FANDOM

Aparat GALERIA

Bonnie (pieszczotliwie zwana Bonnie-chan, Bonny w wydaniu JPF) jest dzikiem i zwierzątkiem Ganju Shiby.

Wygląd Edytuj

Bonnie jest czerwono-brązowym dzikiem płci żeńskiej[1] z wrogim wyrazem twarzy. Nosi na plecach czerwoną wstążkę, którą otrzymała od Kaiena. Po boku ma wytatuowany napis w kanji 四輪駆動 (Napęd na cztery koła)

Historia Edytuj

Została znaleziona w górzystym regionie Rukongai przez Kaiena kiedy była prosiakiem. Kaien wyleczył jej rany i zaopiekował się nią. Bonnie bardzo go polubiła i wolała go bardziej od Ganju.[1]

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

Bonnie jest pokazana po raz pierwszy, kiedy przywozi Ganju w miejsce, gdzie znajduje się Ichigo. Kurosaki, Uryū i Orihime są zaskoczeni, że można dosiąść "dziką świnię". Kiedy wybija dziewiąta godzina, Ganju wsiada na nią i ucieka.

Arrancar Edytuj

Ilustrowany Przewodnik Shinigami Edytuj

W pewnym momencie, Bonnie jest pokazana, kiedy jest gotowana na gulasz przez Retsu Unohanę[2], jednak potem jest pokazana cała i zdrowa.

Występy w innych mediach Edytuj

W Bleach: Blade Battlers i Bleach: Blade Battlers 2nd, wraz z innymi dzikami, jest rozrywką w Rukongai. Biega wraz z innymi dzikami i jeśli uderzy gracza, powoduje utratę 1/8 życia. Bonnie jest grywalną postacią w Bleach: The Blade of Fate i Bleach: Dark Souls.

Jest również pokazana w Bleach: The 3rd Phantom, kiedy dławi się ryżowym plackiem od Shiyo.

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Bleach Official bootleg, profil Kaiena Shiby
  2. Anime Bleach; Odcinek 114, Ilustrowany Przewodnik Shinigami

Więcej z Fandomu

Losowa wiki