FANDOM

Taaaki zalążek.
Aparat.png GALERIA

Eikichirō Saidō (西堂榮吉郎, Saidō Eikichirō) jest Shinigami występującym tylko w anime.

Wygląd Edytuj

Nosi tradycyjny strój Shinigami i słomiany kapelusz na głowie. Ma ciemne, dosyć krótkie włosy, z paroma charakterystycznie opadającymi kosmykami na twarz. Zwykle jego oblicze jest roześmiane, gości na nim szeroki uśmiech.

Osobowość Edytuj

Ma charakter lekkoducha i zdaje się niczym nie przejmować do tego stopnia, że był w stanie zasnąć podczas misji, a nawet po otrzymaniu poważnych obrażeń. Jest typem żartownisia i lubi błaznować. Z jego słów wynika, że podczas nauki w Akademii był uważany za osobę zabawną. Nie zwraca uwagi na czyjąś pozycją społeczną - śmieje się z Rukii, insynuując, że przyczyną przedłużenia się jej pobytu w Świecie Ludzi jest jej zauroczenie w Ichigo. Nie przejmuje się swoimi obowiązkami i rozkazami. Wykazuje sporą sympatie do dzieci, z którymi się bawi, jest wstanie nawet się dla nich poświęcić, zatrzymując atak własnym ciałem.

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Saidō gra z dziećmi, do czasu, gdy podchodzi do niego pewien Shinigami. Mówi mu, że przyszedł w sprawie "Nr 13", dotyczącej Rukii. Gdy słyszy nazwisko "Kuchiki", zaczyna się śmiać i pyta się, co "Mała Księżniczka" zrobiła. Dostaje odpowiedź, że za długo przebywała w Świecie Żywych, a on ma sprawdzić, co ją tam trzyma, oraz ściągnąć do Soul Society. On powiedział, że zaczyna od zaraz, a następnie udaje się do miasta Karakura, gdzie znajduje Rukię. Mimo że chodzili do tej samej szkoły, a on był tylko o dwa roczniki wyżej, to Rukia stwierdza, że nigdy wcześniej go nie widziała. Niedługo po przyjeździe wciąga się w walkę z Ichigo, lecz zostaje ona przerwana przez wiadomość o pojawieniu się w pobliżu jakiegoś Hollowa. Pomaga Ichigo i Rukii w walce z Grand Fisherem, lecz w trakcie bitwy zostaje ciężko zraniony i zasypia. Pod koniec walki budzi się, a gdy po zakończeniu bitwy Ichigo mdleje, to Saidō chwali jego potencjał. Uważa również Ichigo i Rukię za parę, dlatego nie chce ich rozdzielać i wraca sam.

Sztuczna Karakura Edytuj

Saidō przebywa w mieście Kagamino, niedaleko Karakury. Widzi, jak dusza pewnej dziewczyny zostaje zniszczona przez samo Reiatsu Shinigmi i Espady. Saidō widzi początek bitwy i zastanawia się, kto wygra.

Moc duchowa: Będąc Shinigami, musi posiadać pewną ilość Reiryoku.

Ekspert walki mieczem: Eikichirō posiada wielkie umiejętności władania mieczem. Są one na tyle wysokie, że bez problemu mógł przytłoczyć niedoświadczonego Ichigo, bardziej bawiąc się z nim, niż realnie walcząc. Był w stanie zablokować lub uniknąć każdy atak ze strony Kurosakiego, jednak jak sam stwierdził, ten jeszcze w ogóle nie potrafił walczyć bronią.

Zanpakutō Edytuj

Odniesienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki