Fandom

Bleach Wiki

Bleach: Jigoku-hen

2177stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Bleach: Jigoku-hen (ブリーチ: 地獄篇, Burīchi: Jigoku-hen) jest czwartym filmem na podstawie mangi Bleach. Premiera w Japonii odbyła się 4 grudnia 2010. Film został wyreżyserowany przez Noriyuki Abe, a scenariusz napisany przez Natsuko Takahashi. Tite Kubo jest dyrektorem produkcji, a Masashi Kudo projektantem postaci.[1] Kubo stwierdził, że był zaangażowany na etapie planowania i scenariusza.[2] Ending Bleach: Jigoku-hen to "Save The One, Save The All" autorstwa T.M. Revolution.

W celu promocji filmu, Kubo opublikował specjalny rozdział o nazwie Imaginary number 01. the unforgivens, który został użyty w anime w 299. odcinku pt. Nowy film już w kinach! Wstęp do "Rozdziału w piekle". Ponadto, wydano również specjalną książkę z zaproszeniem o nazwie "Bleach: The Hell Verse".

Opis Edytuj

Zużyta Pamięć Edytuj

Ichigo i Ulquiorra.png

Ichigo Kurosaki odcina Ulquiorrze Cifer rękę i skrzydło

Gdy Ulquiorra Cifer i zamieniony Ichigo Kurosaki walczą w kopule Las Noches, Cuatro Espada wzbija się w powietrze. Krzycząc, Ichigo rusza i zderza się z przeciwnikiem. Gdy Ulquiorra spada robiąc pętle, obaj kontynuują swoją walkę. Parując ciosy, Ichigo chwyta za nadgarstek Ulquiorry. Ulquiorra kopie w tors przeciwnika, a następnie goni za nim. Odzyskując równowagę, Ichigo obraca swoim mieczem wysyłając falę uderzeniową na Ulquiorrę. Gdy Ulquiorra pod naciskiem ataku Ichigo odlatuje, Kurosaki pojawia się za nim i odcina mu rękę oraz skrzydło jednym ciosem.

Kokuto emerges.png

Przebudzenie tajemniczej postaci

Regenerując się po upadku, Ulquiorra przygotowuje Lanzę Del Relámpago i ciska nią na ślepo w Ichigo. Gdy powstaje ogromna eksplozja ogarniając niebo, Ulquiorra zostaje zaatakowany przez swojego przeciwnika i zostaje wbity w filar, pozostając bezradnym przed Cero Ichigo. Gdy walka powolutku się kończy, tajemnicza postać w Piekle zostaje przebudzona przez walkę Ulquiorry z Ichigo. Kiedy krzyczy, z powodu odzyskania ciała, powstaje eksplozja w podłożu.

Karakura Edytuj

THVIchigo kicks.png

Ichigo kopie nastolatka w twarz

W mieście Karakura Ichigo bierze udział w trzema nastolatkami, którzy przewrócili wazon z kwiatkami z grobu małego chłopca. Po rozprawieniu się z wandalami, Ichigo idzie do domu, gdzie zostaje "przywitany" przez Isshina Kurosakiego, który go atakuje. Po tym, jak Ichigo uderza Isshina w twarz torbą, a ten upada na ścianę, Isshin wyjawia synowi, że wyjeżdża i zostawia mu pod opiekę Karin i Yuzu.

Ichigo,RukiaiRenji.png

Spotkanie z Renjim i Rukią

Później, gdy Ichigo idzie do grobu małego chłopca, niespodziewanie spotyka się z Rukią i Renjim, którzy go witają. Mówią mu, że są na ważnej misji. Kiedy stwierdzają, że nie przybyli tu się z nim spotkać, a wypełnić tylko misję, Ichigo oferuje swoje usługi, jednakże Rukia mówi, że Kapitan Byakuya Kuchiki nie chciałby, aby Kurosaki wchodził w ich drogę. Rukia i Renji następnie obiecują odesłać duszę małego chłopca do Soul Society, jak go tylko znajdą.

Klinika Kurosaki Edytuj

Baza Shurena Edytuj

Piekło: Pierwszy Poziom Edytuj

Drugi Poziom Edytuj

Trzeci Poziom Edytuj

Czwarty Poziom Edytuj

Zdrada Edytuj

Piekło Edytuj

Najniższy Poziom Edytuj

Karakura Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Strona o Bleach: Jigoku-hen na ANN
  2. Bleach: Jigoku-hen nadzorowany przez Kubo

Nawigacja Edytuj

Fabuła
Najważniejsze wydarzenia Wstęp Trylogii Śmierci: Śmierć i Truskawka · Inwazja Ryoka · Inwazja Arrancarów · Inwazja na Hueco Mundo · Biała Inwazja · Inwazja na Soul Society · Opowieść Zaginionego Agenta · Święta Wojna
Najważniejsze wydarzenia tylko w anime Inwazja Bount · Spisek Kasumiōji · Rebelia Zanpakutō · Kampania Tōjū · Powstanie Reigai
OVA Memories in the Rain · Zapieczętowany Miecz Szału
Filmy Memories of Nobody · The DiamondDust Rebellion · Fade to Black · Jigoku-hen · Nienazwany Film Live-Action

Więcej z Fandomu

Losowa wiki