FANDOM

Aparat.png GALERIA

Chizuru Honshō (本匠 千鶴, Honshō Chizuru) jest uczennicą Liceum Karakura, chodzi do tej samej klasy, co Ichigo Kurosaki. Jest lesbijką, która wydaje się być szczęśliwa cały czas. Jej imię jest napisane na 31 miejscu w nauce.[1]

Wygląd Edytuj

Chizuru jest chudą dziewczyną z krótkimi, czerwonymi włosami i fioletowymi oczami, a jej grzywka rozchodzi się po obu stronach twarzy. Nosi okulary w czerwoną ramkę. Zazwyczaj ubiera się w szkolny mundurek liceum Karakura.

Osobowość Edytuj

Wydaje się być zainteresowana Orihime Inoue, która nazywa "Hime", co oznacza księżniczka, lub jest też to skrócenia jej imienia. Ściska Orihime przy każdej szansy jaką zostaję i zwykle komplementuje, i pieści jej piersi. Chizuru również robi jakieś postępy w kierunku Michiru Ogawy. Zostaje najczęściej zatrzymywana przez Tatsuki, która zawsze uderza ją i zabiera od Orihime, ale jeśli ktokolwiek inny przeszkodzi lub powie coś złego na temat Orihime, zaczyna się wściekać.

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Na początku serii, Chizuru zostaje przedstawiona jako lesbijka, która jest w tej samej klasie co Ichigo. Często przytula do siebie Orihime, dziewczynę, która wiele dla niej znaczy.

O13 Numb Chandelier zmusza Chizuru do złapania Orihime.png

Chizuru atakuje Orihime pod wpływami specjalnej zdolności Numb Chandeliera

Później, Chizuru jest obecna wraz z Tatsuki Arisawą i Orihime po lekcjach. Chce powiedzieć Tatsuki bardzo zboczoną teorię "jak kobiety mogą dostać erekcji", jednakże rezultatem tego było otrzymanie od niej ciosu w żołądek, co martwi Orihime. Jednakże, Inoue zaczyna się jeszcze bardziej martwić, gdy wyczuwa obecność Hollowa, Numb Chandelier. Mówi Chizuru by uciekła, tylko denerwując Hollowa, zmuszając do wypuszczenia wielu nasion, z których jedno uderza ramię Chizuru. Pod kontrolą Numb Chandelier, Chizuru chwyta Orihime, po czym uderza ją, powalając. Z wieloma innymi uczniami, którzy wcześniej zostali trafieni przez salwę nasion, ruszają w kierunku Orihime, gotowi by z nią skończyć.[2] Tatsuki rusza w kierunku Orihime, by ją ochronić i zając się kilkoma uczniami, jednakże, zostaje złapana przez Chizuru i kilku innych uczniów, pozwalając Hollowowi na łatwe trafienie jej nasionami.[3]

Dzień po tym, jak została uratowana przez Orihime Inoue, która odkryła swoje moce, Chizuru je lunch z dziewczynami z klasy. Całą grupą pytają Rukię Kuchiki czy chodzi z Ichigo, na co zaskoczona Rukia odpowiada, że nie, i są tylko przyjaciółmi.[4]

Arrancar Edytuj

Chizuru jest rozgniewana, kiedy Shinji Hirako przytula Orihime w szkole. Zanim ona interweniuje, Ichigo wyciąga Hirako z pokoju, zostawiając dziewczyny zaskoczone. [5] Później Chizuru jest w szoku widząc Orihime w bandażach i pyta się o jej sytuacje. Ich rozmowa jest przerwana przez Ichigo, który przechodzi bez słowa. Orihime przeprasza Honshō, a następnie wychodzi z klasy, Chizuru podąża za nią.[6]

Hueco Mundo Edytuj

Hypererotic.png

Karakura-Raizer Erotic z sukcesem atakuje kobietę Arrancar

Gdy Ichigo Kurosaki odchodzi, miasto Karakura zostaje bez obrony przed Hollowami, jednakże Kisuke Urahara wyszedł z świetnym pomysłem; Zespołem Karakura-Raizer. Z ich specjalnymi zegarkami, członkowie drużyny zostają obdarzeni specjalnymi umiejętności, które pozwalają im walczyć z Hollowami. Keigo Asano mówi Chizuru na temat Karakura-Raizer, skłaniając ją do chętnej akceptacji jej pozycji. Później pojawia się z pozostałymi członkami drużyny na ratunek Konowi, gdzie przedstawia swój pseudonim - Erotic. Gdy Raizerzy walczą z Hollowami, ona prosto stoi za nimi, kibicując jej drużynie. Jednakże jej entuzjazm zbliża się ku końcowi, gdy Karakura-Raizer wyczuwa ogromne Reiatsu pochodzące z Gigantycznej Twierdzy Hollowów.[7]

Z powrotem w Sklepie Urahary, Raizerzy korzystają z informacji Dona Kanonjiego zebranych z Twierdzy Hollowów w celu rozpoczęcia jej infiltracji. W ich drodze wejście do Fortecy, zostają zaatakowani przez mnóstwo Hollowów; część z nich zostaje pokonana przez Ururu Tsumugiyę, a inni przez Tatsuki. Jednakże, gdy nienazwana kobieta Arrancar przedstawia siebie Raizerom, zostaje błyskawicznie napastowana przez Chizuru, która natychmiastowo wchodzi w Tryb Hiper Erotyczny po zauważeniu pięknej strony Arrancarki; specjalną umiejętności jej stroju Karakura-Raizer.

Później, Konowi udaje się zniszczyć rdzeń Fortecy. Chizuru i reszta zostają zabrani bezpiecznie i położeni do snu na ziemi, z powodu nadużycia ich mocy. Kisuke wtedy odkrywa, że Raizerzy byli niczym więcej jak dywersją, by kupić im więcej czasu, by ustawić filary fałszywego miasta Karakura.[8]

Sztuczna Karakura Edytuj

Po obudzeniu Tatsuki, znajduje Chizuru i Michiru. Tatsuki każe Keigo nieść Honshō do szkoły.[9] Gdy Keigo i Tatsuki wpadają na Aizena i Gina, Tatsuki rozkazuje Keigo uciekać, co robi, nosząc Chizuru na swoich plecach.[10] Keigo znajduje Mizuiro i zostawia ją z nim.[11]

Chizuru and Mizuiro hiding.jpg

Chizuru i Mizuiro czekają w uliczce

Później, Keigo wraca z Tatsuki, Donem Kanonji i Michiru. Arisawa jest zaskoczona tym, ze obydwoje się obudzili, ale Chizuru siedzi cicho, zmartwiona. Gdy Tatsuki pyta się jej co się stało, mówi jej, że to co się wydarzyło nie ma sensu, i dlaczego wszyscy są tacy spokojni. Pyta ich co ukrywają, ale przerywa im nagle pojawienie się Reiatsu Aizena. Gdy Tatsuki mówi, że "on tu jest", Honshō żąda, by powiedziała jej o kim mówi, na co Arisawa odpowiada, że sama nie wiele rozumie i rozkazuje Chizuru wstać i uciekać. Honshō mówi jej, że lepiej żeby to wyjaśniła potem, nawet jeśli tego nie rozumie. Aizen pojawia się przed grupą, która przygotowywała się do ucieczki, zmuszając Chizuru do zapytania się czym on jest. Mizuro rzuca zbiornikiem gazowym w Aizena i podpala go zapalniczką, każąc wszystkim biegnąć. Gdy Aizen pojawia się bez szwanku, grupa ucieka z Kurumadanim, po tym jak Shinigami usiłuje zatrzymać Aizena swoim Shikai.[12] Gdy Sōsuke pojawia się przed grupą ponownie, przybywa Ichigo. Kurosaki wymawia imiona członków grupy, włączając Honshō i mówi im, by pozostali tam gdzie są.[13] Zmusza wtedy Aizena do przeniesienia się do innej lokacji.[14]

Duchowa moc: Wydaje się mieć mały poziom duchowej mocy, gdyż była w stanie widzieć Hollowy i Arrancary podczas wątku Arrancarów i mini wątku Karakura-Raizer.

Kostium Karakura-Raizer Erotic Edytuj

Kostium Karakura-Raizer: W omake'ach Karakura-Raizer, zostało pokazane, że przez jej strój Raizer, jest w stanie wykonać bardzo silne i zboczone techniki jeśli przeciwnikiem jest kobieta.

HyperEroticMode.JPG

Uryū wyjaśnia Hiper Erotyczny Tryb Chizuru

Tryb Hiper Erotyczny: Gdy jest w obecności atrakcyjnej kobiety, szybkość Chizuru zwiększa się do wysokiego poziomu, tak bardzo, że jej szybkość przewyższa Sonído Arrancarów.[15]
  • Raizer Dog Style (ライザードッグスタイル, Raizā Doggu Sutairu): Silna, zboczona technika, która nie była pokazywana widzom z powodu jej niecenzuralnej natury. Nazwa oznacza, że ​​poszkodowany może być zmuszony do stania na czworakach i technika pozornie wydaje się nieunikniona.

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach; Rozdział 35
  2. Manga Bleach; Rozdział 41, wszystkie strony
  4. Bleach Manga, Rozdział 43, wszystkie strony
  5. Anime Bleach, Odcinek 112
  6. Anime Bleach, Odcinek 114
  7. Anime Bleach; Odcinek 213
  8. Anime Bleach; Odcinek 214
  12. Manga Bleach; Rozdział 413, strona 3-18
  15. Anime Bleach; Odcinek 214, wyjaśnienie jej mocy przez Uryū

Nawigacja Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Chizuru Honshō

  • Chizuru - lesbijka?

    5 wiadomości
    • Najprawdopodobniej o to, że woli dziewczyny (Inue Orihime). Tak jak pani kapitan 2 oddziału woli Yoruichi.
    • Bo jest - to widać 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki