Fandom

Bleach Wiki

Hooleer

2166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hooleer (フーラー, Fūrā) jest dużym stworzeniem, które walczy u boku Sōsuke Aizena. Jego prawdziwa natura wydaje się nieznana, lecz wydaje się mieć związek z Menosami klasy Gillian, sugerując, że to rzeczywiście Hollow.

Wygląd Edytuj

Ma bulwiaste ciało, długie kępki włosów na plecach i jedno duże oko, które jest fioletowe wewnątrz Garganty i żółte poza nią. Jego włosy wydają się być takiego samego koloru co skóra.[1][2] Posiada też maski Gillianów jako paznokcie. Pojawił się krótko na początku serii, ale jego debiut właściwie zaczął się podczas inwazji Aizena na miasto Karakura. Jest to chyba największe stworzenie widziane w serii.

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

SUPERCHUNkY.jpg

Pierwsze pojawienie się Hooleera

Na krótko pojawił się kiedy Sōsuke Aizen, Gin Ichimaru i Kaname Tōsen byli uratowani ze wzgórza Sōkyoku przez użycie Negación. Jego częściowo zamknięte oko było widoczne ponad masą Gillianów obecnych w Gargancie, ale reszta jego ciała była niewidoczna.[3]

Sztuczna Karakura Edytuj

FuraBlowingOutYamamotoFlame.jpg

Hooleer gaszący Jōkaku Enjō

W czasie walki Espady z Gotei 13 pojawił się Wonderweiss Margela razem z Hooleerem.[4] Jego rozmiar ściągnął uwagę walczących, ponieważ inni w porównaniu z nim wyglądali jak krasnoludki. Kiedy Wonderweiss zaatakował Jūshirō Ukitake, Hooleer użył swojego oddechu do zgaszenia ognistego więzienia, który więził Sōsuke, Ichimaru i Kaname.[5] Po tym jak Wonderweiss krzyknął, Hooleer wypluł z ust masę Gillianów, którzy zaatakowali Visoredów.[6] Po tym jak Visoredzi zabili ostatniego Gilliana, Mashiro Kuna zaatakowała go swoim "Mashiro Super Kick" zabijając go, a Margela po prostu na to patrzył.[7] Po tym ataku, Ichimaru skomentował, że bardzo łatwo pokonała Hooleera, mimo że był ulubieńcem Wonderweissa.[8]

Fura Spits Menos Grande.png

Przywołanie Menosów

Reprodukcja Menosów: Pokazał zdolność reprodukcji wielu Menosów klasy Gillian, które wylewają się z pyska. Na początku wyglądało to jakby wypluł masę czarnej cieczy z maskami, zanim zaczęły z niego formować się poszczególne Gilliany.[9]

Regüeldo (レグウェルド, reguwerudo; po hiszpańsku "Ziać/Naprężenie"): Oddech Hooleera jest wystarczająco silny, aby zgasić ogniste więzienie stworzone przez zdolność Zanpakutō Genryūsaia. Mówią, że jest to "zapach śmierci".[10]

Występy w innych mediach Edytuj

Odniesienia Edytuj

  2. Anime Bleach; Odcinek 278; kolory jego oka i na zewnątrz Garganty zauważone i odznaczone w anime
  3. Manga Bleach; Rozdział 178, strony 7-8 i 15-18

Nawigacja Edytuj

Hollow
Arrancar Números · Espada · Exequias
Umiejętności Cero · Bala · Hierro · Negación · Garganta · Sonído · Gonzui · Pesquisa · Błyskawiczna Regeneracja
Listy Lista Hollowów · Lista Arrancarów · Resurrección
Znane Hollowy Fishbone D · Hexapodus · Acidwire · Shrieker · Grand Fisher · Demi-Hollow · Bulbous G · Numb Chandelier · Metastacia · Bawabawa · Runuganga · Obrońca Lasu Menosów · Zonzain · Ayon · Hooleer · Battikaroa · Michel · Hollow Tasiemiec · Yosuke
Powiązane wydarzenia Inwazja Arrancarów · Inwazja na Hueco Mundo · Biała Inwazja
Powiązane miejsca Hueco Mundo · Las Menosów · Las Noches

Więcej w Fandom

Losowa wiki