FANDOM

Hashigami jest chłopcem uczęszczającym do tej samej szkoły co Yuzu i Karin Kurosaki.

Wygląd Edytuj

Ma lekkie, niechlujne brązowe włosy i piegi na policzkach.

Osobowość Edytuj

Nie lubi Karin z powodu jej paskudnej reputacji. Lubi grać w gry wideo z Kanedą i Ino.

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Kiedy Kaneda, Hashigami i Ino grają w grę wideo, Ino narzeka na klasę Kaneda również skarży się, stwierdza że jak tylko źle kopią piłkę to Karin Kurosaki krzyczy na nich. Hashigami również się z tym zgadza. Nadal graja w swoją grę, aż do momentu kiedy Ino przegrywa. Hashigami mówi mu, że powinien usunąć swoją postać, oraz że Ci, którzy nie słuchają swojego mistrza muszą umrzeć. Ino kasuje swoją postać stwierdzając, że po prostu zrobi sobie nową.[1] Kon (w ciele Ichigo Kurosakiego) skacze i przerywa ich grę. Potem ucieka a dzieci zostają nakryte prze swoją nauczycielkę, która zaczyna na nich krzyczeć. Ponownie na nich krzyczy, a dzieci próbują jej wyjaśnić to co się stało. Nauczycielka jednak im nie wierzy oraz stwierdza, że ich gry, zepsuły się podczas ich walki. Następnie każe im posprzątać. [2] Chłopcy sprzątają i wściekają się na to, że nikt im nie wierzy. Hollow natychmiast ich atakuje, a Kon przybywa, żeby je uratować. Są zaskoczeni tym, że wrócił a Kaneda pyta go czy znów chce z nimi walczyć. Kon tylko na nich wrzeszczy, żeby natychmiast uciekali, albo zostaną zabici przez Hollow'a. Następnie Hollow atakuje Kona, raniąc go mocno w ramię co powoduje krwawienie, chłopcy widząc to zaczynają płakać i uciekają.[3]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj