, pyta co się stało. Ta odpowiada, że tylko samochód ją potrącił, ale nie przejmuje się tym. Rukia pyta czy często ma takie wypadki, co Orihime potwierdza i stwierdza, że jest ciapą.[4]

O2 Rukia przygląda się bliźnie koleżanki

Rukia zauważa ślad na nodze Inoue

Kuchiki po chwili zauważa ślad na nodze koleżanki i pyta skąd go ma. Odpowiada, że zauważyła to wieczorem, więc zapewne też z wypadku. Dziewczyna przygląda się jej uważnie. Inoue patrzy na zegarek i przypomina sobie, że musi już iść do domu na ulubiony program telewizyjny. Ichigo pyta czy ją odprowadzić do domu, lecz ona odmawia. Po jej odejściu, Rukia pyta Kurosakiego czy jest z Orihime w bliskim kontakcie i czy ta ma jakąś rodzinę. Chłopak mówi, że są po prostu znajomymi z klasy i, że miała brata, który zmarł 3 lata temu. Wspomina, że wtedy on otworzył drzwi do kliniki, ponieważ była zamknięta, a jego oczom ukazała się dziewczyna trzymająca na plecach mężczyznę, a dopiero niedawno skojarzył, że była to Inoue. Po chwili pyta co ją tak interesuje życie Orihime. Rukia udziela zbywającej odpowiedzi i żegna się. Ichigo pyta ją gdzie będzie spała, bo chyba nie ma się gdzie podziać, ale ta mówi by nie mieszał się w jej prywatne sprawy.[5]

Yuzu wchodzi do pokoju Ichigo, ale zauważa, że ten dopiero wraca z kąpieli. Pyta go dlaczego nie poszedł się kąpać razem z nią. Chłopak odpowiada, że już powinna kąpać się sama. Siostra pyta go czy nie widział jego sukienki i piżamy, lecz ten zaprzecza. Rukia, która urządziła sobie łóżko w szafie Ichigo i założyła piżamę Yuzu, odbiera rozkaz z Soul Society. Kurosaki słyszy głośny alarm i po chwili z szafy wychodzi Rukia i krzyczy, że za chwilę tu zjawi się Hollow. Chłopak jest zaskoczony, ale Rukia mówi, że to nie czas na takie bzdury.[6]

Bitwa Edytuj

O2 Rukia i Ichigo spoglądają na Acidwire

Acidwire pojawia się

Wyłania jego duszę Shinigami i każe mu celować w głowę. Kurosaki uderza, ale zbyt płytko, przez co Hollow ucieka, ale Kuchiki każe mu czekać. Ichigo zdaje sobie sprawę, że to był brat Orihime. Rukia tłumaczy, że powodem, dla którego najlepiej zabijać Hollowy od tyłu, jest to, żeby nie oglądać ich prawdziwej, postaci, bo Hollowy były kiedyś ludźmi. W międzyczasie, Inoue w swoim domu rozmawia z Tatsuki, kiedy nagle psuje się miś stojący na półce.[7]

Ichigo pyta Rukię co to wszystko ma znaczyć, przecież Hollowy to złe bestie, które trzeba zwalczać aby nie atakowały innych. Kuchiki odpowiada, że teraz to po proste groźne potwory pożerające dusze i trzeba coś zrobić zanim one zrobią komuś krzywdę. Kurosaki pyta czy wszystkie Hollowy, które pokonał były kiedyś ludźmi. Rukia tłumaczy, że to nie czas na takie dyskusje, bo jeśli się nie pośpieszą, Inoue zginie. W tym samym czasie, Tatsuki krzyczy do Orihime, że zmarnowała wielką szansę, bo jeśli facet chce odprowadzić dziewczynę, ta bezwarunkowo powinna się zgodzić i dodatkowo udawać, że nie może iść, aby podparła się na jego ramieniu, a później przypadkiem zaciągnąć w jakiś zaułek i zdrowo dokopać. Inoue jest zaskoczona, tak, że zalała się herbatą. Koleżanka mówi, że jednak będzie lepiej gdy wciśnie mu jeden z tych wielkich cycków do ręki, wtedy będzie, że to on napadł i cała wina pójdzie na niego.[8]

O3 krew na Enraku Orihime

Orihime zauważa krew po dotknięciu Mru-Mrusia

Po chwili odbiega od tematu i stwierdza, że Ichigo szybko zaprzyjaźnił się z nową uczennicą, więc może być lepszy w te klocki niż myślała. Orihime mówi, że może wcale nie są blisko, tylko po prostu byli razem w parku. Tatsuki pyta czy Inoue była kiedyś z nim sama w parku, co wywołuje jej fantazję z Kurosakim w roli głównej. Wyobraża sobie jak z uśmiechem na twarzach biegną ku sobie i ścigają się do huśtawki. Fantazja jak zwykle zachodzi za daleko i wybudza ją Tatsuki. Orihime słyszy dźwięk spadającej zabawki o imieniu Mru-Mruś. Inoue z niepokojem zauważa, że pękł mu pyszczek, co Arisawa tłumaczy zwykłym przetarciem materiału. Po chwili Orihime patrzy na swoją dłoń i widzi na niej krew.[9]

O3 Acidwire przygniata Tatsuki

Acidwire atakuje Tatsuki

Z pluszaka wyłania się wielka ręka, która przechodzi przez Inoue i sprawia, że ta upada. Ichigo w drodze na miejsce dowiaduje się, że Hollowy atakują swoich bliskich, ponieważ chcą złagodzić swoje cierpienie. Nie pożerają dusz dlatego, że odczuwają głód, tylko by za wszelką cenę uniknąć cierpienia. Rukia tłumaczy, że często zdarza się taka sytuacja, że kilka lat po śmierci męża, umiera także żona, a za tym wszystkim stoi przemiana męża w Hollowa i pożarcie duszy żony. Następnie mówi, że blizna, którą miała na nodze Orihime, to ślad po dotyku Hollowa. W tym samym czasie, Tatsuki zostaje zaatakowana i zaczyna krwawić. Inoue, której dusza została oddzielona od ciała, ze strachem przygląda się jak wielki potwór zbliża się do jej przyjaciółki i zastanawia się jakim cudem obok leży jej ciało. Do głowy wpada jej myśl, że umarła, ale do klatki piersiowej ma przyczepiony ciężki łańcuch, który chce wyrwać. Kiedy bestia atakuje Tatsuki, Orihime rusza jej na pomoc. Mówi by szybko stąd uciekały, ale dziewczyna jej nie odpowiada. Potwór zwraca się do niej po imieniu i mówi, że ona nie może ich usłyszeć ani zobaczyć. Inoue pyta dlaczego i skąd ten zna jej imię. Powoduje to u niego złość i próbuje ją zaatakować.[10]

O3 Ichigo chroni Orihime

Ichigo powstrzymuje Hollowa

Jednak z opresji ratuje ją Ichigo. Hollow mówi mu by nie przeszkadzał, ale chłopak odpowiada, że taką ma robotę i jeśli chce zabić Orihime, najpierw musi zabić jego.[11] Kurosaki dziwi się dlaczego Acidwire nie atakuje oraz spostrzega leżącą Tatsuki oraz jakieś inne ciało. Po chwili uświadamia sobie, że należy ono do Inoue, ale nie wie jak to możliwe. Koleżanka zwraca się do niego, ale ten przypomina sobie jak Rukia tłumaczyła mu, że tylko byty duchowe mogą widzieć Shinigami, więc pyta w jaki sposób ona go widzi. Orihime odpowiada, że po prostu go widzi, ale przerywa jej Hollow i mówi, że to jej dusza, więc dlatego jest w stanie go zobaczyć oraz, że Ichigo się spóźnił, ponieważ Inoue już nie żyje.[12]

O3 Acidwire opowiadający Orihime o swojej samotności

Orihime poznaje brata

Acidwire atakuje ogonem, na którym znajdują się łuski, których Kurosaki nie jest w stanie przeciąć. Robi dziurę w ścianie i wypada na zewnątrz. Hollow nabija się z niego, że jest mocny w gębie, ale walczyć to już nie potrafi. Pyta czy widok duszy Orihime był dla niego tak wielkim przeżyciem, a po chwili pluje kwasem, który poparzył rękę Ichigo. Wykorzystując chwilę nieuwagi, Hollow atakuje, a Inoue biegnie aby mu pomóc. Zostaje jednak schwytana przez Acidwira, który pyta czy naprawdę o nim zapomniała. Potwór odsłania włosy i pokazuje normalne, niezamaskowane oko. Dziewczyna rozpoznaje w nim swojego starszego brata, następnie pyta dlaczego skrzywdził Ichigo i Tatsuki.[13]

Brat tłumaczy, że ta dwójka zrobiła wszystko aby ich rozdzielić. Przypomina, że po jego śmierci, Orihime codziennie się za niego modliła, aż do chwili gdy poznała Tatsuki Arisawę, wtedy zaczęła się mniej modlić. A gdy poszła do liceum, spotkała Kurosakiego i zupełnie porzuciła modlitwę. Hollow ma żal, że przed wyjściem z domu i po przyjściu do niego, mówiła do jego zdjęcia tylko o Ichigo. Twierdzi, że czuł się wtedy taki samotny i przysiągł sobie, że kiedyś ją zabije. Kurosaki próbuje zaatakować go od tyłu, ale zostaje odepchnięty ogonem. Orihime pyta braciszka, czemu nie powiedział jej, że był taki samotny oraz stwierdza, że jej brat by się tak nie zachował. Acidwire chwyta ją i krzyczy, że to wszystko jej wina, że jest tym czym jest oraz, że ją zabije. Ichigo tnie jego ręce na kilka części i mówi, że starsi bracia rodzą się wcześniej dlatego, by chronić młodszych, którzy się po nim narodzą i nic, nawet śmierć, nie usprawiedliwia brata, który grozi swojej młodszej siostrze śmiercią. Hollow krzyczy do niego dlaczego ciągle chce ich rozdzielić.[14]

O3 Acidwire wzywa Orihime na oczach Ichigo i Rukii

Ichigo broni Orihime

Sora opowiada, że gdy miał 15 lat, przyszła na świat jego siostra, a ich matka była prostytutką, a ojciec skończonym draniem. Kochał ją jak własną córkę i kiedy osiągnął pełnoletność, zabrał ją z domu i zamieszkali razem. Od tego dnia zawsze byli razem i zawsze on ją chronił, dlatego jest jego własnością. Acidwire rzuca się na niego, ale Kurosaki blokuje atak i mówi, że Orihime nie jest niczyją własnością. Mówi, że żył tylko dla niej, a skoro ona nie chce żyć dla niego, niech chociaż umrze. Hollow rusza na nią, ale Ichigo krzyczy by się zatrzymał.[15]

Następstwa Edytuj

O3 Orihime przytula Acidwire

Orihime przytula swojego brata

Inoue chwyta brata za głowę i go przytula. Przeprasza go, ale tak bardzo chciała mu o wszystkim opowiedzieć, co się działo w szkole, co lubi robić, o ciekawych ludziach, lecz gdy modliła się codziennie, była strasznie smutna i nie chciała by brat ją taką oglądał, więc chciała mu pokazać jaka jest szczęśliwa, ale nie wiedziała, że on odbierze to jako odtrącenie. Przeprasza go z całego serca i mówi, że go kocha. Rukia krzyczy do Ichigo by działał, to jeszcze zdąży jej pomóc. Tłumaczy, że dopóki jej dusza jest połączona z ciałem Łańcuchem Przeznaczenia, nadal jest szansa. Sora wyznaje, że wiedział o tym, że Orihime przestała się modlić by był szczęśliwszy, jednak chciał aby nadal to robiła, bo tylko wtedy jej serce należało całkowicie do niego. Kurosaki mówi mu, że zarówno martwi jak i żywi mogą być samotni.[16]

O3 Sora oczyszcza się na oczach Ichigo, Orihime i Rukii

Sora oczyszcza się przy pomocy Zanpakutō Ichigo

Acidwire stwierdza, że nie pomyślało tym. Chwyta Zanpakutō Ichigo i stwierdza, że teraz się powstrzymuje, ale może się zdarzyć, że znów zaatakuje Inoue. Kurosaki próbuje go powstrzymać, ale Rukia tłumaczy, że dusza zamieniona w Hollowa, nigdy nie stanie się człowiekiem. Mówi by pozwolił mu odejść, jeśli tamten tego pragnie oraz wyjaśnia, że Shinigami nie zabijają Hollowów, a jedynie oczyszczają z grzechów i wysyłają do Soul Society. Sora żegna się z siostrą, która przypomina sobie pierwszą, a zarazem ostatnią kłótnię z bratem, która wybuchła z powodu spinek do włosów, które od tamtego czasu nosi cały czas. Sora odchodzi oczyszczony, a Rukia używa na Orihime dziwnego urządzenia. Wyjaśnia, że służy do zamieniania wspomnień i każe mu poczekać do jutra. Następnego dnia, w szkole, Inoue opowiada znajomym z klasy, że wczoraj w jej pokoju był wielki sumita i nagle wyciągnął bazookę i zrobił dziurę w ścianie, jednak koledzy nie wierzą jej. Kurosaki pyta Rukii czy zrobiła to samo jego rodzinie, co ta potwierdza.[17]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki