FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.

Gonryōmaru (厳霊丸, Bezwzględna Dusza) jest Zanpakutō Chōjirō Sasakibe, został zmaterializowany w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”.

Wygląd Edytuj

Gonryōmaru w zmaterializowanej formie przypomina człowieka ubranego w strój podróżnika, zaś na plecach nosi "domek". Ma czarne włosy i opaskę na czole, a jego oczy są całe czarne.

Osobowość Edytuj

Gonryōmaru jest bardzo spokojnym Zanpakutō. Zwraca się do wszystkich z szacunkiem, używając człona "-dono". Z charakteru podobny jest do swojego właściciela.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Często chodzi razem z Tenkenem, wykonując różne polecenia od Muramasy. W zasadzce na kapitanów zaczynają pojedynek z Suì-Fēng, lecz kiedy do walki wkracza jej Zanpakutō wycofują się. Potem, w jaskiniach natrafiają na kapitana Zarakiego i z nim walczą, gdzie Gonryōmaru szybko zostaje zabity.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

  • Atak piorunem: Potrafi wystrzelić w konkretny cel wiązkę błyskawic.
  • Przywołanie deszczu: Może bez żadnych trudności wezwać deszcz, który wzmacnia jego ataki (jednocześnie osłabiając ataki oparte na ogniu).

Ciekawostki Edytuj

  • Nikt go nie rozpoznaje ani nikt nie bierze go na poważnie, gdyż nie wyróżnia się żadnymi specjalnymi mocami, co go denerwuje.

Cytaty Edytuj

Czasem wygrywa ten, kto stara się nie przegrać.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki