FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.

Hanza Nukui (貫井 半左, Nukui Hanza) jest to postać występująca wyłącznie w anime podczas Spisku Kasumiōji, lider drużyny zamachowców pod dowództwem Gyōkaku Kumoi i pierwszy rywal Ichigo. Był głównym antagonistą w pierwszej połowie Spisku Kasumiōji.

Wygląd Edytuj

Jest mężczyzną w średnim wieku, ma gęste, sterczące różowe włosy oraz ciemne oczy. Przez jego czoło przechodzi blizna. Nosi ciemne ubranie, a na lewym ramieniu ma czerwony pancerz. 

Osobowość Edytuj

Jest milczący, bezwzględnie posłuszny rozkazom, rozważny, w walce zachowuje się jak ninja. Gdy doszedł do pełni mocy nie umiał się pohamować, by tylko zniszczyć wroga i dlatego został pochłonięty przez Bakkōtō, którym miał wykończyć Przedstawiciela Shinigami.

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Nowy kapitan Shūsuke Amagai (tylko anime) Edytuj

Mistrz walki mieczem: Jak pokazano podczas jego walki z Ichigo, Hanza jest bardzo sprawnym szermierzem, będąc w stanie walczyć z Ichigo.

Mistrz skrytobójstwa: Będąc głową organizacji wykonujących morderstw, Hanza jest niezwykle uzdolniony w tej dziedzinie. Wielokrotnie wykazał swe doświadczenie gdy wkradał się obszaru całkowicie niewykryty. Podczas jego nadzoru nad Ichigo, Kurosaki na chwilę uświadomił sobie obecność Hanzy, ponieważ Nukui obniżył swą moc duchową do poziomu młodego Shinigami.

Ogromna moc duchowa: Moc duchowa Hanzy jest ogromnie wielka. Jest również wystarczająca, aby powstrzymać efekt uboczny swego Bakkōtō przez dłuższy okres czasu i jednocześnie użyć go do walki. Ichigo zauważył, że moc duchowa Hanzy była niezwykle imponująca. Był w stanie walczyć z Ichigo w jego formie Hollowa.

Zwiększona prędkość: Hanza wykazał niezwykłą prędkość, będąc godnym bycia asasynem jego kalibru. Wielokrotnie pokazał pozorne zniknięcie i pojawienie się, gdy to było potrzebne.

Bakkōtō Edytuj

Główną bronią wykorzystywaną przez Hanzę jest Bakkōtō Saiga (砕我, Łamiący Ego).

Nawigacja Edytuj