FANDOM

Ginjirō Shirogane (銀銀次郎, Shirogane Ginjirō) był wicekapitanem 6. Oddziału. Został zastąpiony przez Renjiego Abarai.

Wygląd Edytuj

Ginjirō nie został nigdy pokazany.

Osobowość Edytuj

Jest przyjazny i przywiązany do byłego kapitana – Byakuyi. Dał mu w prezencie okulary ze swojego sklepu Gin Tonbo (銀蜻蛉, Srebrna Ważka). Daje również zniżki Renjiemu.[1]

Historia Edytuj

Ginjirō Shirogane był wicekapitanem 6. Oddziału przed Renjim. Zrezygnował ze stanowiska aby otworzyć sklep z okularami przeciwsłonecznymi – Gin Tonbo (銀蜻蛉, Srebrna Ważka). Pracował w nim jeszcze będąc w oddziale, ale gdy sklep się rozwinął, był zmuszony zrezygnować.[1] Stowarzyszenie Mężczyzn Shinigami kupuje w jego sklepie okulary. Ceny są tak wysokie, że Renji, który ma zniżki, ma kłopot z kupieniem wybranych okularów.[1]

Ginjirō ma córkę, Mihane Shirogane, która jest obecnie żołnierzem dziewiątej rangi 6. Oddziału i współwłaścicielką sklepu.[1] Shirogane wysłał do Byakuyi okulary na cześć byłego kapitana, ale zostały odesłane z dopiskiem „nie chcę tego”. Mimo tego nadal często je wysyła do biura 6. Oddziału.[1]

Zanpakutō Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Bleach Bootleg

Tytuły Edytuj

Poprzednik:
Prawdopodobnie Sōjun Kuchiki
Wicekapitan 6. Oddziału
? – 2001
Następca:
Renji Abarai

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki