FANDOM

Isshin Kurosaki

Main Osobny artykuł: Isshin Kurosaki

O1 typowa bójka Ichigo z Isshinem

Typowe „relacje rodzinne”

Pomiędzy Isshinem a Ichigo jest nietypowa relacja. Generalnie ojciec i syn powinni się kochać nawzajem rodzinną miłością, w tym przypadku kontakty między nimi są często, w pewnych aspektach, agresywne. Zwyczajem Isshina jest codzienne atakowanie Ichigo, kiedy ten wstaje z łóżka, je posiłek lub wychodzi z domu. Chłopak, dzięki swoim umiejętnościom walki wręcz zazwyczaj ich unika. Kiedy poznaje prawdziwą tożsamość Isshina jako Shinigami, to pomimo początkowego zdziwienia, syn nie chce poznać prawdy od razu, mówiąc, że ojciec mu wszystko powie, gdy będzie na to gotowy.

Masaki Kurosaki

Main Osobny artykuł: Masaki Kurosaki

O8 Masaki ociera twarz małego Ichigo

Masaki przeciera twarz synowi

Jest bardzo związany z matką zarówno w przeszłości jak i w chwili obecnej. Zawsze gdy jako dziecko przegrywał walkę w dojō, to zawsze z powrotem się uśmiechał, widząc Masaki. Kiedy matka została zabita przez Hollowa Grand Fishera, początkowo obwiniał siebie za jej śmierć, a gdy poznaje prawdziwą przyczynę, postanawia za wszelką cenę zemścić się na przeciwniku. W czasie walki, kiedy przeciwnik chce wykorzystać jej osobę w celu załamania Kurosakiego, ten wścieka się mówiąc, żeby jej nie przywoływał, ponieważ powoduje u niego większą złość - przykładem są walka z Grand Fisherem czy z Nukuiem (tylko w anime).

Karin Kurosaki

Main Osobny artykuł: Karin Kurosaki

Karin Questions Ichigo

Ichigo i Karin w czasie posiłku

Jako jej starszy brat chce ją bronić bez względu na rodzaj przeciwnika. Karin jako pierwsza z rodziny odkrywa prawdziwą tożsamość brata, martwiąc się jednak, że Ichigo nie jest szczęśliwy. W czasie „zwykłego” rodzinnego życia zawsze usprawiedliwia brata, gdy reszta rodziny robi aluzje do jego dojrzewania jak na przykład gdy Isshin i Yuzu podsłuchiwali pod drzwiami pokoju Ichigo, siedzącego tam z Rukią.

Yuzu Kurosaki

Main Osobny artykuł: Yuzu Kurosaki

Ep345 Ichigo gratuluje

Ichigo przytulający Yuzu

Tak samo jak w przypadku Karin, Ichigo stara się ją bronić przed wszystkimi, którzy chcą ją zranić. Yuzu przejmując obowiązki rodzinne matki jest na pewien sposób bardzo opiekuńcza jak i zarazem bardzo wścibska, porównując jej troskę o brata do troski matki o dziecko, jak wówczas, gdy martwiła się o Ichigo, który zniknął z domu (gdy miał problem z wewnętrznym Hollowem). Często też stara się uspokoić Isshina i Ichigo podczas ich typowych „bójek”.

Rukia Kuchiki

Main Osobny artykuł: Rukia Kuchiki

Ichigo asks Rukia, where he intends to sleep

Ichigo pytający Rukię o miejsce pobytowe

Początkowo Ichigo nazywa ją złodziejką z powodu tak nagłego i niespodziewanego najścia na jego pokój w nocy. Pomimo ich pierwszego, raczej chłodnego spotkania, z czasem poznają się z różnych stron życia, powodując powstanie przyjaźni między nimi. Ichigo stara się ją chronić bez względu na rodzaj przeciwnika czy typ obrażeń. Zwłaszcza po uratowaniu jej przed egzekucją ich przyjaźń została bardzo umocniona. Jeszcze w czasie pobytu w Świecie Żywych Rukia zareagowała dość komicznie na bezpośrednie pytanie o swoje relacje z Ichigo. Prawdopodobnie Rukia jest tak mocno związana z Ichigo z powodu jego podobieństwa w wyglądzie i charakterze do Kaiena Shiby. Jedynym zgrzytem pomiędzy nimi są dość oryginalne rysunki Rukii, które według Ichigo są kiepskie.

Renji Abarai

Main Osobny artykuł: Renji Abarai

Renji and Ichigo arguing

Jedna z kłótni Ichigo z Renjim

Jest on dobrym przyjacielem Ichigo (jednym z najlepszych przyjaciół Kurosakiego z Soul Society) pomimo dość częstych kłótni, oskarżeń i obelg padających z obu stron. Początkowo Renji lekceważył go jako przeciwnika oraz traktował jak wroga, który spowodował, że Rukia miała zostać uśmiercona, ale z czasem, gdy zauważył że Ichigo jest od niego dużo silniejszy, postanawia stanąć po jego stronie widząc, że on jeden może uratować Rukię. W ten sposób powstała między nimi więź zrozumienia, która z czasem zmieniła się w przyjaźń. Ichigo często współpracuje i rozmawia z Renjim, pomimo częstych kąśliwych uwag dotyczących „chwil słabości” i drobnych problemów.

Kisuke Urahara

Main Osobny artykuł: Kisuke Urahara

Plik:Ichigo wściekły na Kisuke.jpg

Początkowo Ichigo, nie znając sklepikarza, nie okazuje mu zbytniego zaufania, jednak gdy dowiaduje się od niego, że może mu pomóc w odzyskaniu mocy, postanawia mu zaufać pomimo dalszych „utrudnień”. Kisuke widzi w Ichigo bardzo dobrego Shinigami z wielkim potencjałem, którym może wiele zdziałać. Początkowo przyczyna dużego zainteresowania Ichigo ze strony Urahary była nieznana, jednak okazało się, że Kisuke zna dobrze ojca chłopaka, Isshina. Uważa, że są do siebie bardzo podobni i o obu się troszczy.

Tatsuki Arisawa

Main Osobny artykuł: Tatsuki Arisawa

Ep345 Ichigo i Tatsuki

Tatsuki pomagająca Ichigo w poszukiwaniach kolegów

Jest pierwszą przyjaciółką Ichigo, poznali się na zajęciach dojō gdy mieli po 4 lata. Na początku bardzo denerwował ją fakt, że pomimo ciągłych przegranych walk Ichigo, to zawsze, gdy był w pobliżu matki, natychmiast przestawał się smucić - było to coś, czego Arisawa nie mogła zrozumieć. Zrozumiała to, kiedy Ichigo załamał się z powodu śmierci matki i Tatsuki jako jedyna poszła go poszukać, pomogła mu i pocieszyła go. Można więc przypuszczać, że to dzięki niej Ichigo częściowo doszedł do siebie po śmierci Masaki. Była na niego zła, gdy ukrywał przed nią swoją tożsamość jako Shinigami i nie chciał jej powiedzieć gdzie jest Orihime do tego stopnia, że go dość mocno uderzyła. Obecnie są dobrymi przyjaciółmi i zawsze starają się sobie pomagać w razie kłopotów. Często wybierają się w różne miejsca z pozostałymi przyjaciółmi.

Yasutora Sado

Main Osobny artykuł: Yasutora Sado

Ep37 Ichigo i moneta Sado

Ichigo i Sado w czasach gimnazjalnych

Jest pierwszą osobą, która ochroniła Ichigo przed jednym z gangów nie atakując ich. To spowodowało u Ichigo wdzięczność i respekt, a kiedy Kurosaki odwdzięczył mu się ratując go przed tym samymi zbirami, chłopcy złożyli przysięgę, że będą nawzajem się bronić. Zawsze, ramię w ramię, starają się bronić wzajemnie zarówno siebie jak i przyjaciół. Ichigo przy pierwszym spotkaniu dość przypadkowo nazwał Sado „Chad” i tak pozostało aż do chwili obecnej.

Orihime Inoue

Main Osobny artykuł: Orihime Inoue

Ep350 Inoue odzyskuje przytomność

Ichigo upewnia się, że z Orihime wszystko w porządku

Ichigo poznał ją w dość drastycznych okolicznościach, kiedy jej brat - Sora Inoue, umiera z powodu wypadku samochodowego w rodzinnej Klinice Kurosakich. Niezbyt często rozmawiają, ale tak, jak w przypadku innych przyjaciół, Ichigo chce ją chronić za wszelką cenę i bez względu na przeciwności losu. Pomimo iż zwraca się do niej po nazwisku, Orihime bardzo szanuje go i w pewnym momencie wyznaje, że jest w nim zakochana, nigdy jednak nie odważyła się powiedzieć mu tego prosto w oczy.

Uryū Ishida

Main Osobny artykuł: Uryū Ishida

Ep365 Ichigo za Ishidą

Ishida i Kurosaki

Ichigo poznał go na początku jako przeciwnika, ponieważ Ishida, będąc Quincym, nienawidził go jako Shinigami i wyzwał go na pojedynek, by udowodnić, kto jest lepszy. Ale z powodu wymknięcia się spod kontroli liczby Hollowów, Ichigo, ignorując „stosunki rasowe” stwierdził, że powinni stanąć razem do walki z nimi. Do tego, jak sam zauważył, nie jest on przecież prawdziwym Shinigamim. W końcu Uryū akceptuje Ichigo, który z czasem ma do niego coraz większe zaufanie, aż do punktu, w którym postanawiają bronić siebie nawzajem, pomimo zasad ze strony Ishidy. Zwracają się do siebie po nazwisku, w przeciwieństwie do ich ojców, którzy prawdopodobnie mają wobec siebie bardzo ciepłe stosunki, mówiąc do siebie po imieniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki