FANDOM

Hachigen Ushōda i Suì-Fēng kontra Baraggan Louisenbairn to walka mająca miejsce w Sztucznej Karakurze. Uczestniczą w niej kapitan 2. Oddziału, Suì-Fēng, Visored, Hachigen Ushōda oraz 2. Espada, Baraggan Louisenbairn.

Prolog Edytuj

Hachigen podchodzi do Suì-Fēng i mówi jej, że minęło sporo lat od czasu, gdy wiedzieli się po raz ostatni, co powoduje zaskoczenie ze strony wicekapitana Ōmaedy oraz natłok pytań, na które kobieta odpowiada, że nigdy wcześniej nie widziała Visoreda. Hacchi stwierdza, iż to było do przewidzenia, że tak powie. Ich rozmowę przerywa Baraggan, wtrącając, że nieważne jaką dysponują mocą, bo i tak zostaną z nich tylko kości.[1]

Bitwa Edytuj

Baraggan niszczy barierę

Baraggan niszczy barierę

Hachigen więzi Espadę w barierze. Jednak małe dotknięcie Arrancara sprawiło rozpad zaklęcia.[2] Baraggan tłumaczy zdolność swojego Resurrección. Visored tworzy nową barierę, którą podpiera innymi. Prosi kapitankę by mu pomogła swoim Bankai, a gdy ta się waha, dodaje, że wie, że ona nie chce z nim współpracować ze względu na Uraharę, ale mogą zawrzeć układ. Znudzony Espada chce zniszczyć barierę, gdy nagle Ushōda używa Kokō no Jōmon, Kigai no Jōmon oraz Hōyoku no Jōmon tworząc Shijū no Saimon zamykając go w środku. Louisenbairn zaczyna się śmiać z jego poczynań. Hacchi mówi, że ta bariera nie ma go zapieczętować, lecz by umożliwić Suì-Fēng wystrzelenie pocisku, któremu nie będzie mógł uciec. Shinigami upewnia się raz jeszcze, czy zgodnie z umową Visored zapieczętuje w swoich barierach Uraharę na miesiąc. Gdy słyszy potwierdzenie, rakieta zostaje wystrzelona.[3]

Śmierć Baraggana

Baraggan umiera

Wyczerpana Shinigami spada w dół, a Hachigen z uznaniem stwierdza, iż to nie bywałe, że udało się jej skruszyć jego bariery. Ōmaeda złapał kapitankę, która mówi, że zwykle używała Bankai raz na trzy dni, a teraz zrobiła to dwa razy w jednym dniu, więc ma nadzieję, że Visored się odwdzięczy. Okazuje się jednak, że atak zniszczył tylko część górnej partii ciała Espady. Hacchi zakłada maskę Hollowa i ponownie tworzy barierę. Baraggan używa Respiry, która rozwala Kidō, wywołując przerażenie u Suì-Fēng oraz śmiech Arrancara. Po chwili Louisenbairn niszczy maskę byłego wicekapitana, a Respira dotyka prawą rękę Ushōdy, sprawiając jej obumarcie. Hachigen odcina swe ramie za pomocą Kidō, po czym umierającą część przekazał Espadzie. Ręka wciąż ginie w brzuchu Baraggana, sprawiając, że Arrancar również zaczyna się starzeć.[4]

Następstwa Edytuj

Ostatni ruch Baraggana

Ostatni ruch Baraggana

Arrancar powoli umierając wspomina spotkanie z Aizenem w Hueco Mundo, w czasach kiedy był władcą.[5] Po chwili rzuca Gran Caidą w Aizena w akcie zemsty. Gdy broń zbliżyła się do celu, główny antagonista odwrócił się do niego, powodując całkowity rozpad Espady. Korona, która pozostała, spadła na ziemię i także zniknęła.[6]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki