Fandom

Bleach Wiki

Ginrei Kuchiki

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Taaaki zalążek.

Ginrei Kuchiki (朽木 銀嶺, Kuchiki Ginrei) to były kapitan 6. Oddziału i 27. głowa rodu Kuchiki. Dziadek Byakuyi Kuchiki.

Wygląd Edytuj

Ginrei jest starszym mężczyzną. Ma długie, zaczesane do tyłu, siwe włosy i wąsy. Jego oczy są szare. Nosi normalny strój kapitana, a wokół szyi ma owinięty seledynowy szalik (taki sam nosi Byakuya Kuchiki).

Osobowość Edytuj

Ginrei jest opanowany. Ważne dla niego są zasady. Wydaje się, że drażniło go zachowanie młodego Byakuyi, uważał go za zbyt porywczego i nierozważnego. Uważał, że jego wnuk powinien się zachowywać spokojniej i dostojniej, skoro miał zostać następną głową klanu.

Historia Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Odwrócenie wahadła Edytuj

110 lat przed rozpoczęciem fabuły, Ginrei pełniący wówczas funkcję Kapitana 6. Oddziału jest obecny na ceremonii inauguracyjnej nowego Kapitana 12. Oddziału, Kisuke Urahary.[2]

Później Ginrei pojawia się w ogrodach rezydencji Kuchiki, gdzie trenował właśnie młody Byakuya. Dziadek chłopca gratuluje mu jego uporu w sprawie rozwoju umiejętności. Młody Kuchiki wyraźnie zdziwiony obecnością swojego dziadka pyta, czy dziś przybył odpocząć w domu, zamiast w barakach swojej dywizji. Ginrei potwierdza, po czym zmieniając temat proponuje młodzieńcowi zakończyć ćwiczenia na dzisiaj, ponieważ przybył do niego gość. Byakuya wydaje się nie mieć pojęcia o kogo chodzi, do czasu, aż na jego policzku pojawiają się piersi Kapitan 2. Oddziału i Dowódcy Onmitsukidō, Yoruichi Shihōin.

Ze względu na to, iż Yoruichi również była głową jednego z rodów szlacheckich pozwoliła sobie na małe przekomarzanki z Byakuyą. Po rozpięciu włosów młodzieńca przez Shihōin, walka na słowa przeradza się w bitwę na Shunpo między Młodym Kuchiki i Yoruichi. Kiedy młodzieniec znika za Kapitan, która ukradła jego wstążkę do włosów, Ginrei wzdycha głęboko, zarzucając Byakuyi zbytnie narwanie. Nie kłopocząc się tym jednak dłużej odchodzi na herbatę.[3]

Dziewięć lat później, Ginrei Kuchiki, podobnie jak pozostali kapitanowie Gotei 13 zostaje wezwany przez wszechkapitana na zebranie dotyczące zniknięcia Reiatsu Kenseia i Mashiro. Kapitanowi 6. Oddziału razem z kapitanami 8. Oddziału i 13. Oddziału zostaje przydzielone zadanie obrony Seireitei.[4]

Ekspert Shunpo: Jako były kapitan, wykazał się zdolnością używania Shunpo na poziomie eksperckim.[5]

Ekspert Kidō: Jako były kapitan, Ginrei może używać Kidō, jest w stanie efektownie korzystać z niskiego zaklęcia bez inkantacji.[6]

Przenikliwy intelekt: Ginrei jest bardzo inteligentnym mężczyzną. Jest w stanie szybko określić podstawy siły przeciwnika i jego słabości. Może również wykorzystać te informacje do szybkiego obmyślenia skutecznego planu działania.[6]

Ogromna moc duchowa: Jako była głowa domu szlachetnego i kapitan Gotei 13, Ginrei ma wielką energię duchową. Jego energia i kontrola nad nią jest wystarczająco silna, aby odeprzeć zaklęcia hipnotyczne.[6] Jego Reiatsu ma kolor zielony.[6]

Zanpakutō Edytuj

Imię Zanpakutō Ginreia jest nieznane, ale jego wygląd jest bardzo podobny do Senbonzakury Byakuyi, prostokątny jelec i biała rękojeść.[6]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Bleach Official Character Book 2 Masked
  2. Manga Bleach; Rozdział -107, strona 6
  3. Manga Bleach; Rozdział -105, strony 8-13
  4. Manga Bleach; Rozdział -102, strona 6
  5. Błąd rozszerzenia cite: Błąd w składni elementu <ref>. Brak tekstu w przypisie o nazwie Od250
  6. 6,0 6,1 6,2 6,3 6,4 Anime Bleach; Odcinek 251

Tytuły Edytuj

Poprzednik:
Nieznany
27. głowa rodziny Kuchiki
? - ?
Następca:
Byakuya Kuchiki
Poprzednik:
Nieznany
Kapitan 6. Oddziału
? - ?
Następca:
Byakuya Kuchiki

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki