FANDOM

Hirenkyaku (飛廉脚, Nogi Boga Wiatru) jest techniką używaną przez Quincy do szybkiego poruszania się na średnim dystansie. Zasadniczo jest to odpowiednik Shunpo Shinigami, czy Sonído Arrancarów. Uryū Ishida twierdzi, że Hirenkyaku przewyższa techniki Shunpo i Sonído.[1] Dowodzi tego częściowo dorównując kroku Mayuriemu.[2]

Metoda i zastosowanie Edytuj

Aby używać tej techniki, należy zgromadzić cząsteczki Reishi pod stopami i wyznaczyć sobie miejsce, do którego chcemy się udać. W przeciwieństwie do Shunpo i Sonído, Hirenkyaku może być używane także w powietrzu w lepszym wydaniu. Sam Mayuri stwierdził, że ta technika jest niesamowicie trudna do opanowania dla tak młodego Quincy jak Ishida.[3] Hirenkyaku pozwala także na dogonienie (ale nie teleportację) przeciwnika na długim dystansie. Zastosowanie tej techniki wystarczyło na pokonanie Shinigami poziomu 4 oficera[4] oraz było skuteczne na Números[5] oraz byłą Espadę.[6] Za pomocą Hirenkyaku można stworzyć także nowe, oparte na tej umiejętności techniki.

Bleach 270 Platform Manifistation.jpg

Platforma stworzona przez Ishidę za pomocą Reishi, oparta na Hirenkyaku

  • Stworzenie platformy: Po wejściu do Garganty, Ichigo i Chad zauważyli, że Ishida nie biegnie, tylko porusza się na niebieskiej platformie. Mieli oni później problem z poruszaniem się w Gargancie, ale po wypowiedzeniu inkantacji Hirenkyaku, Ishida stworzył platformy także dla nich.[7] Później używa tej techniki do przeniesienia siebie i Orihime z dala od miejsca walki Kurosakiego i Ulquiorry, nad kopułę Las Noches. Dopiero w połowie drogi zdaje sobie sprawę, że z taką samą łatwością może używać ten techniki poza Gargantą. Ubolewa nad tym, że gdyby wiedział o tym wcześniej, byłby bardziej przydatny na polu walki.[8] Teraz jest wiadome, że Quincy mogą używać tej techniki w każdym poznanym nam świecie, od Świata Ludzi, aż po Soul Society.

Użytkownicy HirenkyakuEdytuj

Mistrzowie HirenkyakuEdytuj

Mistrzowie Hirenkyaku

Eksperci HirenkyakuEdytuj

Eksperci Hirenkyaku

Użytkownicy Hirenkyaku Edytuj

Użytkownicy Hirenkyaku

Odniesienia Edytuj

  3. Manga Bleach, Rozdział 122, strona 11
  4. Manga Bleach, Rozdziały 91-92
  5. Manga Bleach, Rozdział 243 strony 10-15
  6. Manga Bleach, Rozdział 257, strony 9-16
  8. Manga Bleach; Rozdział 348, strony 5-7 i 17

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki