FANDOM

Głos Seireitei (瀞霊廷通信, Seireitei Tsūshin) to magazyn wydawany w Soul Society. Jego publikacja jest częścią obowiązków 9. Oddziału.

Przegląd Edytuj

Miesięcznik drukowany jest przez Spółkę Druk Reishi[1] i kosztuje 380 Kanów dla stałych wydań.[2] Jednak wydania poświęcone specjalnym wydarzeniom kosztują znacznie więcej, np. wersja o Inwazji Ryoka kosztowała 680 Kanów.[3] Głos Seireitei jest drukowany na papierze składającym się w 100% z Reishi. Dla stałych czytelników istnieje możliwość zamawiania prenumerat do domu. Jako zachęta, do subskrypcji dołączane są drobne desery, jak ryżowy placek.[1] Magazyn dokonuje ankiety nad treścią dla czytelników, w tym nowe funkcje za pomocą pocztówek. Magazyn jednak nie akceptuje badań ankietowych dostarczonych przez Jigokuchō.[4]

Historia Edytuj

Zdaniem Yamamoto, magazyn został stworzony w celu podniesienia morale i budowania solidarności między Shinigami. Głos Seireitei jest publikowany od tysiąca lat. Do drukowania magazynu używany był gariban, specjalne szablony z papieru woskowego i atrament w bębnach. Bębny wydawały specyficzny dźwięk "gari-gari", który doprowadził do nazwy "gariban".[5]

Yamamoto również wspomina, że podczas gdy usługi kurierskie są powszechne, to nie były w przeszłości i tylko sposobami komunikacji były Riteitai lub Jigokuchō. Om jednak odłącza, stwierdzając, że idzie nie na temat, i dlatego nie wiadomo, czy są to trudności w komunikacji i dostawie z wspólnego magazynu w przeszłości.[5]

Dział Redagujący Edytuj

SeireiteiCommunicationEditingDepartment.png

Dział Redagujący

Dział Redagujący (瀞霊廷通信編集部, Seireitei Tsūshin Henshūbu) znajduje się w 2-5-10 Ryūsei, Dystrykcie 1, Seireitei, 119-0163

Redaktor naczelny Edytuj

Obecny Edytuj

Były Edytuj

Pozostali znani członkowie Edytuj

  • Ishinōe Sannen – projekt i układ[1]
  • Takehiko Higashiyama (Freiheit) – układ[1]
  • Shunji Harigane (Arrancha) – układ[1]
  • Akira Ichibanboshi – artykuły[1]
  • Umiomi Itō – artykuły[1]
  • Shigeru Daidō – artykuły[1]
  • Hiroyuki Yagamo – artykuły[1]
  • Hiroyuki Ishishiro (Nōdō) – artykuły[1]
  • Mizuhō Hayakawa (Kurōbādō) – artykuły[1]

Autorzy Edytuj

  • Renji Abarai – autor Zróbmy Shikai, niezwykle głośnej, trzyczęściowej serii, w której dał wskazówki co do zasadniczych elementów walki.[6]
  • Sōsuke Aizen – autor aktualnie zawieszonej kolumny Yin z igły sosnowej.[7]
  • Shūhei Hisagi – autor serii Naucz mnie, Shūhei sensei (教えて修兵先生, Oshie te Shūhei sensei). Miał straszny debiut, trzy wydania były najmniej popularne. Kiedy Hisagi odkrył Rangiku w odpowiedzi na jego artykuł, nie opuścił redakcji na 3 dni.[10] W kolumnie opublikował trzy artykuły o Shinigami w Soul Society zanim została wycofana.[11] Jest także autorem takich artykułów jak Ta Ręka, Te Ręce, Tam Ręce i Żegnaj Wczorajsze Ja.[9]
  • Tōshirō Hitsugaya – w każdym wydaniu Hitsugaya prezentuje rzeźby i krzesła wyrzeźbione z lodu w popularnej kolumnie Piękny kryształ. Kolumna obecnie jest zawieszona, lecz planowane jest wznowienie jej.[12]
  • Tetsuzaemon Iba – autor Przepełniony rycerstwem: Szkoła Dialektu Hiroshimskiego (漢だまりで男気あふるる広島弁講座塾, Kan da Mari de Otokoke Afuru ru Hiroshima Ben Kōza Juku) dla wiadomości Seireitei Męska Cisza.[13]
  • Nanao Ise – autorka serii artykułów Proszę nie dać się ponieść (大概にしてください, Taigai ni Shi te Kudasai), która jest niezwykle popularna, zwłaszcza wśród mężczyzn. Widnieją tam skargi czytelników.[14]
  • Izuru Kira – otrzymał nagrodę za jego haiku: "Drzewo persymony owocuje. Aach, drzewo persymony owocuje ponownie w tym roku". Pisze także powieść pod tytułem Chcę Cię przeprosić w którym każdy nowy rozdział rozpoczyna się od utworu haiku.[15] Ponadto, cały czas pisze w Czas haiku Izuru Kiry.[9]
  • Mayuri Kurotsuchi – jest autorem zaskakująco popularnego artykułu Medycyna dla mózgu (脳にキく薬, Nō ni ki ku Yaku), który zawiera praktyczne zastosowania medycyny, a także szczegółowe raporty na temat eksperymentów.[17]
  • Shunsui Kyōraku – autor niepopularnego romansu pod tytułem Ścieżka w kolorze róży (バラ色の小径, Bara Iro no Shōkei).[18]
  • Rangiku Matsumoto – raz przyczyniła się do wstawienia zdjęć Hitsugayi do magazynu.[19] Jest także autorem kolumny Różne oblicza mokrego kota w niepodzielonych stronach.[8]
  • Suì-Fēng – ma kolumnę Zrobię wszystko by żyć[2] i Droga do zabójstwa.[9]
  • Kaname Tōsen – był autorem serii Droga sprawiedliwości (正義の道, Seigi no Michi), która nigdy nie została odwołana mimo braku popularności, przez pozycję zajmowaną przez niego. W kolumnie poruszane były takie tematy jak "Co to jest sprawiedliwość?". Jednak Kaname rozpoczął poszukiwania innych tematów jak Przepis na sprawiedliwość (正義のレシピ, Seigi no Reshipi), które zawierały przepisy kulinarne. W rezultacie, kolumna zaczęła zyskiwać na popularności, zwłaszcza wśród damskiej części czytelników.[20]
  • Jūshirō Ukitake – autor noweli Ostrzeżenie bliźniaczych ryb (双魚のお断り!, Sōgyo no Okotowari), która jest przygodową powieścią, w której nasz główny bohater, Sōgyo walczy ze złem i oszczędza niewinnych wieśniaków. Hasłem Sōgyo jest "Nie chcę tego!" (そいつはお断りだ!, Soitsu ha Okotowari da!) i jest popularne wśród dzieci w Seireitei. Chociaż często ma przerwę w wydawaniu, zajmuje trzecie miejsce według popularności.[21]
  • Retsu Unohana – ma kolumnę To jest ten sezon i Każdy zakamarek.[9] Publikuje również zalecenia dla słodkich sklepów.[2]
  • Stowarzyszenie Kobiet Shinigami – dostarczyły dodatkową zawartość w postaci kart kolekcjonerskich.[22] oraz wydrukowały Test zdolności: Który oddział jest dla ciebie idealny? w magazynie.[3]

Ciekawostka Edytuj

SeireiteiCommunicationCover.jpg

Kopia okładki

  • W drugiej połowie Bleach: Official Bootleg KaraBuri+, wzorowany jest do stawienia się jako kopii Specjalnego Głosu Seireitei. Co ciekawe, informacje na temat Inwazji Ryoka pojawiły się na drugiej okładce, która jest drukowana na odwrocie Bleach: Official Bootleg KaraBuri+. Obudowa książki przypomina okładkę Głosu Seireitei, który był widziany w anime 138 odcinku i w mandze 239 rozdziale.

Odniesienia Edytuj

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 Bleach Bootleg; Strona 182
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Bleach Bootleg; Strona 181
  3. 3,0 3,1 Bleach Bootleg; Seireitei Bulletin Cover
  4. Bleach Bootleg, Strona 46-47
  5. 5,0 5,1 Bleach Bootleg; Strona 74
  6. Bleach Bootleg; Strona 146
  7. 7,0 7,1 Bleach Bootleg; Strona 183
  8. 8,0 8,1 8,2 8,3 Bleach Bootleg; Strona 46
  9. 9,0 9,1 9,2 9,3 9,4 9,5 9,6 Bleach Bootleg; Jacket Flap of Seireitei Bulletin Cover
  10. Bleach Bootleg; Strona 103
  11. Bleach Bootleg; Strona 139
  12. Bleach Bootleg; Strona 154
  13. Bleach Bootleg; Strona 97
  14. Bleach Bootleg; Strona 100
  15. Bleach Bootleg; Strona 85
  16. Anime Bleach; Odcinek 219
  17. Bleach Bootleg; Strona 111
  18. Bleach Bootleg; Strona 99
  19. Anime Bleach; Odcinek 147
  20. Bleach Bootleg; Strona 102
  21. Bleach Bootleg; Strona 116
  22. Bleach Bootleg, Strona 46

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki