FANDOM

Bleach: Heat the Soul 4 (BLEACH: ヒート・ザ・ソウル4) jest czwartą częścią gry wideo na PlayStation Portable serii Bleach: Heat the Soul.

Gra zawiera 51 postaci obejmujących wydarzenia z sezonu o Arrancarach do wejścia do Hueco Mundo. W przeciwieństwie do swoich poprzedników, Heat the Soul 4 jest wyposażony w tryb "postaci mistrzów". Gracz wybiera postać i przechodzi serię pięciu bitw i ma zazwyczaj do czynienia z pewnymi warunkami, np. przy użyciu tylko chwytu ma wyrządzić szkody w celu zakończenia walki. Po walkach, trzecich i ostatnich bitwach, gracz musi odpowiedzieć na wielokrotne pytania. W zależności od odpowiedzi, gracz jest wynagrodzony 200 punktami, 50 punktami albo niczym. Po każdej wygranej walce, otrzymuje się losową liczbę punktów doświadczenia, która zostanie doliczona do postaci jaką gramy. Ponieważ poziom rośnie, są lepsze bonusy do odblokowania, takie jak testy głosu czy alternatywne kostiumy. Gracz również otrzymuje 100 punktów za walki; te przejścia są ważne w kierunku odblokowania kolejnych nagród po przejściu walk.

Grywalne postacie Edytuj

  • Shikai
  • Bankai
  • Przedstawiciel Shinigami
  • Shikai
  • Gigai
  • EX
  • EX
  • Ostateczna forma
  • EX
  • Shikai
  • Bankai
  • Shikai
  • Bankai
  • EX
  • EX
  • Shikai
  • Bankai

Linki zewnętrzne Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki