FANDOM

Doskonały plan Kona jest piętnastym odcinkiem anime Bleach.

Kon podejmuje próbę ucieczki z domu Ichigo Kurosakiego.

Opis Edytuj

O15 Kon w kompromitującym go stroju

Kon ubrany w sukienkę skarży się Ichigo

Rukia leży w szafie Ichigo, rozmyśla nad dniem wczorajszym. Wie, że Soul Society niedługo się dowie o przepędzeniu Menosa Grande. Następnego dnia rano, zapłakany Kon budzi Ichigo. Ma na sobie różową sukienkę i kwiatek przyklejony do ucha. Kon jest zły za to, co zrobiła mu Yuzu, która umyła go, bo był brudny, ale później ubrała w sukienkę swojej lalki. Ichigo zostawia Kona i biegnie na śniadanie. Pluszak planuje uciec do kogoś, kto go doceni.

Kon spaceruje ulicą i rozmyśla nad tym, co zrobić. Widzi dziewczyny z klasy Ichigo, Michiru Ogawę i Ryō Kuniedę. Kon udaje pluszaka w nadziei, że go podniosą. Dziewczyny jednak po nim przechodzą. Kon zaczyna uciekać, ale nie wie, że Kunieda jest z zespołu biegaczy z liceum w Karakurze - potrafi osiągać 12 sekund na 100 metrów.

Tymczasem Orihime idzie do szkoły i napotyka Rukię. Rozmawiają o planach na wakacje. Inoue zaprasza Rukię na festiwal sztucznych ogni i dodaje, że także zaprosi Ichigo. Rukia zauważa, że Orihime wydawała się go nie lubić. Jednak dziewczyna odpowiada, że jeśli się przypatrzy, to ma naprawdę sympatyczną twarz.

A tymczasem na szczycie mostu wiszącego, czarny kot siedzi i obserwuje miasto. Następnie skacze na chodnik i spada na cztery łapy.

O15 Orihime trafia Kona

Inoue odbija piłkę z uczepionym do niej Konem

Tymczasem w szkole Kon uskutecznia kolejny plan, aby przyciągnąć uwagę kobiet, a dokładniej Orihime. Planuje się położyć i udawać pluszaka w potrzebie licząc, że ona obejmie go delikatnie i przyłoży do "swej boskiej doliny". Niestety znajduje się tuż przed piłką, prowadzoną przez Tatsuki. Dziewczyna kopie piłkę wraz z Konem do Inoue, a ta ją odbija wysoko w niebo (grają w nożny Baseball). Keigo wskakuje na Kurosakiego, który obserwował grę dziewczyn. Keigo mówi, że są zdrowymi chłopakami z liceum i interesowanie się dziewczynami jest normalne. Oczywiście kończy się to rzuceniem mu w głowę kamieniem przez Mizuiro. Po sprzątnięciu sportowego sprzętu Keigo i Mizuiro dyskutują o nieobecności Uryu w szkole. Keigo wspomina, że był przy wczorajszym zdarzeniu, ale na szczęście nie zrozumiał, co się stało w parku i jest przekonany, że Ishida uczestniczył w przedstawieniu teatralnym. Ichigo w myślach dziękuje Bogu, że uczynił Keiga debilem. Grupa kieruje się do szkoły. Rukia obserwuje zegar w klasie.

Gdy lekcja się zaczyna, Uryu wchodzi pokaleczony do klasy. Zapytany przez nauczycielkę kłamie, że spadł ze schodów. Rukia każe Kurosakiemu się nie obwiniać za to, że Ishida jest taki pokaleczony. Po zajęciach Keigo chce zjeść z Ichigo lunch, a Kurosaki zgadza się i pyta, czy może kogoś zaprosić - Ishidę. Ku "zadowoleniu" Keigo Ishida się zgadza.

Gdy Ururu sprząta przed sklepem, a Jinta się bawi szczotką, przybywa do nich gość. Ururu informuje Uraharę, że przyszedł do nich kot, a Kisuke jest uradowany na widok kota i przedstawia im go jako Yoruichi.

O15 Mizuiro przysłuchuje się dyskusji Ichigo z Uryu

Uryū je lunch z Ichigo i jego kolegami

Chłopcy wspólnie konsumują lunch w czasie przerwy, kiedy podchodzi do nich Sado. Ichigo każe Keigo powiedzieć coś śmiesznego, by rozładować napiętą atmosferę. Kiedy Keigo się wygłupia, Ishida pyta, dlaczego Ichigo go zaprosił i czy to z powodu jego ran. Ichigo mówi, że miał taką zachciankę, więc Uryū powinien czuć się zaszczycony.

Tymczasem Inoue z przyjaciółkami również jedzą drugie śniadanie. Inoue ma ciasto kastylijskie - ciasto przełożone dżemem ze słodkiej fasoli. Dziewczyny komentują, że wszystko, co zje idzie jej w biust. Jedna z dziewczyn pyta Rukię, czy Kurosaki ją pociąga. Rukia odpowiada, że są tylko przyjaciółmi, na co Inoue stwierdza, że gdyby Rukia poślubiłaby Kurosakiego, to wszystkie by się w nim zakochały i drużyna dziewczyn by wygrała. Rozmawiają jeszcze o uczuciach i wyszukanych potrawach Inoue. Rukia mówi sobie w myślach, że nie powinno jej tu być.

Tymczasem Kon zawędrował pod sklep Urahary i planuje zemścić się na Ichigo bronią od właściciela sklepu. Yoruichi wypatruje Kona, ale idzie sobie dalej. Jednak, gdy pluszak wchodzi przez okno d środka, Jinta i Ururu już na niego czekają, bo kot dał im znać o intruzie.

O15 odnowiony Kon

Uryū przerabia Kona na lalkę

Rukia i Ichigo wychodzą ze szkoły. Rozmawiają o Hollowach, Menosach. Ichigo stwierdza, że Rukia zachowuje się dziwnie. Ku zdziwieniu dwójki przybiega do nich Kon z napisem "mięso" na czole. Ichigo co prawda nie zauważył, że Kon uciekł, ale pluszak zdecydował zrezygnować z ucieczki, bo się bardzo za nimi stęsknił. Gdy Kon mówi, że wróci do sypialni, Rukia się smuci. Kurosaki widzi potworny stan Kona i prosi Ishidę, by go zszył. Rozzłoszczony Ishida robi z Kona… lalkę.

W sklepie Urahary Yoruichi wpatruje się w niebo, a Kisuke wchodzi z miską mleka. Yoruichi mówi głębokim męskim głosem o dwóch osobach, które przybyły do miasta Karakura. Scena przenosi nas do domu Ichigo. List od Rukii na biurku wskazuje jej odejście. Dziewczyna ostatni raz spogląda na dom, w którym mieszkała i spędziła miły czas. Następnie odwraca się i biegnie ulicą. Znajdują ją dwie tajemnicze postacie…

Najwyższy Ilustrowany Przewodnik Shinigami Kona-sama Edytuj

Przedstawianą postacią jest Renji Abarai.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Brak.

Użyte moce i techniki Edytuj

Brak.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki