FANDOM

By walczyć! Przebudzenie Nozomi! jest trzysta trzydziestym pierwszym odcinkiem anime Bleach.

Nozomi Kujō trenuje z Ichigo i innymi, podczas gdy Reigai atakują.

Opis Edytuj

Ep331Inaba tworzy Reigai.png

Inaba pracujący nad Reigai

Będąc w sypialni Ichigo, Nozomi wspomina pojawienie się Hollowa, gdy odzyskała Zanpakutō. Do pokoju wchodzi Kurosaki informując, że kolacja już gotowa. Dziewczyna mówi, że mógłby pukać przed wejściem. W tym samym czasie, w Soul Society, Inaba pracuje nad naprawą Reigai, które zostały zniszczone w ostatniej walce. Zjawia się kopia Byakuyi Kuchiki i pyta Kagerōzę co robi. Naukowiec nakazuje powiadomić kopie kapitana Zarakiego, Hitsugayi i Komamury, że wkrótce wybiorą się do Świata Żywych.

Ep331CrisisMeeting.png

Spotkanie kryzysowe w sypialni Ichigo

W pokoju Ichigo, który pełnił Bazę Kryzysową Shinigami, podczas zebrania, Nanao odczytuje najnowsze informacje z Soul Society. Informuje, że Reigai stali się jeszcze potężniejsi i nawet sam kapitan głównodowodzący odniósł poważne obrażenia. Hisagi twierdzi, że najlepszym wyjściem jest ukryć Nozomi, kiedy będą obmyślać taktykę. Ōmaeda rozpacza, że kapitanowie mogą nie żyć, lecz Ikkaku mówi mu, że kapitan Zaraki nie dałby się zabić w taki łatwy sposób. Nagle odzywa się Nozomi, która twierdzi, że też chce walczyć. Wywołało to zaskoczenie wśród zgromadzonych. Dziewczyna tłumaczy, że zdolnością Zanpakutō Kagerōzy jest manipulacja czasem i przestrzenią, a jej zdolności prawdopodobnie są przeciwieństwem jego, jednak na jej twarzy pojawia się niepewność. Yumichika pyta ją jaką moc posiada. Zielonowłosa odpowiada, że nie pamięta jeszcze wszystkiego, ale po prostu wie. Ikkaku kpi z niej i mówi, że nie mogą ryzykować z tego powodu. Pyta się dlaczego przede wszystkim mają ją chronić. Oznajmia, że będą walczyć i pokonają Reigai po czym wychodzi. Hisagi wydaje się zirytowany zachowaniem Ikkaku. Kira pyta się więc co zrobić z dziewczyną. Nanao informuje, że póki nie znają jej mocy, nie pozwolą jej walczyć, skoro jest ich celem. Ichigo mówi, że w tym momencie nie mogą jej zaufać, i że jeśli moce są w uśpieniu, trzeba je obudzić.

Ep331Kisuke i Tessai sprawdzają Dangai.png

Urahara i Tessai aktywują pułapkę

Reigai Zarakiego, Komamury, Byakuyi i Hitsugayi biegną przez Dangai, lecz tuż przy końcu zauważają dziwną rzecz. Wyjście, przez które mieli wyjść, świeci jasnym światłem i jakby się cofa. Reigai kapitanów wpada w pułapkę zastawioną przez Kisuke Uraharę. Tessai przechodzi do następnego kroku w planie. Kisuke twierdzi, że jeśli nie mogą liczyć na pomoc z Soul Society, sami będą musieli zamrozić przestrzeń. W swoim laboratorium, Kagerōza Inaba odkrywa plan Urahary. Twierdzi, że tym sposobem wszyscy się rozdzielą, ale nie kupią sobie dużo czasu.

Ep331Nozomi absorbuje Reiatsu.png

Nozomi absorbująca Reiatsu Sado

W świecie ludzi, Ichigo, Rukia, Chad i Uryū trenują z Nozomi, by obudzić w niej moce. Dziewczyna dobrze sobie radzi walcząc mieczem, odbijając strzały i powstrzymując ataki fizyczne. Po uderzeniu młodej Kuchiki pada na ziemię. Przerażony Kon podbiega do niej i krzyczy, że ten trening zaszedł za daleko. Ona mówi do niego by się zamknął, że to jedyny sposób by obudzić Zanpakutō. Kurosaki rusza na nią, lecz skutecznie się broni. Ichigo mówi sobie w myślach, że dobrze robią. Wspomina swoje treningi z Uraharą, że jedynie dając z siebie wszystko można obudzić swój miecz. Ishida atakuje strzałami, następnie Sado. Zanpakutō Nozomi zaczyna lekko świecić i jakby wchłaniało energię Chada. Wszyscy są w szoku i zastanawiają się, czy jej zdolnością jest wchłanianie Reiatsu. Trening trwa dalej. Z boku wszystkiemu przygląda się Ikkaku. Wspomina swoje pierwsze spotkanie z Zarakim. Obok niego pojawia się Yumichika. Pyta się czy wszystko w porządku. 3 oficer twierdzi, że najbardziej interesuje go kiedy pojawią się Reigai. Trening zostaje przerwany, Kurosaki proponuje przerwę, lecz Nozomi odmawia. Kon przynosi jej zielony, specjalny napój od Orihime, dziewczyna odmawia i idzie umyć twarz.

Ep331Ikkaku rozmawia z Nozomi.png

Ikkaku ostrzegający Nozomi

Przychodzi do niej Ikkaku. Pyta się czy myśli, że to pomoże w walce. Twierdzi, że tylko się zrani jeśli będzie robić tak dalej. Mężczyzna przyznaje, że Nozomi posiada jakąś tam moc, ale prawdziwa walka nie jest taka łatwa. Nawet jeśli odzyska swoje moce, zginie. Dziewczyna odpowiada, że chciała zginąć, ale powiedziano jej, że ma żyć. Twierdzi, że teraz jej kolej aby chronić innych. żeby to zrobić, gotowa jest zginąć w walce. Ikkaku wspomina w myślach, że ma tylko jeden cel: walczyć ze swoim kapitanem i razem z nim zginąć. Po chwili twierdzi, że dziewczyna sama siebie oszukuje, i że musi być gotowa do walki.

Po chwili przerwy kontynuują trening. Nagle czują wielkie pokłady Reiatsu. Na niebie pojawia się pęknięcie. Przybywa Renji i informuje pozostałych, że Reigai wpadli w pułapkę Urahary w Dangai. Ichigo tłumaczy, że Nozomi nadal nie osiągnęła formy Shikai. Czerwonowłosy informuje, że trzeba ją zabrać w bezpieczne miejsce. Ona jednak odmawia i każe kontynuować Kurosakiemu. Abarai krzyczy na nią, lecz ona mówi, że kiedy przybędą Reigai nigdzie nie będzie bezpiecznie i musi uwolnić Shikai jak najszybciej. Renji postanawia pomóc.

Ep331Ken kontra Ikkaku.png

Ikkaku i klon Zarakiego

Pierwszy z pułapki Urahary wydostała się kopia Kenpachiego. Chwilę potem przybywa Ikkaku gotowy do walki. Atakuje Reigai, lecz ono skutecznie blokuje ciosy. Nagle wybucha potężnym żółtym Reiatsu, które odpycha Madarame. Reigai pyta się czy to on jest jego przeciwnikiem. Ikkaku potwierdza. Twierdzi, że od początku nie chciał trzymać się planu Ichigo, i kiedy wrogowie się pojawią, będzie walczył. Pozostali wyczuwają Reiatsu walczących. Yumichika uspokaja ich, że jego kolega chce kupić im trochę czasu by pomóc Nozomi. W miejsce pojawienia się Reigai przybywają posiłki, jednak Ikkaku każe im stąd iść. Czuć ponownie wielkie ilości Reiatsu, pojawiają się kolejne trzy dziury na niebie i posiłki zostawiają Ikkaku samego z przeciwnikiem.

Ep331Ikkaku atakuje Reigai przy użyciu Bankai.png

Ikkaku atakuje przy pomocy Bankai

Wraca do walki z kopią swojego kapitana, który atakuje wielką falą energii duchowej. Reigai dziwi się, że przeciwnik jeszcze tu stoi. Madarame uwalnia swój Zanpakutō, atakuje, lecz bezskutecznie. Sztuczny Zaraki odpycha go mieczem. 3 oficer rusza ponownie, lecz tym razem uszkadzając swój miecz. Reigai uderza w leżącego falą Reiatsu.

W międzyczasie, w trakcie treningu Nozomi upada, a Kon podbiega do niej pytając czy nic się nie stało. Kontynuują dalej trening. Yumichika przygląda się z boku. Miecz dziewczyny wessał część energii duchowej Ichigo, nastąpił wybuch i odrzucił ją na bok. Ayasegawa wtrąca się, że muszą ją uderzyć czymś naprawdę silnym. Nieopodal leży Ikkaku z zepsutym Zanpakutō. Reigai próbuje odejść, lecz Madarame chwyta go za kostki i twierdzi, że to nie koniec. Sztuczny Zaraki kopnął go i mówi, że to nudne i nie jest dla niego przeciwnikiem. Ikkaku podnosi się i otacza go czerwona energia.

Ep331Shikai Nozomi.png

Shikai Nozomi

Yumichika tłumaczy Ichigo, że się wstrzymują. W tym tempie Zanpakutō dziewczyny nigdy się nie uwolni. Wyjmuje swoją katanę i przystawia ją przed czołem dziewczyny. Mówi, żeby Kurosaki zaatakował ją atakiem, w którym wykorzysta Reiatsu przepełnione chęcią krwi. Jeśli dziewczyna tego nie powstrzyma, zginie, jeśli jednak jej się uda, obudzi Zanpakutō. Nozomi godzi się na tą propozycję. Wszyscy są oburzeni. Ichigo pyta ją czy na prawdę tego chce. Ona odpowiada, że jest pewna. Ikkaku aktywuje Bankai. Trzyma w ręku dwa wielkie ostrza, a jedno dźwiga na plecach. Brak górnej części stroju ujawnia jego muskulaturę. Wygląda jakby był całkowicie zdrowy i bez ran. Kopia Zarakiego jest zdziwiona. Ikkaku twierdził, że trzymał to specjalnie dla Zarakiego. Atakuje, lecz falsyfikat doskonale się broni i twierdzi, że teraz zaczyna być zabawnie. Smok na środkowym ostrzu staje się czerwony. Madarame informuje, że podczas walki nabiera mocy.

Trening Nozomi nadal trwa. Atakuje ją Rukia, Chad i Ishida. Następnie Ichigo aktywuje Bankai i atakuje wielką Getsugą Tenshō. Dziewczyna ledwo blokuje atak, wspomina rozmowę z Ikkaku i przypomina sobie nazwę Zanpakutō, Arazome Shigure. Pochłania cały atak Kurosakiego, a jej miecz nabiera kształt krzyża. Dziewczyna rusza w kierunku Reigai Zarakiego, gdzie znajduje się pokonany Madarame. Kenpachi chce zadać ostateczny cios, ale powstrzymuje go Nozomi. Pojawia się wokół niej zielone Reiatsu i wypowiada komendę Padaj bez końca, Arazome Shigure i kieruje różowobiałą falę energii w kierunku Reigai. Ikkaku mówi, że to robi wrażenie i upada na ziemię.

Ilustrowany Przewodnik Shinigami Edytuj

Przed domem Ichigo, Renji stwierdza, że zapomniał swojej przekąski. Kurosaki mówi, że nie przynosi się tego do jego pokoju. Matsumoto mówi, że zapomniała picia, a Yumichika lustra. Ichigo jest wściekły i każe im sobie przynieść swoje własności. Hisagi pełen dumy mówi, że w przeciwieństwie do nich, on wziął swoją rzecz. Wyjmuje ją i krzyczy, że to nie ta. Do pokoju wchodzi Yuzu i dziwi się jaki tu bałagan. Podnosi czasopismo z gołym mężczyzną na okładce. W krzyku wyrzuca je przez okno.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Użyty Fullbring:

Uwolnione Zanpakutō:
Shikai:

Bankai:

Pozostałe moce:

  • Ginrei Kojaku (銀嶺弧雀, Łuk Srebrnego Szczytowego Wróbla)

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki