FANDOM

Aparat.png GALERIA

Dark Ones (ダークワン, Dāku Wan) są klanem Shinigami, którzy zostali wygnani z Soul Society ponad 1000 lat temu, i są znani jako upadły dom Ryōdoji (龍堂寺, Smok Sali Świątyni), choć mroczny lider twierdzi, że nie są powiązani z tą nazwą. Zostali wygnani do Dangai po sporze w Soul Society. Po latach przystosowali się do tego świata, a później do Doliny Krzyku. Ich przywódca, Ganryū, planował zemstę na Soul Society przez znalezienie Shinenju i użycia go do kolizji obu światów, niszcząc je. Dark Ones zostali pokonani przez Ichigo i Sennę, oraz przez wielu członków Gotei 13.

Historia Edytuj

Dark Ones niegdyś znani jako klan Ryōdoji, ale 1000 lat temu zostali wygnani z Soul Society z nieznanych powodów. O dziwo, grupa zdołała uniknąć prądu płynącego przez Dangai, a tym samym śmierci i mieszkali tam przez wiele lat. To właśnie w tym świecie, klan zesłańców odkrył dusze, które wędrowały i błąkały się: Blanki. Dark Ones nauczyli się wykorzystywać je jako źródło energii dla własnych mocy, zbierać wszystkie informacje na ich temat i sformułować plan zemsty na Soul Society.

Hierarchia Edytuj

Klan Ryodoji składa się z sześciu członków, w tym lidera Ganryū, który również nazywa ich "Dark Ones". Pozostałych pięciu członków to czterech mężczyzn i jedna kobieta, z których wszyscy zostali pokonani przez Shinigami. Członkowie nazywają się następująco:

Lider Edytuj

Ganryū - był przywódcą Dark Ones, z powodu jego pomysłowości i mocy. Został zabity przez Ichigo po długiej walce.

Podwładni Edytuj

  • Jai - ciemnoskóry członek Dark Ones. Został zabity przez Byakuye.
  • Benin - jedyna kobieta w Dark Ones, została zabita przez Suì-Fēng.
  • Riyan - członek Dark Ones, z dwoma zestawami rakiet na plecach, był uważany za drugiego przywódce. Został zabity przez Tōshirō .
  • Bau - duży mężczyzna z twarzą całą zakrytą zasłonką i dwoma Tetsubo. Został zabity przez Renjiego.
  • Mue - mały, blady członek Dark Ones, który lubi atakować z dystansu. Został zabity przez Kenpachiego.

Sprzymierzeńcy Edytuj

Blanki - cała rasa była wykorzystywana przez Dark Ones dla własnych ambicji.

Techniki/umiejętności klanu Ryōdoji Edytuj

Umiejętności Dark Ones Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki