FANDOM

Bleach: Heat the Soul 3 (BLEACH: ヒート・ザ・ソウル3) jest trzecią częścią gry wideo na PlayStation Portable serii Bleach: Heat the Soul.

Gra zawiera 34 postacie, obejmujące wydarzenia z Soul Society oraz pojewnienie się Ulquiorry Cifera na początku sezonu z Arrancarami. Unikalne dla Heat the Soul 3 jest "Droga Duszy" i "Bohaterowie Karakury". W "Drodze Duszy", gracz musi wybrać żądany znak i znak partnera. Następnie, gracz znajduje się na mapie z gry, gdzie celem jest przejście przez znaczniki w celu walki z wrogami. po każdej walce gracz otrzymuje ilość "punktów zaufania" (ile ich otrzymasz zależy od poziomu trudności), której przeznaczona jest na wyrównanie znaków partnera i odblokowania bonusów, takich jak alternatywne kostiumy czy nowi partnerzy. Aby odblokować te premie, gracz musi znaleźć niebieski znacznik, aby włączyć go w swoje punkty, ale zanim to uczyni, musi odpowiedzieć na wielokrotne pytania. W "Bohaterach Karakury" gracz zostaje wprowadzony w humorystyczny obłok historii oraz kilka dodatkowych scen z anime. Don Kanonji prowadzi grupę Shinigami, początkowo są to Byakuya Kuchiki i Tōshirō Hitsugaya, którzy mają szalone przygody i walki z różnymi postaciami. W końcowym trybie, scena przedstawia relaksacyjny gang w drogim hotelu, wykonujący różne czynności, które w jakiś sposób pasują do ich osobowości lub umiejętności (np. Hitsugaya na snowboardzie).

Grywalne postacie Edytuj

  • Shikai
  • Bankai
  • Przedstawiciel Shinigami
  • Shikai
  • Gigai
  • EX
  • Ostateczna forma
  • Shikai
  • Bankai
  • Shikai
  • Bankai
  • Shikai
  • Bankai

Linki zewnętrzne Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki