FANDOM

Taaaki zalążek.

Bleach: Dark Souls (BLEACH DS 2nd 黒衣ひらめく鎮魂歌 (レクイエム) , Bleach DS 2nd Kokui Hirameku Requiem) to gra wideo na Nintendo DS.

Gameplay Edytuj

Produkcja jest typową bijatyką 2D umieszczoną w uniwersum Bleach.

Akcja usytuowana została pomiędzy pierwszym a drugim sezonem serialu. Naszym zadaniem jest pokonywanie kolejnych przeciwników i stopniowe odkrywanie historii bohaterów – wątki fabularne wykraczają także poza treści ukazane w telewizyjnym Bleach.

Podczas potyczki naprzeciw siebie mogą stanąć cztery postacie – jedna z par walczących zajmuje pozycję na drugim planie ekranu, do którego możemy się błyskawicznie przenieść. Pojedynki są bardzo dynamiczne. Uderzenia nie opierają się jedynie na standardowych ciosach – gracz korzysta z różnorakich power-upów, w tym specjalnych kart, usprawniających nasze ataki czy defensywę. W Bleach: Dark Souls wybieramy spośród 44 bohaterów, posiadających unikalne historie, stopniowo przez nas odkrywane.

Dwuwymiarowa grafika jest bardzo kolorowa, a tła aren wykonane są starannie, całość utrzymana jest w komiksowym stylu. Walki toczymy na górnym ekranie, dolny zaś przedstawia twarze postaci oraz bonusowe karty, których używamy w trakcie pojedynku. Bleach: Dark Souls udostępnia nam także tryb multiplayer, obsługujący maksymalnie cztery osoby jednocześnie.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki