Fandom

Bleach Wiki

Gegetsuburi (dusza)

2251stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Gegetsuburi (五形頭, Pięciokolcy Łeb) jest Zanpakutō Marechiyo Ōmaedy, został zmaterializowany w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”.

Wygląd Edytuj

Gegetsuburi jest gruby jak Marechiyo, a nawet bardziej. Ma kolczyk w wardze po prawej stronie, nosi naszyjnik ze złota z wejściem na klucz, oraz pelerynę, ma ciemnoróżowe włosy. Jak jego Pan, ma zamiłowanie do jedzenia krakersów.

Osobowość Edytuj

Gegetsuburi ma charakter bardzo zbliżony do Omaedy. Nienawidzi go jednak za to, że przez niego jest taki gruby,a jego kula jest taka mała. Dodatkowo nie przepada za jego fryzurą i właśnie dlatego go opuścił. Narzucał mu podczas ich pierwszego spotkania, żeby zrzucił kilka kilogramów i zaczął bardziej trenować.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Sm ome.jpg

Śmierć Gegetsuburiego w laboratorium

Po wygranej z Ichigo wychodzi z inicjatywą pokonania swego właściciela. Obwinia Marechiyo Ōmaedę o swoją tuszę i dziwny wygląd, co skutkuje wyciągnięciem przez Ōmaedę miecza. Zanim pojedynek się zaczął został przerwany przez Ichigo i Ikkaku. W czasie przerwy atakuje Kurosakiego od tyłu, co mu się nie udało i rusza do walki z nim. Przegrany dostaje się w ręce Tajnego Korpusu a potem do Biura Technologicznego Rozwoju. W wyniku badań umiera.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Zanpakutō Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki