FANDOM

Ichigo Kurosaki i Don Kanonji kontra Demi-Hollow to walka, która rozegrała się podczas trwania show Dona Kanonjiego w Karakurze.

Prolog Edytuj

O10 Don Kanonji niszczy łańcuch przeznaczenia Demi-Hollowa

Kanonji atakuje Demi-Hollowa

Następnym miejscem, w którym w swoim programie pokaże Don Kanonji okazuje się opuszczony szpital w Karakurze. Wszyscy poza Ichigo są podnieceni całym tym wydarzeniem. Tydzień później, Kanonji gromadzi całe miasto aby urządzić polowanie na duchy. Gdy załoga rozstawia sprzęt, Kurosaki zastanawia się, że gdyby była tu jakaś dusza, została by odesłana przez Shinigami. Rukia tłumaczy, że istnieją dusze, które przywiązują się do danego miejsca i nie są wykrywalne przez czujniki dopóki ktoś nie naruszy ich terytorium.[1] Program zaczyna być nadawany na żywo, a Kanonji uderza Demi-Hollowa Specjalną Anty-Duchową Laską w niepełną dziurę Hollowa.[2] Dusza zaczyna wyć z bólu i przemienia się w Hollowa. Z pomocą przybywa Ichigo.[3][4]

Bitwa Edytuj

O10 Ichigo walczy z Demi-Hollowem

Ichigo blokuje Hollowa

Chwilę po przemianie w Hollowa, Don Kanonji każe Ichigo uciekać, bo sam się zajmie potworem. Kurosaki nie słucha go i blokuje Hollowa swoim Zanpakutō.[5] Demi-Hollow znów atakuje, co zmusza Ichigo by ratował Kanonjiego. Mężczyzna stwierdza, że ma "złotą szansę" do ataku, ale zostaje zabrany przez Ichigo.[6]

O10 Don Kanonji wymierza w śluz Demi-Hollowa unieruchamiający Ichigo swój Kan'onball

Super-Tajna Technika Stylu Kanonji: Kan'onball

Chłopak wlecze Dona Kanonjiego i pyta dlaczego nie może on po prostu odejść. Mężczyzna odpowiada, że nie może mu odpowiedzieć, bo jest prawdziwym bohaterem, jednak po chwili wyjaśnia, że ma zbyt dużą oglądalność by sobie na to pozwolić. Podczas ich krótkiej rozmowy, Hollow robi dziurę w podłodze i atakuje. Kurosaki próbuje się z nim zmierzyć, ale jest zbyt mało miejsca i nie może swobodnie używać Zanpakutō. Kanonji atakuje swoją laską i tłumaczy chłopakowi, że zdaje sobie sprawę z siły przeciwnika, ale po tym co usłyszał, musi zadbać o bezpieczeństwo innych.[7] Mężczyzna używa Super-Tajnej Techniki Stylu Kanonji: Kan'onball i strzela by uwolnić utknięte Zanpakutō Ichigo.[8]

O10 Ichigo pokonuje Demi-Hollowa

Ichigo pokonuje Hollowa

Kurosaki tnie ramię Hollowa i stwierdza, że jest tu zbyt ciasno by trafić w głowę. Wychodzi wraz z przeciwnikiem przez dziurę w ścianie. Ichigo kontynuuje walkę na dachu. Już przymierza się do zadania ciosu w głowie, kiedy pojawia się Don Kanonji. Hollow zmierza w stronę przybyłego. Kurosaki śpieszy na ratunek i oczyszcza potwora.[9]

Następstwa Edytuj

O10 Don Kanonji ściska rękę Ichigo

Uścisk dłoni Kanojiego i Ichigo

Kiedy ciało Hollowa znika, Kanonji pyta co to wszystko znaczy. Ichigo tłumaczy proces ich powstawania. Mężczyzna klęczy na ziemi i zdaje sobie sprawę, że wszystkim duszom, którym wyrwał Łańcuchy Przeznaczenia, nie zostały odesłane do nieba, a stały się potworami. Kurosaki mówi, że nie ma się co dołować i by wstał, bo cała widownia na niego czeka. Kanonji wykonuje standardowy gest z dziwnym śmiechem do widowni, po czym dziękuje Ichigo za jego waleczność i ma nadzieję, że się jeszcze kiedyś spotkają.[10]

Następnego dnia, Ichigo, Rukia, Keigo, Orihime, Mizuiro, Tatsuki i Chad są wezwani przez Kagine do gabinetu dyrektora i dostają reprymendę za przerwanie programu Dona Kanonjiego. Jednak ostatecznie wymigują się od kary.[11]

Odniesienia Edytuj

  3. Manga Bleach; Rozdział 29

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki