Fandom

Bleach Wiki

Bleach: Dark Souls

2168stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Bleach: Dark Souls (BLEACH DS 2nd 黒衣ひらめく鎮魂歌 (レクイエム) , Bleach DS 2nd Kokui Hirameku Requiem) to gra wideo na Nintendo DS.

Gameplay Edytuj

Produkcja jest typową bijatyką 2D umieszczoną w uniwersum Bleach.

Akcja usytuowana została pomiędzy pierwszym a drugim sezonem serialu. Naszym zadaniem jest pokonywanie kolejnych przeciwników i stopniowe odkrywanie historii bohaterów – wątki fabularne wykraczają także poza treści ukazane w telewizyjnym Bleach.

Podczas potyczki naprzeciw siebie mogą stanąć cztery postacie – jedna z par walczących zajmuje pozycję na drugim planie ekranu, do którego możemy się błyskawicznie przenieść. Pojedynki są bardzo dynamiczne. Uderzenia nie opierają się jedynie na standardowych ciosach – gracz korzysta z różnorakich power-upów, w tym specjalnych kart, usprawniających nasze ataki czy defensywę. W Bleach: Dark Souls wybieramy spośród 44 bohaterów, posiadających unikalne historie, stopniowo przez nas odkrywane.

Dwuwymiarowa grafika jest bardzo kolorowa, a tła aren wykonane są starannie, całość utrzymana jest w komiksowym stylu. Walki toczymy na górnym ekranie, dolny zaś przedstawia twarze postaci oraz bonusowe karty, których używamy w trakcie pojedynku. Bleach: Dark Souls udostępnia nam także tryb multiplayer, obsługujący maksymalnie cztery osoby jednocześnie.

Nawigacja Edytuj

Gry
Blade Battlers Blade Battlers · 2nd
DS The Blade of Fate · Dark Souls · The 3rd Phantom · Flame Bringer
Konsola Nintendo Tasogare ni Mamieru Shinigami · Shattered Blade · Versus Crusade
Heat the Soul Heat the Soul · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7
Soul Carnival Soul Carnival · 2
Gry jednoosobowe Hanatareshi Yabou · Kurenai ni Somaru Soul Society · Erabareshi Tamashii · Soul Ignition · Bleach: Brave Souls
Nieelektroniczne Karty handlowe
Pozostałe Bleach: Soul Masters

Więcej w Fandom

Losowa wiki