FANDOM

Aparat.png GALERIA

Taaaki zalążek.

Gō Koga (古賀 剛, Koga Gō) jest jednym z Bount, który trzyma się najbliżej Jina Kariyi.

Wygląd Edytuj

Koga jest rosłym mężczyzną. Ma ciemną karnację i krótkie, brązowe włosy. Na środku głowy ma ich więcej, a do tego są koloru pomarańczowego i tworzą coś na kształt irokeza. W przeszłości miał brązowe, proste włosy do ramion. Na szyi nosi duże słuchawki. Zawsze ubrany jest w zielony podkoszulek i niebieskie spodnie. U pasa nosi także małą, zieloną torbę zawieszoną na pasku i opadającą na udo.

Osobowość Edytuj

Spokojny, uprzejmy, w zasadzie nie lubi walczyć (szczególnie z ludźmi młodymi). Zasmuca go, że w ten sposób marnuje sobie życie. Potrafi jednak być bezwzględny.

Historia Edytuj

O jego przeszłości niewiele wiadomo. Mieszkał na wsi. Pewnego dnia Kariya przyprowadził do niego "kandydata na Bount" imieniem Cain, z prośbą by Koga go wyszkolił. Gō szybko polubił tego młodzieńca, lecz gdy Cain usiłuje stworzyć swoją lalkę, ginie mimo ciągłej protekcji Kogi. Mimo to Kariya nie ma pretensji do niego.

Fabuła Edytuj

Bount (tylko anime) Edytuj

Pierwszy raz widzimy go, gdy usiłuje ściągnąć Ishidę i Yoshino Sōmę do Kariyi. Walczy z tą drugą i wygrywa. Po powstaniu Bitto, Koga walczy z Ichigo, któremu niespodziewanie pomaga Izuru Kira i mimo swojego zwycięstwa Gō pozwala przeciwnikowi odejść, gdyż widzi, że walczy w słusznej sprawie. Po włamaniu się do Soul Society, pomaga Makiemu Ichinose i Jinowi Kariyi. Gdy ten ostatni absorbuje Jōkaishō, Koga poznaje prawdziwe motywy Karyi i chce przemówić mu do rozsądku. Zostaje jednak pokonany. Bez skrupułów usiłuje powstrzymać Kariyę. Pokonuje go Tōshirō Hitsugaya. Ran'Tao ratuje mu jednak życie i pozwala odejść, widząc,że nie popiera już Karyi. Od tej pory jego losy są nieznane.

Niesamowita siła: Potrafi bez problemów walczyć swoim olbrzymim toporem. Potrafi także unosić ciężkie przedmioty i śmiertelnie ściskać przeciwników.

Doll Edytuj

Dalk.jpg

Dalk w formularzu pająka.

Dalk (ダルク, Daruku): Aktywuje się słowami: "Najwspanialszy łącznik Hitaruku." - wtedy kula, która unosi się nad dłonią Koga, rozpada się na kilka mniejszych, z który powstaje istota na zdjęciu.

  • Ołowiana amunicja: Dalk potrafi strzelać olbrzymimi, metalowymi kulami.
  • Rozpad: lalka potrafi rozpaść się na małe kule i odrodzić. Gdy jest bliska śmierci, musi wrócić do swego pana. Po ponownym przywołaniu nie ma już obrażeń.
Bleach - 104 - Large 22.jpg

Topór Dalk

Topór: W razie przegranej, Dalk zmienia się w topór, który dzierży jej pan.

Cytaty Edytuj

Wygląda na to, że moim przeznaczeniem jest oglądać śmierć młodych osób.

— Do Ichigo Kurosakiego [1]

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyny Bount przeżył do końca serii.

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 83

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki