Fandom

Bleach Wiki

Bleach: Jigoku-hen

2168stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Ten artykuł jest edytowany przez Adijanko.
Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon, wprowadzi swoje zmiany.
Taaaki zalążek.
Bleach: Jigoku-hen
Bleach Movie Poster 04.jpg
„Welcome to Hell”
Kanji BLEACH 地獄篇
Romaji Burīchi: Jigoku-hen
Motyw muzyczny "Save The One, Save The All" autorstwa T.M. Revolution
Data wydania
Premiera - Japonia 4 grudnia 2010
DVD - Japonia 24 sierpnia 2011

Bleach: Jigoku-hen (ブリーチ: 地獄篇, Burīchi: Jigoku-hen) jest czwartym filmem na podstawie mangi Bleach. Premiera w Japonii odbyła się 4 grudnia 2010. Film został wyreżyserowany przez Noriyuki Abe, a scenariusz napisany przez Natsuko Takahashi. Tite Kubo jest dyrektorem produkcji, a Masashi Kudo projektantem postaci.[1] Kubo stwierdził, że był zaangażowany na etapie planowania i scenariusza.[2] Ending Bleach: Jigoku-hen to "Save The One, Save The All" autorstwa T.M. Revolution.

W celu promocji filmu, Kubo opublikował specjalny rozdział o nazwie Imaginary number 01. the unforgivens, który został użyty w anime w 299. odcinku pt. Nowy film już w kinach! Wstęp do "Rozdziału w piekle". Ponadto, wydano również specjalną książkę z zaproszeniem o nazwie "Bleach: The Hell Verse".

Opis Edytuj

Zużyta Pamięć Edytuj

Ichigo i Ulquiorra.png

Ichigo Kurosaki odcina Ulquiorrze Cifer rękę i skrzydło

Gdy Ulquiorra Cifer i zamieniony Ichigo Kurosaki walczą w kopule Las Noches, Cuatro Espada wzbija się w powietrze. Krzycząc, Ichigo rusza i zderza się z przeciwnikiem. Gdy Ulquiorra spada robiąc pętle, obaj kontynuują swoją walkę. Parując ciosy, Ichigo chwyta za nadgarstek Ulquiorry. Ulquiorra kopie w tors przeciwnika, a następnie goni za nim. Odzyskując równowagę, Ichigo obraca swoim mieczem wysyłając falę uderzeniową na Ulquiorrę. Gdy Ulquiorra pod naciskiem ataku Ichigo odlatuje, Kurosaki pojawia się za nim i odcina mu rękę oraz skrzydło jednym ciosem.

Kokuto emerges.png

Przebudzenie tajemniczej postaci

Regenerując się po upadku, Ulquiorra przygotowuje Lanzę Del Relámpago i ciska nią na ślepo w Ichigo. Gdy powstaje ogromna eksplozja ogarniając niebo, Ulquiorra zostaje zaatakowany przez swojego przeciwnika i zostaje wbity w filar, pozostając bezradnym przed Cero Ichigo. Gdy walka powolutku się kończy, tajemnicza postać w Piekle zostaje przebudzona przez walkę Ulquiorry z Ichigo. Kiedy krzyczy, z powodu odzyskania ciała, powstaje eksplozja w podłożu.

Karakura Edytuj

THVIchigo kicks.png

Ichigo kopie nastolatka w twarz

W mieście Karakura Ichigo bierze udział w trzema nastolatkami, którzy przewrócili wazon z kwiatkami z grobu małego chłopca. Po rozprawieniu się z wandalami, Ichigo idzie do domu, gdzie zostaje "przywitany" przez Isshina Kurosakiego, który go atakuje. Po tym, jak Ichigo uderza Isshina w twarz torbą, a ten upada na ścianę, Isshin wyjawia synowi, że wyjeżdża i zostawia mu pod opiekę Karin i Yuzu.

Ichigo,RukiaiRenji.png

Spotkanie z Renjim i Rukią

Później, gdy Ichigo idzie do grobu małego chłopca, niespodziewanie spotyka się z Rukią i Renjim, którzy go witają. Mówią mu, że są na ważnej misji. Kiedy stwierdzają, że nie przybyli tu się z nim spotkać, a wypełnić tylko misję, Ichigo oferuje swoje usługi, jednakże Rukia mówi, że Kapitan Byakuya Kuchiki nie chciałby, aby Kurosaki wchodził w ich drogę. Rukia i Renji następnie obiecują odesłać duszę małego chłopca do Soul Society, jak go tylko znajdą.

Klinika Kurosaki Edytuj

Baza Shurena Edytuj

Piekło: Pierwszy Poziom Edytuj

Drugi Poziom Edytuj

Trzeci Poziom Edytuj

Czwarty Poziom Edytuj

Zdrada Edytuj

Piekło Edytuj

Najniższy Poziom Edytuj

Karakura Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Strona o Bleach: Jigoku-hen na ANN
  2. Bleach: Jigoku-hen nadzorowany przez Kubo

Nawigacja Edytuj

Fabuła
Najważniejsze wydarzenia Wstęp Trylogii Śmierci: Śmierć i Truskawka · Inwazja Ryoka · Inwazja Arrancarów · Inwazja na Hueco Mundo · Biała Inwazja · Inwazja na Soul Society · Opowieść Zaginionego Agenta · Święta Wojna
Najważniejsze wydarzenia tylko w anime Inwazja Bount · Spisek Kasumiōji · Rebelia Zanpakutō · Kampania Tōjū · Powstanie Reigai
OVA Memories in the Rain · Zapieczętowany Miecz Szału
Filmy Memories of Nobody · The DiamondDust Rebellion · Fade to Black · Jigoku-hen · Nienazwany Film Live-Action

Więcej w Fandom

Losowa wiki