FANDOM

Bleach: Heat the Soul; (BLEACH:ヒート・ザ・ソウル) to seria 3D zacienionych gier walki na PSP bazująca na Bleach. Każda część jest rozwijana przez Eighting i opublikowana przez SCEI. Wszystkie części zostały wydane tylko w Japonii.

Każda część ma kilka metod gry z różnymi rodzajami trybów. Nowe gry wprowadziły dodatkowe tryby, które zazwyczaj są przeniesione na sequele. Używając postaci bezpośrednio z mangi Bleach, gracz używa każdej postaci oraz jej unikalnych zdolności w walce by pokonać przeciwnika. Nowe gry rozwinęły serię fabuła w "Story Mode", lub jak to jest w Heat the Soul 3 i 4, "Mission Mode", który na ogół pozostaje wierny materiałowi źródłowemu. Z tego powodu lista postaci zwiększa się za każdym razem.

Gameplay Edytuj

W każdej grze z serii, gracz kontroluje jedną z wielu postaci bezpośrednio w oparciu o ich odpowiedniki Bleach. Gracz walczy z przeciwnikiem, zwykle kontrolowanym przez grę, ale może też to być inny gracz w zależności od wyboru trybu. Celem każdego trybu jest zmniejszenie pasku życia przeciwnika do zera przy użyciu podstawowych ataków i specjalnych technik, unikalnych dla każdej postaci, np. gdy gracz wybierze Ichigo Kurosakiego, i chce użyć czarnej Getsugi Tenshō (jest to możliwe, jeśli będzie on w Bankai) oraz wykorzystania Rukii by używała Kidō. Dla niektórych technik, postacie maja dostępny "wskaźnik ducha", który wyczerpuje na egzekucję. Większość technik nie jest wykorzystywana w czasie rzeczywistym, a zamiast tego, towarzyszy im sekwencja filmowa. Ponadto, niektóre postacie mogą przekształcić się w formę alternatywną w połowie walki, choć ich wskaźnik ducha jest pełny, mogą anulować transformację. W Heat the Soul 3, gracz może wybrać jakąś postać jako partnera, który pomoże mu w walce. Każda z postaci jako partner ma inne umiejętności, ale w oparciu o o ich umiejętności z serii. Podczas gdy w Heat the Soul 3 można wybrać do 3 postaci, o tyle w Heat the Soul 4 pozwala wybrać dwie naraz, choć możliwości mogą być łączone w celu zadawania potężniejszych ataków.

Gry Edytuj

Heat the Soul Heatthesoul2 Heatthesoul3 Heatthesoul4.jpg
Bleach: Heat the Soul Bleach: Heat the Soul 2 Bleach: Heat the Soul 3 Bleach: Heat the Soul 4
Bleach Heat The Soul 5 HeatTheSoul6 HeattheSoul7
Bleach: Heat the Soul 5 Bleach: Heat the Soul 6 Bleach: Heat the Soul 7

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki