Fandom

Bleach Wiki

Bleach: Memories of Nobody

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Taaaki zalążek.
Ten artykuł jest edytowany przez Sccq98.
Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon, wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stonie nie dokonano edycji od 2679 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika po dokonaniu zmian.

Bleach: Memories of Nobody (劇場版BLEACH MEMORIES OF NOBODY (ブリーチ メモリーズ オブ ノーバディ) , Gekijō-ban Burīchi Memorīzu obu Nōbadi) jest animowanym filmem adaptacji anime i mangi serii Bleach wydanym w 2006 roku. Scenariusz napisali Noriyuki Abe, Masashi Sogo i Hideki Tachibana. Reżyserem filmu jest Noriyuki Abe.

Opis Edytuj

Film zaczyna się kiedy Ichigo Kurosaki i Rukia Kuchiki powracają do swoich obowiązków w mieście Karakura. Napotykają oni tajemnicze stwory, Ichigo próbuje oczyścić ich, lecz to mu się nie udaje. Nagle pojawia się tajemnicza Shinigami, która eliminuje dusze. Po krótkiej pogoni za nią przedstawia się jako Senna. W tym samym czasie Rukia traci połączenie z Soul Society. Rukia postanawia tam wyruszyć i sprawdzić co się dzieje. Po przechadzce po mieście i opowieściach Senny, Ichigo udaje się z nią na cmentarz. Tam dziewczyna widzi swój grób. Po chwili pojawia się oddział tajemniczych postaci. Po walce z Ichigo porywają oni Sennę.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki