Fandom

Bleach Wiki

Filmy kinowe

Przekierowano z Filmy

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Są obecnie 4 filmy na podstawie serii Bleach. Trwają negocjacje w sprawie potencjalnego filmu live-action.

Bleach: Memories of Nobody Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Bleach: Memories of Nobody

Bleach: Memories of Nobody to film, który został wydany w języku japońskim 16 grudnia 2006 roku. Film jest po wydarzeniach z Soul Society, Ichigo powrócił do Świata Ludzi by odpierać ataki Hollowów. Film kręci się wokół działań dziwnej grupy o nazwie "Dark Ones", którzy próbują zniszczyć Soul Society i świat ludzki. Ten film nie jest powiązany z fabułą Bleacha.

Bleach: The DiamondDust Rebellion Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Bleach: The DiamondDust Rebellion

Bleach: The DiamondDust Rebellion to film, który został wydany w języku japońskim 22 grudnia 2007 roku. Fabuła filmu kręci się wokół kapitana 10 Oddziału - Tōshirō Hitsugayi, który jest skazany na śmierć przez Soul Society po straceniu Ōin.

Bleach: Fade to Black Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Bleach: Fade to Black

Bleach: Fade to Black to trzeci film z serii. Został wydany w Japonii 13 grudnia 2008 roku. Film miał mieć tytuł "Sayōnara, Rukia" (Żegnaj, Rukia). Wszyscy w Soul Society stracili pamięć o Ichigo i Rukii.

Bleach: Jigoku-hen Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Bleach: Jigoku-hen

Bleach: Jigoku-hen jest czwartym filmem serii Bleach. Premiera odbyła się 4 grudnia 2010 roku. Pewnego dnia z Piekła uciekają więźniowie do Karakury. Ichigo i jego przyjaciele są pokonywani przez Togabito z ogromną mocą. Pojawia się również tajemniczy mężczyzna o imieniu Kokutō, który przychodzi im z pomocą. Kokutō, na czele z Ichigo, Rukią, Uryū i Renjim wyruszają do Piekła, aby uratować siostrę Kurosakiego, Yuzu. Kubo stwierdził, że był zaangażowany w projekt oraz uczestniczył w pisaniu scenariusza.

Live Action Bleach Project Edytuj

21 marca 2010 roku okazało się, że Warner Bros jest w trakcie zabezpieczenia praw do serii Bleach, aby stworzyć film akcji, który nie ma związku z dotychczasową fabułą. Niewiele wiadomo na temat projektu, poza Peterem Segalem oraz Michaelem Ewingiem, którzy uczestniczą na bieżąco w negocjacjach do tej produkcji.

Okładki filmów Edytuj

Bleachmovie1.jpg Bleach - The DiamondDust Rebellion.jpg FadetoBlack.jpg Bleach Movie Poster 04.jpg
Bleach: Memories of Nobody Bleach: The DiamondDust Rebellion Bleach: Fade to Black Bleach: Jigoku-hen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki