Fandom

Bleach Wiki

Driscoll Berci

2168stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Driscoll Berci (ドリスコール・ベルチ, Dorisukōru Beruchi) był Quincym należącym do Wandenreich. Był także Stern Ritter „O” od „The Overkill”.

Wygląd Edytuj

Driscoll jest bardzo dużym mężczyzną, mającym wzrost prawie dwukrotnie większy od przeciętnego Shinigami, o ciemnych włosach, które łączą się z jego krzaczastą brodą. Jego strój jest odmianą standardowego ubioru Stern Ritter, czyli biały mundur, płaszcz z kapturem oraz czarny pas. Poza tym, nosi biały krawat i spodnie oraz czarne buty.[1]

Osobowość Edytuj

Driscoll jest pyszny i kocha walki. Stwierdza, że to bolesne zabijać słabą osobę.[2] Poza tym, jest bardzo brutalny w stosunku do swoich przeciwników i jest w stanie ich wykończyć nie okazując ani odrobiny skruchy.[3]

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

R483s16.jpg

Chōjirō przebity bronią Driscolla

Podczas gdy posłowie Wandenreich zbierają się w biurze Wszechkapitana Yamamoto aby wypowiedzieć wojnę Soul Society, Driscoll bierze udział w masakrze stu sześciu Shinigami przy strzeżonej przez 1. Oddział Czarnej Bramie Grzbietowej. Quincy wdaje się w pojedynek z Wicekapitanem Chōjirō Tadaokim Sasakibe.[4] Po pokonaniu wiernego zastępcy Genryūsaia i kradzieży jego Bankai, Berci przeszywa go przypominającą oszczep Heilig Pfeil, a następnie przebijając nim jedną ze ścian biura Wszechkapitana, przygwożdża ciało nieszczęśnika do kolejnej. Chwilę później wycofuje się wraz z pozostałymi żołnierzami Wandenreich.[5] Jakiś czas później, po otrzymaniu instrukcji od Yhwacha, Driscoll, podobnie jak pozostali członkowie oddziału Stern Ritter, stawia się przy Bramie Słońca, za pomocą której podróżuje do Seireitei, aby uczestniczyć w zapowiedzianym podboju Soul Society.[6]

R503 Yamamoto i Driscoll.png

Driscoll staje do walki z Yamamoto

Po tym, jak on i inni tworzą filary niebieskiego ognia[7] i angażują się w walkę z Shinigami, Driscoll staje do walki z Shūhei Hisagim.[8] Szybko zyskuje nad nim przewagę i pokonuje wicekapitana. Gdy Hisagi przegrywa, Driscoll mówi, że to naprawdę bolesne walczyć z kimś tak słabym. Pyta Shūheia czy jest przerażony jego mocą i wyjaśnia, że jego wysokość nadał mu literę "O" od "The Overkill" i, że im więcej osób zabije, tym staje się silniejszy. Mówi, że dzisiaj zabił 100 osób, a podczas poprzedniej inwazji kolejną setkę w tym wicekapitana jak on. Rzuca w kierunku Hisagiego wielką strzałą, ale zostaje ona zniszczona przez Yamamoto. Driscoll mówi, że ma wielkie szczęście, ponieważ przybył tu by go spotkać, a teraz zabije go skradzionym Bankai Sasakibe.[9]

R504 Yamamoto uderzony Bankai Sasakibe.png

Driscoll używa Bankai Sasakibe

Przechodzi ze słów do czynów i aktywuje Kōkō Gonryō Rikyū. Pojawia się za nim 12 połączonych słupów energii. Kpi z Yamamoto i pyta czy to nie nostalgiczne, po czym stwierdza, że słyszał pogłoski, iż Sasakibe nie uwolnił Bankai przez ponad 2000 lat. Zwraca się do wszechkapitana mówiąc, że ten powinien mu podziękować za ponowną możliwość jego zobaczenia, po czym atakuje go potężnym elektrycznym atakiem.[10] Genryūsai wydaje się być niewzruszony po ataku. Driscoll pyta czy nie ma wystarczająco siły aby obronić się przed Bankai swojego podwładnego i cały czas naciera. Hisagi zamierza pomóc w walce, ale Yamamoto go zatrzymuje. Driscolla dziwi fakt, że starzec potrafi jeszcze mówić i ponownie go atakuje. Genryūsai mówi do siebie, że Chōjirō zapewne jest upokorzony, że Bankai nad którym spędził tak wiele czasu nie było takie słabe. Po tym wpada w furię i za pomocą swojego Shikai zabija przeciwnika.[11]

Wyposażenie Edytuj

503Driscoll's Medallion.png

Medallion Driscolla

Medallion (メダリオン, medarion; "Medalion"): Driscoll posiada duże urządzenie wielkości dłoni ze znakiem Wandenreich na wierzchu. Po aktywacji, jest w stanie ukraść Bankai znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie. Użył go do ukradnięcia Bankai Sasakibe.[3] Jednakże, Yamamoto stwierdził, że jest ono słabsze niż gdy było używane przez Chōjirō.[12]

Wysoka moc duchowa: Moc duchowa Driscolla jest porównywalna, albo nawet większa od Shinigami klasy kapitana.[13]

The Overkill (大量虐殺 (ジ・オーヴァーキル) , ji ōvākiru; po angielsku „Przesada”, a japońsku „Ludobójstwo”): Driscoll posiada umiejętność zwiększania mocy poprzez zabijanie przeciwników. Według niego samego, będzie dalej rosnąć w siłę niezależnie od tego, czy zabije wroga, sojusznika czy zwierzę.[14]

Manipulacja i absorpcja Reishi: Podstawową metodą walki Quincy jest absorpcja Reishi znajdującego się w atmosferze i przekształcanie go w swoją broń.

Broń duchowa Edytuj

R503 Broń duchowa Driscolla.png

Driscoll formuje Heilig Pfeil

Tekkō z Reishi: Używając swoich mocy Quincy, Driscoll jest w stanie skoncentrować energię jak i cząsteczki duchowe w celu przekształcenia ich w broń. Jego ulubiona broń przejawia się jako para rękawiczek tekkō, które otaczają palce i posiadają insygnia Wandenreich na obu końcach.[15]

  • Heilig Pfeil (神聖滅矢 (ハイリッヒ・ブファイル) , hairihhi bufairu; po niemiecku „Święta Strzała”, a japońsku „Święta Strzała Zniszczenia”): Specjalnością Driscolla są strzały. Są one kilka razy większe od przeciętnego człowieka i mają krzyżyk na końcu. Ze względu na swoją wielkość, Driscoll strzela nimi jak oszczepem[16] z taką siłą, że są w stanie przeszyć ciało Shinigami rangi wicekapitana i poruszać się z nim na znaczną odgległość.[17]

Ciekawostki Edytuj

  • Zanim został oficjalnie wprowadzony w mandze, został przedstawiony na kolorowej stronie 480. rozdziału.

Cytaty Edytuj

Guhaahh. To takie bolesne! Bolesne, bolesne, bolesne, bolesne, bolesne, bolesne, bolesne, bolesne! To bolesne walczyć z kimś tak słabym, wicekapitanie!

— Do Shūheia Hisagiego[2]

Czy to nie przygnębiające? Słyszałem, że on nie użył Bankai przez 2000 lat! Teraz masz możliwość zobaczyć je ponownie, powinieneś mi podziękować!

— Do Yamamoto, o Bankai Sasakibe[18]

Bitwy i wydarzenia Edytuj

Odniesienia Edytuj

  2. 2,0 2,1 Manga Bleach; Rozdział 503, strona 11
  7. Manga Bleach; Rozdział 494, strona 16-19

Nawigacja Edytuj

Quincy
Wandenreich
Przywódcy Yhwach
Jagdarmee Kapitan Wykonawczy Polowań: Quilge Opie
Stern Ritter A: Uryū Ishida · B: Jugram Haschwalth · C: Pernida Parnkgjas · D: Askin Nakk Le Vaar · E: Bambietta Basterbine · F: Äs Nödt · G: Liltotto Lamperd · H: Buzzard Black · I: Cang Du · J: Quilge Opie · K: BG9 · L: PePe Waccabrada · M: Gerard Valkyrie · N: Robert Accutrone · O: Driscoll Berci · P: Meninas McAllon · Q: Berenice Gabrielli · R: Jerome Guizbatt · S: Mask de Masculine · T: Candice Catnipp · U: NaNaNa Najahkoop · V: Gwenhael Lee · Gremmy Thoumeaux · W: Nianzol Weizol · X: Lille Barro · Y: Loyd Lloyd · Royd Lloyd · Z: Giselle Gewelle · Σ: Shaz Domino
Żołnierze Asguiaro Ebern, Luders Friegen
Pozostali
Ryūken Ishida · Sōken Ishida · Masaki Kurosaki · Kanae Katagiri · Matka Ryūkena · Hubert · Algora · Zeidritz
Powiązane artykuły
Artefakty i broń Broń duchowa · Sanrei Shutō · Bransoletka Quincy · Seele Schneider · Gintō · Medallion · Brama Słońca
Techniki Hirenkyaku · Quincy: Letzt Stil · Quincy: Vollständig · Ransōtengai · Sklaverei · Blut · Cień

Więcej w Fandom

Losowa wiki