Fandom

Bleach Wiki

Gran Rey Cero

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Gran Rey Cero (王虚の閃光 (グラン・レイ・セロ) , guran rei sero; po hiszpańsku „Wielkie Królewskie Zero”, a japońsku „Królewskie Zero”) jest rodzajem Cero, którego używać może jedynie Espada.

Opis Edytuj

Jest tworzone poprzez zmieszanie krwi Espady z Cero. Wynikiem jest Cero o wiele większej sile i szybszej prędkości o kolorze zależnym od Espady. Jest wielokrotnie silniejsze od przeciętnego Cero, zdolne do zmącenia materii okolicy. Wiruje jak ostrze brzytwy, sprężając się i rozprężając w wyniku szybkości i dużej siły. Cero po raz pierwszy używa Grimmjow Jaegerjaquez w celu sprowokowania Ichigo do nałożenia swojej maski. Jego Gran Rey Cero jest kolory jasnoniebieskiego.[1] Ulquiorra Cifer twierdzi, że używanie Gran Rey Cero jest jedną z dwóch rzeczy zakazanych w Las Noches, ponieważ jego potężna siła mogłaby zniszczyć zamek.[2]

Do niedawna Grimmjow Jeagerjaques był jedynym członkiem Espady, który go użył, jednak widziane jest jego użycie po trafieniu do Piekła przez Szayelaporro Granza. Gran Rey Cero Szayela jest fioletowe. [3]

Znani użytkownicy Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Rozdział 280, strona 16
  3. 3,0 3,1 Manga Bleach; Imaginary number 01. the unforgivens, strony 18-19

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki