FANDOM

Hisagomaru (瓠丸, Dynia) jest zmaterializowaną duszą Zanpakutō Hanatarō Yamady, występuje jedynie podczas Kampanii Tōjū.

Wygląd Edytuj

Hisagomaru to mała dusza wyglądem przypominająca zabawkowego robota wielkości trzyletniego dziecka. Jest zbudowany z cylindrycznego korpusu, z którego wyrasta para rąk i nóg. Zamiast dłoni i stóp ma płaskie płytki. Głowa Hisagomaru jest idealnie okrągła z jednym normalnym okiem, a drugim w kształcie paska, który wypełnia się podczas leczenia innych. Z klatki piersiowej może wysunąć ogromną wielką armatę.

Osobowość Edytuj

Tak jak jego partner, Hisagomaru jest bardzo nieśmiały i niepewny. W odróżnieniu od innych dusz zmaterializowanych przez Muramasę, Hisagomaru nie miał ochoty uniezależnić się od Hanatarō. W rzeczywistości, kiedy Muramasa go do tego zmusił, Hisagomaru nieustannie próbował powrócić do formy miecza i wpadł w wielką rozpacz, stwierdzając, że mistrz go porzucił.

Fabuła Edytuj

Bestialskie Miecze (tylko anime) Edytuj

HisagomaruSpirit

Hisagomaru okazuje się winowajcą

Po tym jak Hisagomaru został uwolniony, rozpaczliwie próbował powrócić do formy miecza, lecz bezskutecznie. Przekonany, że Hanatarō go porzucił, Hisagomaru postanowił wieść samotne życie w podziemnych kanałach. Żyjąc w samotności, co jakiś czas podkradł różne przedmioty z Seireitei, w tym kury Hanatarō. Gotei 13 zdecydowało się w końcu zbadać tą tajemniczą sprawę wysyłając do kanałów Hanatarō, Nanao Ise, Ikkaku Madarame wraz z Hōzukimaru. Podczas poszukiwań natrafiają na jednego z Tōjū, który szybko obezwładnia Shinigamich. Hisagomaru używa swoich mocy i pokonuje potwora. Wyjawia pozostałym motywy swojego działania i jest szczęśliwy, że Hanatarō jednak go nie odrzucił. Niestety, w drodze powrotnej, Hisagomaru gubi się w tunelach.[1]

Zanpakutō Edytuj

Hisagomaru może w każdej chwili przywołać uwolnioną wersję dawnego siebie, czyli standardowej wielkości katanę z niebieską rękojeścią i okrągłą tsubą. Miecz posiada także wskaźnik na ostrzu, który wypełnia się w miarę leczenia ran. Aby to zrobić, musi wbić ostrze w ciało rannego i wbrew pozorom nie rani go jeszcze bardziej, tylko "wysysa" obrażenia. Wypełnienie wskaźnika określa ciężkość ran.

  • Shikai: Komendą Shikai Hisagomaru jest Wypełnij (満たせ, mitase).[2] Kiedy wskaźnik na ostrzu i twarzy Hisagomaru jest pełny, uruchamia swoje Shikai i przekształca się w Akeiro Hisagomaru (朱色瓠丸, Purpurowa Dynia). W tej formie, z klatki piersiowej Hisagomaru wysuwa się olbrzymia armata, która wystrzeliwuje na komendę Parz (注ぎ, sosogi).
Vlcsnap-2988186

Specjalna zdolność Shikai Hisagomaru

Specjalne zdolności Shikai: Akeiro Hisagomaru skupia wszystkie pochłonięte rany w jednym wystrzale, który generuje szeroki strumień czerwonej energii i jest wystarczająco silny aby pokonać Tōjū.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Anime Bleach; Odcinek 259
  2. Manga Bleach; Szkice w 22. tomie

Nawigacja Edytuj