FANDOM

Aparat GALERIA

Berenice Gabrielli (ベレニケ・ガブリエリ, Berenike Gaburieri) była Quincy w Wandenreich. Jest także byłym Stern RitterQ” od „The Question”.

Wygląd Edytuj

Berenice jest stosunkowo szczupłą kobietą z krótkimi włosami, w dużej mierze z długą grzywką. Włosy opadające na lewą część twarzy są ciemne, natomiast pozostałe jasne.[1] Dwukolorowy motyw znajduje również odzwierciedlenie w jej paznokciach, które pokrywa czarna ukośna linia. Jej strój jest odmianą typowego ubioru Stern Ritter z białym mundurem składającym się z płaszcza z kapturem, trenczy oraz dopasowanych spodni i butów, a także bolo tie zawiązanym wokół szyi.[2]

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo o jej osobowości. Kenpachi Zaraki stwierdził, że jest dość żałosna i ma coś przeciwko niemu. Najwyraźniej jest również bardzo rozmowną osobą, nawet w samym środku walki, co przyczyniło się do jej śmierci.[2]

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Po otrzymaniu wezwania od lidera Wandenreich, Berenice wraz z innymi Stern Ritter gromadzą się przy Bramie Słońca, a stamtąd podróżują do Seireitei, aby uczestniczyć w podboju Soul Society.[3]

Po tym, jak Wandenreich tworzą filary niebieskiego ognia[4], angażują się w walkę z Shinigami. Barenice wdaje się w walkę z Kenpachim Zarakim. Próbuje mu wyjaśnić, na czym polegają jej umiejętności, ale przez skowyczenie Jerome'a Guizbatta Kenpachi nie słyszy jej słów i zirytowany rozrywa jej gardło.[2] Następnie Zaraki, dźwigając na plecach ciała Loyda, Berenice i Jerome'a, odnajduje lidera Wandenreich i pyta go, czy to on jest szefem pokonanych Stern Ritter.[1]

The Question (異議 (ザ・クエスチョン) , igi [za kuesuchon]; po angielsku Pytanie, po japońsku Sprzeciw): Jej umiejętności nie są znane.

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Rozdział 502, strony 16-17
  2. 2,0 2,1 2,2 Manga Bleach; Rozdział 503, strony 1-4
  4. Manga Bleach; Rozdział 494, strona 16-19

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki