Fandom

Bleach Wiki

Grand Fisher

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Grand Fisher (グランドフィッシャー, Gurando Fisshā) jest Hollowem. W przeszłości użył przynęty w postaci małej dziewczynki skaczącej do rzeki, by zwabić Ichigo. Z powodu słabości do kobiet, zamiast Ichigo, zabija biegnącą mu na pomoc matkę. Chłopak będąc w nieświadomości zaszłych okoliczności, obwinia siebie za śmierć matki aż do rocznicy jej śmierci, kiedy Grand Fisher pojawia się ponownie i wyznaje prawdę w drwiący sposób.

Wygląd Edytuj

W postaci Hollowa przypomina gigantycznego chomika z ptakokształtnymi dłońmi i stopami oraz podobną do macki wypustką, która zwisa z czubka jego głowy, przypominając wędkę (w rzeczywistości będąc przynętą). Jest ona mniej więcej rozmiarów człowieka i może zmieniać się według życzenia Grand Fishera. Zazwyczaj przyjmując postać jednej z jego poprzednich ofiar. Może ona funkcjonować niezależnie od samego Hollowa i dopóki przynęta lub Grand Fisher przeżyje, nie może zostać oczyszczony i odesłany do Soul Society.[1]

W postaci Arrancara, przypomina mniejszego, lecz bardziej przypominającego człowieka z wytatuowaną twarzą siebie. Resztka jego maski składa się z dolnej szczęki, która zasłania połowę twarzy.[2] Kiedy przybywa do Świata Ludzi, żeby zabić Ichigo, jego wygląd drastycznie się zmienia. Jego maska pozostaje w nienaruszonym stanie, jednakże pojawia się druga połówka maski. Całe jego ciało jest owłosione i jest większy. Dziura Hollowa jest większa niż poprzednio. Nosi Zanpakutō na swoich plecach.[3]

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Niedługo po otrzymaniu przez Ichigo mocy Shinigami, Grand Fisher pojawia się na cmentarzu, na którym pochowana została jego (Ichigo) matka. Tam atakuje rodzinę Kurosakich (poza Isshinem, który poszedł akurat zapalić), porywa siostry Ichigo i prowokuje go do walki. Niedoświadczony Ichigo nie jest w stanie wygrać, wytrzymuje jednak do momentu, w którym anonimowy Shinigami, wysłany przez Soul Society by odnaleźć Kuchiki Rukię, udziela mu pomocy. Nawet we dwójkę nie są oni w stanie pokonać Hollowa, jednak Ichigo udaje się go zranić na tyle ciężko, by ten musiał uciec. Po tej porażce zostaje zmieniony przy pomocy Iceringera w niedoskonałego Arrancara i zostaje użyty przez Aizena jako obiekt doświadczalny. W swojej pierwszej postaci jako Arrancar przypomina mniejszą, bardziej humanoidalną wersję siebie jako Hollowa z wytatuowaną twarzą. Jego pozostałości po masce zakrywają całą dolną część jego twarzy.

Arrancar Edytuj

Później, po powrocie paczki Ichigo z Soul Society, Grand Fisher pojawia się ponownie, poszukując Ichigo by się zemścić za poprzednią porażkę. Tym razem wygląda inaczej. Posiada obie części maski, z czego górna część spoczywa na jego czole. Całe ciało ma pokryte sierścią i jest znacznie większy. Na plecach nosi swój Zanpakutō, który jest tak długi jak wysokość dwupiętrowego domu. Znajduje Kona (w tym momencie zastępującego Ichigo w jego ciele) i biorąc go za swego przeciwnika, ściga go po całym mieście, żądając by uwolnił swój Zanpakutō. Gdy w końcu Hollow męczy się gonitwą, próbuje zabić Kona. Gdy zadaje cios, blokuje go amulet podarowany Ichigo przez ojca. Sam Isshin pojawia się zaraz po tym, ujawniając swoje moce Shinigami. Grand Fisher najpierw próbuje dowiedzieć się, gdzie jest Ichigo, później zaś rozwścieczony przez Isshina uwalnia Zanpakutō. Twierdzi przy tym, że Shinigami nie ma szans ze swoim małym mieczem. Ojciec Ichigo zabija Grand Fishera jednym ciosem, przypominając mu, że kapitanowie Gotei 13 kontrolują wielkość miecza, inaczej walczyliby Zanpakutō wielkości wieżowca.

Forma Hollowa Edytuj

Moc duchowa: Grand Fisher ma wystarczająco dużo energii duchowej, by zablokować cios Ichigo swoją dłonią.[4]

Zwiększona prędkość: Podczas większości w jego walce z Ichigo, szybkość Grand Fisher była wystarczająca, by unikać jego ataków i kontratakowanie, gdy ten nie mógł nic zrobić.[5]

Oppression (圧髪 (オプレッション) , opuresshon; po angielsku "Ucisk", po japońsku "Siła Włosów")[6]: Grand Fisher może wydłużyć zarówno swoje kończyny, jak i futro, aby chwycić i zaatakować ofiarę. Może on także ścisnąć ofiarę w swoich szponach albo uwięzić go w futrze wyrastającym z jego ciała.[7]

Macki: Grand Fisher posiada macki, których użył, aby złapać i powstrzymać Yuzu. Pochodzą one z otworów w masce pod oczami.[8]

Lure (擬似餌, gijie): Grand Fisher zazwyczaj ukrywa swoje ciało i używa Lure, które wystaje z jego szyi, żeby przyciągnąć potencjalne ofiary.[9] Lure zostać przekształcone w osobę bliską sercu ofiary, przez co ten zaniecha dalszego ataku.[10] Może być odczepione od ciała Grand Fishera.[11]

Transcribe (脳写 (トランスクライブ) , toransukuraibu; po angielsku "Rozpisać", a japońsku "Projekcja Mózgu")[12]: Grand Fisher jest w stanie wykorzystać swoje szpony ukryte pod palcami do przekłuwania przeciwnika. W ten sposób, może wkraść się do pamięci ofiary i odnaleźć tam coś, co jest dla niego bardzo ważne, a następnie sprawić, by jego przynęta przybrała postać tej osoby. W ten sposób przeciwnik nie będzie zdolny psychicznie do pokonania Grand Fishera.[13]

Migration (移胴 ミグレイション, Migureishon; po japońsku "przesunięcie tułowia")[14]: Lure może być użyte jako drugie ciało dla Grand Fishera. Grand Fisher twierdzi, że ciało Lure i jego normalne ciało, jest jego jedynym ciałem i kiedy jedno jest ranne, wchodzi do drugiego.[15]

Błyskawiczna Regeneracja: Jego regeneracja jest niesamowicie szybka. Kiedy jego ramię jest przecięte przez Ichigo, futro Grand Fishera osłania rany i przybiera inną formę. Następnie nowa ręka wychodzi z jego futra. Może używać tej umiejętności tylko w formie Hollowa.[16]

Forma Arrancara Edytuj

Descorrer (解空 (デスコレール) , desukorēru; po hiszpańsku "Powrót Rysunku/Otwarcie", po japońsku "Rozwiązana Pustka"):[17] Technika używana przez Arrancarów w celu przemieszczania się między Światem Ludzi a Hueco Mundo.[18]

Grand Fisher defeated.jpg

Fisher w nowej formie z Zanpakutō

Transformacja": Grand Fisher zademonstrował tę umiejętność, żeby zwiększyć swą postać podczas walki z Isshinem. Po transformacji jest ogromny, a z jego barków wystają dwa długie rogi. Nazywa to swą prawdziwą siłą.[19]

Zanpakutō: Po transformacji w niekompletnego Arrancara zyskał własne Zanpakutō. Ma ono długość dwóch budynków z prostokątną tsubą. Nie starał się go uwolnić przez co zginął. Nie wiadomo, czy jako niekompletny Arrancar posiada Resurrección.

Odniesienia Edytuj

  5. Anime Bleach; Odcinek 9
  6. Bleach Official Character Book 3 UNMASKED; strona 156
  17. Bleach Official Character Book UNMASKED; strona 149

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki