FANDOM

Harunobu Ogidō (荻堂春信, Ogidō Harunobu) jest żołnierzem ósmej rangi w 4. Oddziale, jak również drugim liderem Pierwszego Oddziału Medycznego.

Wygląd Edytuj

Harunobu ma ciemnobrązowe włosy i oczy, nosi standardowy mundur Shinigami z paskiem łączący ekwipunek medyczny na jego plecach. Nosi również białe rękawiczki. Ogidō nie wie, że jest popularny wśród kobiet Shinigami oraz że jest uważany za atrakcyjnego.[1]

Osobowość Edytuj

Harunobu poświęca się swojej pracy, jest często widziany gdy przewodzi swojemu oddziałowi medycznemu. On i Yasochika Iemura niezbyt przepadają za sobą i wzajemnie się denerwują.[3] Jest bardzo popularny wśród kobiet, skrzynka pocztowa 4. Oddziału często jest zapchana listami do niego od kobiet z całego Soul Society. Jest również członkiem Stowarzyszenia Mężczyzn Shinigami.

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

Harunobu przybywa z pozostałymi członkami 4. Oddziału na Wzgórze Sōkyoku aby zająć się rannymi po zdradzie Sōsuke Aizena. Przerywa Iemurze rozmyślanie o zdolnościach Orihime Inoue, co bardzo denerwuje żołnierza trzeciej rangi, który zamierza zaatakować. Harunobu blokuje atak i informuje, że zawiadomił o całej sytuacji Retsu Unohanę.[3]

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Po bitwie w koszarach 6. Oddziału, Harunobu przybywa z członkami 4. Oddziału, aby pomóc leczyć rannych Shinigami. Informuje Unohanę, że poprzednio znaleziono Izuru Kirę, Ikkaku Madarame i Yumichikę Ayasegawę. Rozkazał leczyć rannych oficerów.[4]

Medyk: Jako członek 4. Oddziału i drugi lider Pierwszego Oddziału Medycznego, Harunobu jest utalentowanym medykiem. Jego ranga stawia go tuż pod Hanatarō Yamadą, chociaż nie wiadomo jakie dokładnie posiada umiejętności.[3]

Praktykant Kidō: Jako członek 4. Oddziału i medyk, posiada pewne umiejętności w dziedzinie Kidō, chociaż jeszcze ich nie zademonstrował.[3]

Moc duchowa: Harunobu ma wystarczająco dużą moc duchową aby piastować stanowisko żołnierza ósmej rangi w swoim oddziale.[3]

Zwiększona siła: Był w stanie zatrzymać gołymi rękoma Zanpakutō żołnierza trzeciej rangi, Iemury.[3]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Bleach Official Character Book Souls, page 119
  2. 2,0 2,1 Bleach Official Bootleg KaraBuri+
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 Manga Bleach; Rozdział 179, strona 4
  4. Anime Bleach; Odcinek 245

Tytuły Edytuj

Poprzednik:
 ?
Żołnierz ósmej rangi 4. Oddziału
? - obecnie
Następca:
Brak

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki