FANDOM

Aparat.png GALERIA

Hexapodus (ヘキサポダス, Hekisapodasu) jest Hollowem oczyszczonym przez Ichigo Kurosakiego, podczas wątku Agenta Shinigami.

Wygląd Edytuj

Hexapodus ma wygląd pająka lub żuka z sześcioma nogami. Ma szarą, zieloną skórę z pomarańczowymi stawami, a także plamy na plecach w tym samym kolorze. Jego maska ​​jest biała, z wyglądu przypominając człowieka. Twarz jest otoczona przez dwa pęczki brązowych włosów i grzywkę w kolorze fioletowym, który znajduje się ponad górną maskę, przez co wygląda jak klaun.[1]

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Hexapodus jest widziany w parku dla dzieci Yumizawa w mieście Karakura, gdzie znajduje się Plus małego chłopca, którego atakuje. Dusza ucieka, ale w końcu potyka się i przewraca. Hexapodus chce go zaatakować, lecz zauważa dwie postacie stojące w pobliżu, Ichigo i Rukię Kuchiki. Pyta się ich, kim są, ale zamiast odpowiedzi, Ichigo przecina przednie nogi Hollowa, po czym Hexapodus odsuwa się w celu uniknięcia dalszych szkód. Gdy spostrzega, że Kurosaki znajduje się tyłem do niego, stara się wykonać niespodziewany atak, ale Ichigo wziął go podstępem i przebił ostrzem jego maskę, oczyszczając go.[2]

Energia duchowa: Będąc Hollowem, Hexapodus posiada pewne pokłady energii duchowej.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Hexapodusa ujawniło się dopiero wtedy, gdy Rukia próbowała odebrać nagrodę za jego oczyszczenie.[3]

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 2

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki