FANDOM

Taaaki zalążek.

Bleach the Movie: The DiamondDust Rebellion, Another Hyōrinmaru (劇場版BLEACH The DiamondDust Rebellion もう一つの氷輪丸, Gekijōban Burīchi Za Daiyamondo Dasuto Reberion Mō Hitotsu no Hyōrinmaru) – japoński film animowany zrealizowany w 2008 r. na podstawie anime i mangi Bleach w reżyserii Noryiukiego Abe. Muzykę do filmu skomponował Shiro Sagisu.

Ponadto Tite Kubo opublikował specjalny rozdział mangi, koncentrujący się na przeszłości Hitsugayi, do dalszego promowania filmu.

Film został wydany w Ameryce Północnej 8 września 2009 roku.

Opis Edytuj

Film zaczyna się transportowaniem tajemniczej Pieczęci Króla. Nagle na konwój napadają tajemnicze postacie. Tōshirō Hitsugaya, który odpowiadał za transport, walczy z przywódcą rabusiów. Krótko po tym przepada bez wieści.

Po incydencie Seireitei uznało go za zdrajcę i rozkazało go pojmać, a następnie dokonać na nim egzekucji. Ichigo Kurosaki, Rangiku Matsumoto, Rukia Kuchiki oraz Abarai Renji nie wierzą, że Tōshirō mógłby być zdrajcą i poprzysięgają odkryć tajemnice, odnaleźć go i oczyścić z zarzutów. W tym samym czasie Hitsugaya poszukuje sprawców i rozwiązanie mrocznej tajemnicy dotyczącej już długo nieżyjących Shinigami. Tōshirō pojawia się w świecie żywych, ranny dostaje się do domu Ichigo lecz potem ucieka, następnie znajduje go oddział Shūheia Hisagiego. Tōshirō mimo ran bez problemu pokonuje ich a następnie ucieka.Tym czasem w Soul Society ktoś ciężko rani Shunsuia Kyōraku. Na dodatek użył do tego Hyōrinmaru i cała wina spadła na Tōshirō.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki