Fandom

Bleach Wiki

Haineko (dusza)

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Taaaki zalążek.

Haineko (灰猫, Popielisty Kot) jest Zanpakutō Rangiku Matsumoto, została zmaterializowana w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”. Występuje tylko w anime.

Wygląd Edytuj

Dusza Haineko przybiera formę kobiety-kota z brzoskwiniową skórą, turkusowymi oczami i bordowymi włosami. Ma różowy ogon, kocie bordowe uszy i różowe futro na całym ciele. Futro na jej górnej części ciała zakrywa koszulka, raczej prowokacyjna, ponieważ nie obejmuje ramion i środkowej części, a futro, które tworzy spodnie, także jest różowe i bardzo szerokie w biodrach, kończy się w okolicach połowy uda. Na jednej nodze ma futerkową białą podwiązkę, a na drugiej różową podkolanówkę. Nosi różowe buty. Ma ostre pazury, które może używać do atakowanie przeciwników. Posiada spore piersi, tak jak jej właścicielka Rangiku.

Osobowość Edytuj

Haineko jest ruchliwą kobietą. Nie lubi się nudzić. Porusza się z kocim wdziękiem. Jest kłótliwa i przewrażliwiona na punkcie wyglądu i wieku. Uwielbia kłócić się z Tobiume i Rangiku. Jej wymarzonym partnerem jest Hyōrinmaru.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Haineko sprawiała problemy jeszcze przed rebelią. W jaskini, gdzie się ukrywali, lubiła kłócić się z Tobiume. W trakcie zwiadu z Tobiume natrafia na Ichigo Kurosakiego, z którym nawiązuje się walka, do której wtrącają się właścicielki mieczy. Wyznaje, że dała się wyzwolić, gdyż bała się, że "przesiąknie odorem starości". Została pokonana dzięki podstępowi Rangiku i Hinamori, polegający na wycelowaniu odpowiedniego Kidō w nieswoje Zanpakutō. Nie dały się jednak podporządkować, więc związane zostały wysłane do 4. Oddziału na uzdrowienie i przebadanie. W czasie transportu zostają uwolnione przez Byakuyę. Podczas zasadzki wspierają Ashisogi Jizō, lecz kiedy ten zmienia się w Bankai muszą uciec. W jaskini napadają na Yoruichi, lecz nie zdołały jej zatrzymać. W drodze powrotnej obie zostały pokonane.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Wpierw widzimy ją na imprezce organizowanej przez Sode no Shirayuki w 10. Oddziale. Rangiku jest zaskoczona, że jej Zanpakutō znów się zmaterializowało. Następnie, w Ilustrowanym Przewodniku Shinigami, widzimy ją na siłowni razem z Rangiku. Następne jej wystąpienie to wtrącenie się w misję 10. Oddziału, kiedy to likwidowali Bestialskie Miecze. Haineko podąża za jednym z wrogów, który uciekł.

Vlcsnap-00083.png

Haineko i Narunosuke

Łapie go na polu pełnym kwiatów i ma zamiar zabić, jednak niesamowita uroda Bestialskiego Miecza nie pozwala jej tego zrobić. Dowiaduje się, że owy Zanpakutō ma na imię Narunosuke. Haineko zaprzyjaźnia się z nim, kryje przed Shinigami, daje jedzenie i opatruje rany. Postanawia spytać mistrzyni, czy Bestialski Miecz nie mógłby żyć razem z nimi. Matsumoto tłumaczy, że jest to wykluczone i pyta, dlaczego poruszyła ten temat. Haineko nerwowo odpowiada, że to nic i wychodzi. Tego samego dnia Rangiku dowiaduje się od kapitana, że zapasy żywności krytycznie zmalały. Wicekapitan domyśla się, kto może za tym stać, ale postanawia tą sprawę przemilczeć przy Hitsugayi i pyta się na osobności o tą sprawę swoją Zanpakutō. Ta udaje jednak, że nic nie wie. Wicekapitan 10. Oddziału postanawia wybrać się za swoim Zanpakutō i ujawnia się dopiero w momencie, kiedy Narunosuke całkiem traci panowanie nad sobą i atakuje Haineko. Pół-kotka jest zdenerwowana na swoją właścicielkę i atakuje ją. Jednak po chwili wyjaśnień postanawia zabić Narunosuke, którego widocznie darzyła uczuciem.

  • Duża Szybkość: Haineko wykazała ogromną szybkość, porównywalną do Shunpo, na tyle dużą, aby walczyć na równi z jej byłą partnerką.
  • Kombatant walki wręcz: Pomimo, że nie jest silna fizycznie, wysłała Rangiku jednym ciosem na kilka metrów. Może także używać ataku cięcia pazurami.
  • Ekspert walki mieczem: Haineko wykazuje zdolność walki mieczem, jest w stanie nadążyć za Rangiku.

Zanpakutō Edytuj

Specjalne zdolności Shikai: Haineko może produkować popiół, który unosi się w powietrzu. Choć wygląda niepozornie, każda cząstka popiołu jest jak mały nóż. Może atakować w każdym kierunku, za pomocą rękojeści. Jeżeli atakuje przeciwnika pojedynczymi cząstkami, szkoda jest niewielka. Dlatego najpierw otacza popiołem przeciwnika, a potem atakuje. Jej ataki są podobne do Senbonzakury Byakuyi Kuchiki.

Ciekawostki Edytuj

  • Haineko tak jak Rangiku uwielbia pić sake w dużych ilościach, tak, że obie zawsze są pijane.

Cytaty Edytuj

Nie traktuj mnie jak dziecko!

— Do Rangiku

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki