Fandom

Bleach Wiki

Demoura Zodd

2251stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Demoura Zodd (デモウラ·ゾッド, Demoura Zoddo) jest 18. Arrancarem w armii Aizena oraz strażnikiem wejścia do Las Noches.

Wygląd Edytuj

Zodd jest "Niekompletnym Arrancarem", czyli takim, któremu nie udało się przybrać w pełni ludzkiej formy oraz zapieczętować swojej mocy w Zanpakutō. Ma ciemnobrązowe dredy zakończone czymś, co przypomina metalowe skuwki sznurowadeł. Pozostałość maski Hollowa pokrywa całe czoło, biegnąc aż za nos. Spod oczu wysuwają się po dwa, równoległe, proste, lawendowe pasy. Jego język również jawi się w kolorach lawendy. Jest przedzielony paskami.

Demoura będąc Niekompletnym Arrancarem pojawia się jako gigant o nadludzkim wzroście i sile fizycznej.

Osobowość Edytuj

Demoura jest niezbyt inteligentny. Jest również niezwykle agresywny, co przybliża jego naturę do zachowań typowych dla Hollowów.

Fabuła Edytuj

Hueco Mundo Edytuj

Strzeże przejścia do Las Noches wraz z Aisslinger Wernarrem. Próbował razem z partnerem zatrzymać intruzów i na początku całkiem mu się to udawało gdy walczył z Ishidą, lecz Uryū wymyślił by zmienić swoich przeciwników. Więc Uryū walczył z Wernarrem a Chad z Demourą. Tutaj już Demoura nie ma takiego szczęścia i Sado z łatwością go pokonuje atakiem El Directo.

Ataki fizyczne wzmocnione przez Reiatsu: Demoura używając ataków fizycznych otula swoje wielkie dłonie wielką ilością Energii Duchowej, kilkakrotnie zwiększając ich siłę. Zabieg ten zbiera na tyle dużo Reiatsu, że Uryū musi oddalić się na pewną odległość, aby móc używać swojej broni.

Lengua Tronco (舌柱砲 (レングア・トロンコ) , rengua toronko; po japońsku „Język Filarowego Działa”, a hiszpańsku „Pień Języka”): Zodd jest w stanie wydłużyć swój język i użyć go do pchnięcia przeciwnika.[1]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki