FANDOM

Hyōrinmaru (氷輪丸, Lodowy Krąg) jest zmaterializowanym Zanpakutō Tōshirō Hitsugayi, widzianym tylko w anime podczas Rebelii Zanpakutō, a następnie Kampanii Tōjū.

Wygląd Edytuj

Hyōrinmaru.png

Hyōrinmaru w smoczej formie

Prawdziwa forma duszy Hyōrinmaru jest czymś w rodzaju gigantycznego, lodowego, chińskiego smoka z ogromnymi skrzydłami i głosem echo.[1][2]

Ludzka forma Hyōrinmaru pojawia się jako wysoki, młody mężczyzna z długimi, rozczochranymi, turkusowo-zielonymi włosami, lodowo-niebieskim X przez środek jego twarzy i szarymi oczami. W ludzkiej formie, Hyōrinmaru jest spokojnym i cichym człowiekiem ubranym w luźny strój podobny do samurajów, który składa się z ciemnozielonego i fioletowego torsu na klatce piersiowej, jasnofioletowego kimona z łańcuchem wokół pasa (podobnie do formy Zanpakutō) i zmatowaną złotą ozdobą na klatce piersiowej (podobne do wzoru występującego na skrzydłach Hitsugayi). Jego ręce i nogi są pokryte lodem, podobnie do Tōshirō, gdy używa Bankai i ma chwytny ogon z lodowym czubkiem.[2]

Osobowość Edytuj

Zostaje przedstawiony jako cichy i spokojny, mówiąc tylko, gdy jest coś ważnego do powiedzenia, co pokazał, gdy rozmawiał z Ichigo. Jego spokój jest tak wielki, że może pogodzić się nawet z wybrykami młodych kolegów dusz Zanpakutō, nawet kiedy znajduje się w środku tego.[3] W przeciwieństwie do innych zmaterializowanych dusz Zanpakutō, Hyōrinmaru nie pamięta swojego imienia i mistrza. Jego powodem rebelii przeciwko Shinigami jest znalezienie miejsca, gdzie on i jego moc mogą zostać zrozumiane.[2] Wydaje się mieć również trochę humorystyczną stroną. Podczas jednego z omake'ów anime, Isane Kotetsu idzie, aby sprawdzić co u Tōshirō, gdy ten jeszcze odpoczywał po walce, tylko by znaleźć kwiaty, kosz owoców, zasłony, a także koc zamrożone. Ponadto były 2 posągi Tōshirō i Hyōrinmaru skłaniające się przed nią, po czym pytają Isane jakby nie było tutaj nic dziwnego, czy coś się stało. Po skarceniu przez nią i usunięciu całego lodu, Hyōrinmaru łatwo wymawia jego komendę wywołującą i zamraża jego pokój ponownie, tym razem całkowicie, szokując Isane.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Toshiro hyorinmaru.jpg

Hyōrinmaru materializuje się

Hyōrinmaru pierwszy raz pojawia się wraz z Muramasą, dołączając do wszystkich dusz Zanpakutō w jaskini. On i Muramasa, zostają przywitani przez Haineko i Tobiume, wtedy obie zostają nim zauroczone, a co za tym idzie, skomentowaniu, że wygląda "całkiem ciekawie". Później pojawia się przed Hitsugayą w swojej smoczej formie. Tōshirō zauważa, że jest coś nie tak, ale gdy chłopak pyta Hyōrinmaru o to, smok znika. Jest wtedy widziany z resztą dusz Zanpakutō, które pojawiają się przed Shinigami, którzy zebrali się na Wzgórzu Sōkyoku. Hyōrinmaru wraz z Senbonzakurą i Ashisogi Jizō, pojawiają się pozornie z powietrza i przechodzą koło swoich dawnych panów, przed dołączeniem do reszty dusz.[1] Jest wtedy widziany ochraniając Muramasę przed usiłującym przeprowadzić atak Ikkaku Madarame.[4]

Jest później widziany w jaskini przed rozpoczęciu dyskusji, po tym, jak Ichigo pozornie pokonał Muramasę. Haineko i Tobiume uporczywie kłócą się nad męskimi duszami i walczą ze sobą, dopóki Hyōrinmaru nie pokazuje się. Haineko wtedy biegnie za niego nazywając go czułym imieniem, na co Hyōrinmaru nie wykazuje reakcji.[3]

Hitsugaya appears before Hyorinmaru.png

Hitsugaya przerywa walkę

Hyōrinmaru pojawia się później, gdy Ichigo Kurosaki poluje na Byakuyę Kuchiki. Mówi Ichigo, że Muramasa rozkazał im nie walczyć z Ichigo, choć sam nie wie dlaczego. Potem przechodzi do ataku i więzi Ichigo w filarze lodu. Kurosakiemu udaje się jednak przełamać to przy pomocy Bankai i przygotowuje kontratak. Hyōrinmaru pokazuje tym zaskoczenie i pyta się jakie jest imię jego Zanpakutō, ale Ichigo odpowiada, że nie powinien się teraz na tym skupiać. Lodowy Zanpakutō zrozumiał, że Kurosaki nie jest jego dawnym mistrzem. Gdy zostaje zapytany przez Ichigo, czy ten wie, kto jest jego mistrzem, Hyōrinmaru odpowiada, że nie wie, ani nie zna swojego imienia. Używa wtedy Sennen Hyōrō na Ichigo i kontynuuje odejście. Hitsugaya wtedy pojawia się i mówi Hyōrinmaru jego imię, a także to, że jest jego Zanpakutō.

Hitsugaya fights Hyōrinmaru (spirit).jpg

Zamrożeni Hyōrinmaru i Tōshirō

Hyōrinmaru wyszydza go, mówiąc że zwykłe dziecko nie może być jego mistrzem i decyduje się to udowodnić, pokonując Hitsugayę. Bitwa szybko obraca się na korzyść Hyōrinmaru. Zanpakutō wyjaśnia, że jego jedynym pragnieniem było znaleźć prawdziwe miejsce, do którego należał, co nakłania Tōshirō, aby odzyskał swojego partnera z powrotem bardziej niż kiedykolwiek, gdy odniósł się do swojej samotności w dzieciństwie. Moc Zanpakutō, którą wezwał Hitsugaya, była w stanie spowodować, że Hyōrinmaru przypomniał sobie wszystko. Hitsugaya mówi Hyōrinmaru, że naprawdę należeli do siebie i przekonuje Zanpakutō, żeby do niego powrócił.

HyorinmaruHitsugayaRecuperating.png

Hyōrinmaru rozmawia z Tōshirō

Hyōrinmaru jest smutny z powodu bólu jaki zadał swojemu partnerowi i zabiera Hitsugayę z powrotem do baraków 4. Oddziału, by kapitan mógł zregenerować siły, podczas czego miał na niego oko. Gdy Hitsugaya budzi się i usiłuje ponownie dołączyć do walki, Hyōrinmaru przekonuje go, by został i zaufał sile swoich sojuszników, jak Tōshirō przekonał Hyōrinmaru, by uwierzyć w siłę swojego młodego partnera. Gdy kapitan jest już całkowicie zdrowy, on i Hyōrinmaru pomagają Shinigamim uwięzionym przez Ryūjin Jakkę. Dwójka używa swojego Bankai, by zamrozić płomienie, pozwalając Ichigo uciec.[5]

Później w świecie ludzi, moc Muramasy staje się niestabilna, co zmienia go w Hollow'a i powoduje tam wielki chaos. Hyōrinmaru pojawia się wraz z Hitsugayą, by zwalczyć zagrożenie.[6] Hyōrinmaru rusza niszczyć Gilliany, ale bez skutku, gdyż ich liczba nieprzerwanie wzrasta z Garganty Muramasy. Hyōrinmaru dołącza do swoich sojuszników i razem zbliżają się do Garganty, by wypchnąć ich przez połączone Reiatsu.[7] Po skończeniu z pozostałymi Gillianami i pokonaniu Muramasy przez Ichigo, widzimy Hyōrinmaru kończącego swoje zadanie i wracającego do miecza Hitsugayi.[8]

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

SensingToju.png

Hitsugaya i Hyōrinmaru obserwują Karakurę

Hyōrinmaru dołącza do Hitsugayi w świecie żywych, by zmierzyć się z pojawiającymi się Tōjū. Wchodzą do walki Ichigo z Tōjū, który został zaabsorbowany przez Hollowa i zamienił się w jeszcze bardziej niebezpieczną kreaturą. Razem z Hitsugayą, pokonuje Tōjū, gdy wystrzeliwuje Cero w kierunku Ichigo.[9] Hyōrinmaru później dołącza do reszty Zanpakutō w walce z Tōjū Kirikaze. W czasie kulminacji bitwy, zgadza się dać swoją moc tymczasowo do Renjiego, by mógł pokonać Tōjū. Hyōrinmaru później powraca do formy miecza, gdy moc pozwalająca Zanpakutō na bycie w zmaterializowanej formie zostaje wyczerpana.[10]

Mistrz walki mieczem: Choć było to widziane tylko na kilka sekund, Hyōrinmaru zademonstrował imponujące umiejętności, by bez wysiłku zablokować Ikkaku Madarame, który usiłował zaatakować Muramasę, jak również będąc w stanie łatwo przeciwstawić się atakowi Hitsugayi, Shinigami poziomu kapitana.

Zwiększona moc duchowa: Hyōrinmaru stwierdził, że jego moc jest tak ogromna, że tylko naprawdę potężny Shinigami może władać nim w ten sposób, mówiąc, że ma ogromną moc duchową. Zostało to również sprawdzone, gdy był w stanie łatwo przełamać zaklęcie Kidō Hitsugayi.

Zwiększona szybkość: Hyōrinmaru wykazał się poruszać z ogromną prędkością. Był w stanie zaskoczyć nią Hitsugayę, pokazując w ten sposób poziom swojej szybkości.

Manipulacja lodem: Hyōrinmaru jest najsilniejszym Zanpakutō typu lodowego w Soul Society. Ma moc kontrolowania lodu i wody. Moc, którą wypuszcza, jest tak przytłaczająca, że w Soul Society, samo jego uwolnienie wpływa na pogodę w bezpośrednim sąsiedztwie, tworząc burze lub śnieżyce. Jego kontrola jest tak wielka, że Hyōrinmaru jest w stanie zamrozić wszystko co wchodzi w kontakt z nim i może natychmiast wykonać każdą ze swoich lodowych technik.

Zanpakutō Edytuj

W każdej chwili Hyōrinmaru może zmaterializować swoją formę Shikai. Jest to miecz z długim ostrzem, tsubą w kształcie gwiazdy i ostrzem w kształcie półksiężyca ostro przymocowanym do rękojeści przez długi, metalowy łańcuch. Łańcuch może zostać używany do ataku lub związania wroga.

Specjalne zdolności Shikai: Jego cięcia mogą tworzyć ogromne ilości mocy duchowej, która przelewa się z ostrza, tworząc przepływ lodu w kształcie chińskiego smoka. Smok leci w kierunku przeciwnika i natychmiast zamraża wszystko, czego dotknie. Hyōrinmaru może utworzyć wiele lodowych smoków do zatakowania przeciwnika z różnych punktów widzenia.[11]
  • Sennen Hyōrō (千年氷牢, Tysiąc Lat Lodowego Więzienia): Hyōrinmaru tworzy wiele lodowych filarów, które otaczają go i jego wrogów. Na polecenie (gdy odwraca swój miecz o 90 stopni w lewo), te filary ruszają wtedy w kierunku wroga, otaczając i miażdżąc go.[2]
  • Bankai: Daiguren Hyōrinmaru (大紅蓮 氷輪丸, Szkarłatny Lotos Lodowego Kręgu): Hyōrinmaru może przemienić się w gigantycznego, lodowo-niebieskiego, wężowego smoka z ogromnymi skrzydłami. Jest w stanie wystrzelić wiązkę lodu z ust, która jest wystarczająca potężna, by tymczasowo zamrozić płomienie Ryūjin Jakki.[5]

Cytaty Edytuj

Nie rozśmieszaj mnie… Nie ma możliwości, by takie zwyczajne dziecko jak ty było moim mistrzem.

— Do Hitsugayi

Uwierz w nich. To nie jest wystarczające, by zabić Shinigami. Nie jest to coś, co już mi udowodniłeś?

— Jak powyżej

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Anime Bleach; Odcinek 230
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Anime Bleach; Odcinek 239
  3. 3,0 3,1 Anime Bleach; Odcinek 237
  4. Anime Bleach; Odcinek 231
  5. 5,0 5,1 Anime Bleach; Odcinek 248
  6. Anime Bleach; Odcinek 253
  7. Anime Bleach; Odcinek 254
  8. Anime Bleach; Odcinek 255
  9. Anime Bleach; Odcinek 257
  10. Anime Bleach; Odcinek 265
  11. Anime Bleach; Odcinek 226

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki