Fandom

Bleach Wiki

Cain

2251stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cain Nao (奈央 ケイン, Nao Kein) jest młodym Bount płci męskiej, którego Jin Kariya powierzył w opiece Gō Kodze. Występuje tylko w anime.

Wygląd Edytuj

Twarz Caina jest uderzająco podobna do Ichigo Kurosakiego. Miał lodowate, niebieskie oczy i krótkie, jasnobrązowe włosy. Żyjąc w 1800 roku, jego styl ubierania różnił się od Bount z bieżącej linii czasu. Nosi białą koszulę z guzikami, z podwiniętymi rękawami, niebieskie spodnie z szelkami i kapelusz Europy Wschodniej zasłaniając jasne, przycięte włosy.

Osobowość Edytuj

Podobnie do Ichigo, Cain jest raczej nieśmiały, choć też porywczy. Nie lubi uciekać od walki, co jest widziane, gdy atakowali go wieśniacy. Krótko wspomina, że jego przeszłość jest tak straszna, że nie chce nawet o niej wspominać.

Historia Edytuj

KogaCain.jpg

Cain pod opieką Kogi

Pewnego dnia, Jin Kariya odwiedził Kogę w jego gospodarstwie. Podróżował z nim ten człowiek. Choć Cain grał nieczysto, Jin dał Gō książkę na temat przywoływania lalek. Cain próbował odejść zaraz po tym, ale został zmuszony do walki przeciwko Kodze. Przegrał, a następnie zaczął pomagać Gō w zajęciach gospodarskich.[1]

Cain przed śmiercią.png

Cain prosi swojego mistrza, by uratował go przed śmiercią

Cain był zachwycony, kiedy Koga kupił mu swój płaszcz bez proszenia, ale niektórzy niegrzeczni mieszkańcy próbowali mu go odebrać. Napadli Gō bez powodzenia i wycofali się. Tłum naciera na dom Kogi wkrótce po tym i uwolnił swoją lalkę Dalk do walki z nimi. Cain był pod wrażeniem Dalk i chciał zdobyć własną lalkę. Gō daje mu książkę o ich przywołaniu, ale jednocześnie ostrzega, by nie próbował tego na własną rękę. Cain nie posłuchał i zanim Koga mógł go uratować, lalka zwróciła się przeciwko niemu. Przed przemianą w pył, Cain dotarł do swojego mistrza i powiedział, że nie chce umierać.[1]

Kombatant walki wręcz: Dzięki determinacji i szkoleniu przez pewien okres czasu u Kogi, Cain zdobył wysokie umiejętności w walce.

Zwiększona siła: Cain był wystarczająco silny (po treningu z Kogą), aby jednym uderzeniem przebić się przez drewnianego manekina szkoleniowego.

Doll Edytuj

Mały Waineton.png

Waineton przywołany po raz pierwszy

Waineton.png

Zmieniony Waineton

Waineton (ワイネトン, Waineton) jest lalką Caina. Przy pierwszym pokazaniu jest małą kreaturą w kształcie fasoli, ale zmienia siebie w coś podobnego do potwornej modliszki. Gdy Cain pierwszy raz przywołał go, poprosił o wykonanie czegoś niesamowitego jak Dalk, ale Waineton mówi mu, że jest zmęczony. Gdy Cain prosi jeszcze raz, Waineton mówi mu, że pokaże mu jego moce tylko jeśli Cain pokaże mu własne jako test. Cain zostaje zabity przez Wainetona krótko po tym. W angielskiej wersji, do Wainetona odnoszono się jak do dziewczyny.

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Anime Bleach; Odcinek 83

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki