FANDOM

Taaaki zalążek.

Dzień wykonania wyroku, poranek jest pięćdziesiątym pierwszym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

Zaraki Kenpachi razem ze swoim wicekapitanem oraz żołnierzem trzeciej rangi, Ikkaku Madarame, żołnierzem piątej rangi, Yumiciką Ayasegawą oraz żołnierzem dziesiątej rangi, Makizō Aramakim biegną przez Seireitei. Kapitan pyta się Orihime trzymającej się jego pleców, w którą stronę ma teraz iść, na co Yachiru, uderzając dziewczynę głową, pokazuje ręką przypadkowy kierunek i krzyczy, że powinni iść w tamtym kierunku. Ikkaku zauważa jednak, że zarówno Zaraki jak i Kusajishi nie są zbyt dobrzy w poszukiwaniach, na co wicekapitan odpowiada obelgą na temat jego głowy, porównując ją do kuli bilardowej. Kiedy żołnierz trzeciej rangi mówi, że ją zabije, Ayasegawa przekonuje go, by zachował spokój. Kenpachi przerywa rozmowę, mówiąc, że będzie się po prostu kierował swoim instynktem.

W więzieniu 4. Oddziału, Uryū, obserwując motyla, mówi do siebie. Rozbawiony Ganju mówi do Sado, że Ishida jest bliski końca. Dodaje, że jeśli chce, to może pogonić zwierzątko. Quincy denerwuje się, co rozpoczyna kłótnię pomiędzy więźniami. Chwilę później, Yasutora ucisza ich i pyta, czy nic nie słyszeli. Pozostała dwójka zauważa, iż rzeczywiście z dworu dobiegają krzyki. Po chwili, robiąc dziurę w suficie do celi, wpada grupa Zarakiego. Gdy Ganju z przerażeniem uświadamia sobie, z kim mają do czynienia, zza pleców kapitana 11. Oddziału wyłania się Orihime. Dziewczyna wita się ze wszystkimi, lecz po chwili zostaje zrzucona z pleców Kenpachiego przez bujającą się na niej Yachiru.

Gdzie indziej kapitanowie 2., 6., 7. i 9. oddziału wraz ze swoimi wicekapitanami wyruszają, aby wziąć udział w egzekucji. Kiedy wicekapitan 8. Oddziału znajduje swojego kapitana leżącego na dachu, mówi mu, żeby się pośpieszył, po czym ten pyta się, co powinien zrobić. Ise odpowiada, że nieważne, co ona powie, on i tak zrobi, co uważa za słuszne. Mówi mu także, aby się nie przejmował.

Gdzie indziej grupa Zarakiego staje przed kolejnym ślepym zaułkiem. Podczas gdy Kenpachi uważnie lustruje teren, Inoue stwierdza, że to wręcz niezwykłe, żeby dziesięć lub dwadzieścia razy trafić na ślepą ulicę. Wtedy Ikkaku zaznacza, że miał rację, nie chcąc iść za swoją wicekapitan, na co Yachiru wgryza mu się w głowę. Chwilę później Zaraki mówi do ukrytych kapitanów, aby się pokazali. W odpowiedzi stają przed nimi kapitan Tōsen i kapitan Komamura wraz ze swoimi wicekapitanami.

Kaname odzywa się pierwszy, pytając, gdzie ucieka razem z Ryoka i czy gdy przegrał, stracił także swoją dumę. Gdy Aramaki zaczyna panikować, Yumicika zauważa, że wciąż mają przewagę liczebną, ale ten odpowiada, że nie w liczebności tkwi ich problem. Kapitan ucisza ich i zauważa, że nie powiedział, że pozwoli im walczyć. Zdziwiony Komamura mówi Zarakiemu, że to aroganckie, iż chce walczyć z nimi czterech na jednego. Ucieszony wizją walki w takiej formie mówi przeciwnikom, żeby zaatakowali go z czterech stron naraz.

Gdy Aramaki wtrąca się w rozmowę, pytając kapitana, co mają robić, ten odpowiada, żeby znikał, przez co Yachiru oznajmia, że w takim razie dokończą szukanie Ichigo. Kenpachi zgadza się i mówi, że zaraz do nich dołączy.

Kiedy Yachiru i reszta poszli dalej, Tōsen spytał się, czy jego przeciwnik naprawdę myśli, że zaraz do nich dołączy i zauważa, że wraz z dumą, Zaraki stracił także zdrowy rozsądek, na co ten odpowiada, że nie przypomina sobie posiadania tak bezużytecznej rzeczy. Chwilę później, kapitan 11. oddziału zauważa, że Madarame i Yumicika zostali z nim. Kiedy domyślił się, że pozostali, by też móc walczyć, pozwolił im zająć się wicekapitanami, pod warunkiem, że pójdą gdzieś indziej. Żołnierze opuszczają następnie plac za pomocą Shunpo, by stoczyć oddzielne bitwy.

Kenpachi mówi, że w końcu mogą spokojnie zacząć i chociaż została ich tylko połowa, to powinno wystarczyć na poranny trening. Wtedy obaj kapitanowie atakują go, wzbijając w powietrze tumany pyłu. Kiedy Komamura stwierdził, że to koniec z pyłu, wyłania się Zaraki i ze śmiechem pyta się, czy to wszystko, bo jeśli tak, to nawet go to nie rozbudzi.

Gdzie indziej, Renji zbiera się do wyjścia z jaskini, w której trenował razem z Ichigo. Patrząc, jak Kurosaki dalej walczy z Zangetsu próbując osiągnąć Bankai, pyta się Yoruichi, czy jemu naprawdę uda się osiągnąć Bankai jeszcze dziś.

Najwyższy Ilustrowany Przewodnik Shinigami Kona-sama Edytuj

Ostatnie wydanie tego omake. Przedstawianą postacią jest Kon.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Techniki Shinigami:

Uwolnione Zanpakutō:
Shikai

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki