FANDOM

Aparat GALERIA

Di Roy Rinker (ディ・ロイ・リンカー, Di Roi Rinkā) lub znany bardziej jako D-Roy. Był Dieciséis (16.) Arrancarem w armii Sōsuke Aizena i jednym z Fracción Grimmjowa Jaegerjaqueza.

Wygląd Edytuj

Pozostałością po jego masce Hollowa ​​był nieporęczny hełm, kształtem podobnym do rekina młota. Po prawej stronie jego maska ​​była owinięta w bandaże, która zaciemniała prawe oko (bandaże mają do ukrycia rany otrzymane przez Grimmjowa, gdy był jeszcze Adjuchasem). Po tym jak zrzucał bandaże, miał bliznę na szczycie maski. Prawe oko było identyczne do normalnego oka Hollowa - biały okrąg otoczony czarnymi cieniami. Miał kwadratowe, rekinie zęby (zauważone dziwnie ułożone dały mu niewielki szczebiot). Di Roy był znany z noszenia Zanpakutō w rękach przez większość czasu na ekranie. Oryginalna postać Hollowa Di Roya przypominała stworzenie podobne do węgorza z głową rekina, pasując do resztki jego maski.

Osobowość Edytuj

Podczas walki Rukii Kuchiki z nim, twierdzi, że jego "prawdziwa bitwa jest w niebie", co sugeruje, że lepiej walczy w powietrzu, jednak większość Arrancarów woli tę metodę walki. Di Roy widocznie był słabszy niż jego bracia (bezpośredni skutkiem tego jest pożarcie jego części przez Grimmjowa jako Adjuchas, a tym samym zahamowanie jego rozwoju na początku), do tego stopnia, że ​​Yylfordt Granz pogardliwie określa go jako "Arrancar tylko z nazwy". Najwyraźniej musiał żebrać u reszty drużyny, aby pozwolili mu wziąć udział w inwazji.

Historia Edytuj

D-Roy Adjuchas

Di Roy jako Adjuchas

Przed staniem się Arrancarem, podróżował po Hueco Mundo z Menosami klasy Adjuchas, Shawlongiem Koufangiem, Edradem Lionesem, Yylfordtem Granzem i Nakeemem Grindiną. Pewnego dnia natknął się na małego Adjuchasa, przypominającego panterę o imieniu Grimmjow Jaegerjaquez. Di Roy grozi zjedzeniem Grimmjowa, ale zanim mógł zadziałać, Grimmjow zaatakował go i zjadł kawałek jego głowy. Grupa była pod wrażeniem jego siły i wprowadzili go. Ich przywódca, Shawlong, poprosił Grimmjowa, aby dołączył do nich, nawet skłaniając się przed nim. Shawlong następnie wyjaśnia, że nie mają nic do pozostałych Adjuchasów lub Gillianów. Poprzysięgli stanie się Vasto Lorde, ale w tym celu, potrzebują siły, którą mogą wykorzystać do podciągnięcia się i widzą, że siłą jest Grimmjow. Shawlong poprosił Grimmjowa, by ten prowadził ich jako król.[2]

Jakiś czas później, Shawlong powiedział Grimmjowowi, że grupa się poddała. Yylfordt wyjaśnił, że chodzi o ich drogę do ewolucji w Vasto Lorde. Zjedli ponad tysiąc Hollowów i nie czuli, żeby ich moc wzrosła. Z tym dniem zjedli ich trzy tysiące, więc dalsze kontynuowanie jest bezcelowe. Grimmjow powiedział im, że jeśli chcą zrezygnować, to w porządku, ale nic z tym nie zrobi. Shawlong zapytał Grimmjowa, czy ich zje, i zauważa, że Grimmjow ma już kawałek Di Roya, który nigdy nie przekształci się w Vasto Lorde i w związku z tym jego ewolucja się kończy. Grimmjow nazwał ich tchórzami, ale Shawlong przerwał mu i wyjaśnił, że mogą oni stać się oświeconymi. Nie wychodzi to tylko z faktu, że nigdy nie staną się Vasto Lorde, ale z czegoś więcej, czegoś co wiedzieli zanim stali się Hollowami. Wiedzieli, że będą oni zawsze tylko Adjuchasami i Grimmjow będzie jedynym, który rozwinie się poza ten etap.[3]

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Droy

Di Roy ogląda, jak maska Grand Fishera zostaje usunięta

Di Roy najpierw pojawia się wraz z Aisslingerem Wernarrem długo przed wprowadzeniem gatunku Arrancar. Podczas gdy Aisslinger zmieniał Grand Fishera w niedoskonałego Arrancara, zrywając jego maskę, Di Roy skarcił go za ostatnią klęskę w walce z Ichigo Kurosakim.[4]

Arrancar Edytuj

Kiedy Ulquiorra wraca do Hueco Mundo, mówi Aizenowi, że Ichigo nie był wart zabijania. Grimmjow, wierząc że Ulquiorra nie był w stanie tego dokonać, zbiera swoich Fracción i przenika do świata żywych.[5] Rukia używa pagera, by śledzić ich ciśnienie duchowe i rusza na pomoc Ichigo w obronie Yasutory, gdyż jest tylko sam.[6] Gdy Di Roy miał się przebić przez klatkę piersiową Chada, Ichigo go zatrzymuje.[7]

Sado ucieka i Ichigo staje gotowy do walki z Di Royem, jednak w tym momencie Rukia pojawia się za nim. Mówi Ichigo, żeby się cofnął, ponieważ jego Hollow może wymknąć się spod kontroli, mimo to odmawia. Rukia przechodzi do postaci Shinigami i wyjaśnia, że ​ma swoją moc z powrotem, bo wyszła z Gigai Kisuke Urahary i regenerowała siły w Soul Society.[8] Ichigo zostaje powalony przez Chappy tak, że nie będzie przeszkadzać w walce.

Di Roy Hierro

Di Roy blokuje ostrze Rukii dłonią

Di Roy rusza do ataku na Rukię, ale jego uderzenie blokuje jej Zanpakutō. Siła uderzenia wysyła ją przez miasto i Rinker powoduje wysłanie dziewczyny w kierunku bieguna. Zyskuje na tym odbijając się na słupie i wraca do ataku na Di Roya. Wykonuje zamach Zanpakutō na niego, ale blokuje on uderzenie ręką. Następnie przedstawia się jako #16 Arrancar, na to w odpowiedzi Rukia zaczyna się wprowadzać, lecz Di Roy mówi jej, że nie ma to znaczenia, ponieważ ona i pozostali zostaną wcześnie wyeliminowani. Rukia porusza się, by stworzyć małą odległość między sobą i mówi Di Royowi, że powinien on przynajmniej zapamiętać nazwę jej Zanpakutō. Potem uwalnia swoją katanę - Sode no Shirayuki, powodując, że jej ostrze stało się zupełnie białe.[9]

Rukia wykorzystuje Some no Mai, Tsukishiro, które tworzy krąg lodu wokół dwójki. Nogi Di Roya zaczynają zamarzać, ale po prostu przebija lód i skacze w górę. Di Roy mówi Rukii, że nie będzie w stanie nic zrobić z mieczem, który działa tylko na ziemi, i że walki powietrzna to jego specjalność. Jednak promień lodu, który zostaje wystrzelony z kręgu prosto w niebo, całkowicie unieruchamia Di Roya, ponieważ lód zaczyna pękać. Rukia wyjaśnia, że jej Zanpakutō może zamrozić wszystko co znajduje się w wpływach jej kręgu. Lód wtedy pęka, zabijając Di Roya.[10]

Cero: Di Roy tworzy Cero w prawym oku przez oderwanie bandaża, który go ukrywa, jednak zostaje on zamrożony przez Shikai Rukii, zanim jeszcze miało szansę wystrzelenia.[11]

Sonído: Był wystarczająco szybki, by zatrzymać obronę Chada, niemal zabijając go, gdyby nie interwencja Ichigo.[7]

Hierro: Podobnie jak większość Arrancarów, jego ciało jest chronione przez ciśnienie duchowe. To pozwala mu na wykorzystanie rąk w ten sam sposób jak ostrza, co pozwala na atak i blok, bez szkody dla niego.[12]

Zanpakutō Edytuj

Nazwa jego Zanpakutō, jak i jego uwolniona forma, nigdy nie zostały ujawnione, gdyż został on zabity przez Rukię Kuchiki, zanim miał okazję uwolnić go. W zapieczętowanej formie jest to katana z białą powłoką i rękojeścią.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy został po raz pierwszy wprowadzony, Di Roy wyglądał znacznie inaczej w porównaniu do jego wyglądu w wątku Arrancarów. Jego zęby były bardziej ostre i indywidualnie rozmieszczone, a nie kwadratowe i postrzępione, a maska ​​i bandaże zakrywały całą twarz, zaś oczy były zasłonięte przez włosy (a nie tylko prawe oko, częściowo uwzględnione w wątku Arrancarów), zaś dolna część ciała była podobna do jego pierwotnej formy Hollowa.[13]

Cytaty Edytuj

E, co jest… Nie jesteś Shinigami? Ja to mam pecha!

— Do Yasutory Sado[14]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Bleach Official Character Book MASKED
  7. 7,0 7,1 Manga Bleach; Rozdział 200, strony 16-18
  14. Manga Bleach; Rozdział 200, strona 15-16

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki