FANDOM

Aparat.png GALERIA

Taaaki zalążek.

Homura jest postacią występującą w filmie Bleach: Fade to Black. Jest starszą siostrą Shizuku. Homura to imię nadane postaci przez Rukię Kuchiki. Rodzeństwo tak bardzo kochało Rukię, że było gotowe podjąć ekstremalne środki żeby z nią być.

Wygląd Edytuj

Homura posiada szaro-zielone włosy z czerwoną domieszką nad czołem. Ma zielone oczy. Jej strój lekko przypomina strój shinigami , lecz jest biały na zewnątrz, a różowy w środku. Ma pas w kolorze szaro-limonkowym.

Osobowość Edytuj

Homura pojawia się jako słodka, wesoła i energiczna nastoletnia dziewczyna. Tak naprawdę rzeczywiście jest dość uparta, jednomyślna, samolubna, wrogo nastawiona do kogokolwiek innego niż Rukia i Shizuku oraz nieco naiwna i błędna. Te cechy w większości sytuacji prowadzą ją do irracjonalnych działań z powodu stuletniego cierpienia w Hueco Mundo. Żywi głęboką nienawiść do Shinigami, przedrzeźniając ich i twierdząc, że tylko z dala od nich może chronić dusze. Pokazuje, że nie boi się umierania. Trzyma Rukię tak długo, że jest gotowa podjąć drastyczne środki, by być z nią, nawet jeśli oznacza to, że Shizuku i ona połączą się, niszcząc Rukię.

Fabuła Edytuj

Bleach: Fade to Black Edytuj

Lot: Może ona unosić się w powietrzu, co robiła, gdy mówiła do Rukii.

Teleportacja: Homura ma unikatową zdolność teleportacji, zdolność ta jest różna od Shunpo i Sonído. Znika ona i pojawia się w czarnym dymie, gdy teleportuje się. Może również zabrać kogoś ze sobą podczas teleportacji.

Nienazwana umiejętność: Homura posiada wyjątkową zdolność do zmiany rzeczywistości i fuzji. Pokazono to, gdy "życzenia" Rukii i Shizuku stały się, a raczej złączyły, jako jeden.

Moc duchowa: Homura ma określoną ilość mocy duchowej. Jej moc wydaje się być bezpośrednio związana z jej emocjami; Rukia zaczęła pamiętać Ichigo, wtedy jej moc wahała się. Jej reiatsu jest czarne z ciemno fioletowym zarysem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki