FANDOM

Dwór Kuchiki (朽木邸, Kuchiki yashiki) jest najważniejszą rezydencją w Rodzinie Kuchiki.

Przegląd Edytuj

KuchikiFamilyCompound.jpg

Trenujący Byakuya

Rezydencja jest tak ogromna, że Byakuya posiada własną rzekę przepływającą obok jego prywatnych komnat. Przy pierwszym pojawieniu się, widnieje duże jezioro wypełnione Koi nieskazitelnego rodowodu, które są tam od wielu pokoleń. Złote Koi są rzadkie i trzy razy większe niż inne odmiany. Obniżenie się ich ilości w jeziorze wywołało irytację u Byakuyi. Pracownicy dworu wierzą, że to sprawka ducha Kuchiki, jednak na prawdę Yachiru Kusajishi podbierała je i dawała w prezencie Ukitake.[1] Jako dziecko, Byakuya bardzo często trenował na terenie dworu.[2] Groby matki i ojca Sōjuna Kuchiki również się tam znajdują.[3]

ClubRoom.jpg

Centrala Stowarzyszenia Kobiet Shinigami

Yachiru bardzo lubi przebywać w rezydencji ze względu na rozmiar i ilość pokoi. Dostaje się do niej przez tajne tunele.[4] Urządziła tam urodziny dla Ikkaku i centralę Stowarzyszenia Kobiet Shinigami.[5] Byakuya próbował zamknąć wszystkie wejścia, lecz Yachiru nadal go przechytrza.[6] Stowarzyszenie Kobiet Shinigami zbudowało sobie nawet własny basen na terenie posiadłości, lecz Byakuya zniszczył go za pomocą Senbonzakury.[7]

Bezpieczeństwo Edytuj

ByakuyaHavingNemuAndIsaneArrested.png

Strażnicy Dworu Kuchiki

Dwór jest chroniony przez ochroniarzy ubranych w purpurowe stroje ninja i opaski z napisem Kuchiki w formie Kanji. Nemu i Isane spotkały ich, gdy wchodziły przez tunel, aby sfotografować Byakuyę.[8]

Obecni mieszkańcy Edytuj

Byli mieszkańcy Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach; Official Bootleg, strona 93
  2. Anime Bleach; Odcinek 208
  3. Anime Bleach; Odcinek 62
  4. Anime Bleach; Odcinek 172
  5. Anime Bleach; Odcinek 173
  6. Anime Bleach; Odcinek 182
  7. Anime Bleach; Odcinek 228
  8. Bleach; Official Bootleg, strona 31

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki