FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.

Hiyosu (鵯州, Hiyosu) jest kierownikiem Sekcji Rozwoju Technologii i członkiem 12. Oddziału.

Wygląd Edytuj

Hiyosu ep295

Jaśniejsza cera Hiyosu

Hiyosu jest dużym, zielonoskórym Shinigamim z okrągłą głową i rozszczepieniem wzdłuż głowy, od czoła aż do karku.[1] Jego lewe oko rozszerza się za pomocą korby wbudowanej w lewą skroń.[2] Po obu stronach szyi, pod żuchwą, posiada skrzelowate wgłębienia. Na rozszczepie na głowie widoczne są ślady szycia, co wskazuje na to, że jest to blizna po nacięciu.

Wcześniej, jego skóra była znacznie jaśniejsza, a jego głowa była szersza i bardziej widoczna była granica pomiędzy nią a szyją.[3]

Historia Edytuj

Hiyosu, razem ze swoim kapitanem Mayurim, Akonem i dwoma innymi oficerami, eksperymentował na Quincych, w tym dziadku Uryū - Sōkenie Ishida.[4]

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Na krótko przed zaaresztowaniem Rukii Kuchiki, Hiyosu odkrywa, iż młoda członkini rodziny szlacheckiej ukrywa się w Świecie Ludzi, dzięki nadzwyczajnym właściwością Gigai.

Bount (tylko anime) Edytuj

Arrancar Edytuj

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Hiyosu wraz z innymi członkami Instytutu, wykonuje badania w terenie, potem zostaje poproszony przez swojego kapitana, Mayuri Kurotsuchiego.[5]

Inwazja Gotei 13 (tylko anime) Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Hiyosu jest pokazany w trakcie rozmowy Akona z Kisuke Uraharą zauważając, że w tej sytuacji jedynie on i kapitan tak się zachowują.[6] Następnie każe zawiadomić oddział Rirei i Gotei 13 o skontaktowaniu się z Ichigo Kurosakim.[7] Gdy Wandenreich przeprowadza kolejną inwazję, cała SRT pogrąża się w chaosie.[8] Hiyosu stara się wszystko narawić za pomocą maszyn komputerowych, jednak jego niemoc sprawia, iż jest zdenerwowany i zdekoncentrowany. Gdy Akon stara się go uspokoić, ten każe mu być cicho. Naukowiec stwierdza, że gdyby Soul Society naprawdę było zastępowane innym wymiarem, to ich sprzęt także by zniknął. Po chwili jednak klawisze, na których trzymał palce, znikają razem z resztą elektroniki. Następnie za pracownikami SRT pojawia się Askin Nakk Le Vaar. Hiyosu ze zdziwieniem na twarzy wysłuchuje wyjaśnień Stern Rittera na temat zastąpienia Soul Society Lodowym Wymiarem. Jest świadkiem nadejścia swojego kapitana odzianego w swój najnowszy wynalazek.[9]

Epilog Edytuj

Widzimy Akona siedzącego wraz z Hiyosu w laboratorium SRT. Ucinają sobie pogawędkę o aktualnym miejscu swojego Kapitana. Akon chce mu przekazać, że na radarze wciąż widoczne jest Reiatsu Yhwacha.[10]

Praktykant Kidō: Hiyosu jest wystarczająco wyspecjalizowany w Kidō, aby wytworzyć barierę w celu nałożenia pieczęci i odseparowania budynku SRT, kiedy ten został zaatakowany podczas inwazji Wandenreich.[11]

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedną z dwóch postaci mający nieludzki wygląd. Drugą osobą jest Sajin Komamura.

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 43
  3. Anime Bleach; Odcinek 295
  4. Anime Bleach; Odcinek 43
  5. Bleachanime; Odcinek 263
  9. Manga Bleach; Rozdział 547, strony 8-11 i 14-16