FANDOM

Taaaki zalążek.

Bau (バウ, Bau) to postać z filmu Bleach: Memories of Nobody. Był on największym członkiem Dark Ones, znany z noszenia zasłony na twarzy i dużej broni, która jest podobna do Tetsubo.

Wygląd Edytuj

Bau to dobrze zbudowany mężczyzna, który nosi ciemnozielone shihakushō, jasnozielony pas wokół bioder i zielony pancerz na piersi. Nosi również zielony kapelusz z szarą zasłoną obejmującą jego twarz. Ma on ostre, nierówne zęby i przekrwawione oczy.[1]

Osobowość Edytuj

W porównaniu do większości Dark Ones, Bau był zbyt pewny siebie, co spowodowało, że nie docenił Renjiego, tym samym udowadniając swoją arogancję. Była to również jedyna okazja, aby zobaczyć jak Bau mówi.

Historia Edytuj

Dark One kiedyś byli częścią upadłego klanu Ryōdoji, który został wygnany do Dangai 1000 lat temu. O dziwo udało im się uniknąć śmierci, przez prąd płynący w Dangai i mieszkali tam przez wiele lat. To właśnie w tym świecie, Bau wraz z resztą swojego klanu odkrył, że podążają tam duchy: Blanki. Dark Ones nauczyli się wykorzystywać je jako źródło energii dla własnych mocy, zbierać wszystkie informacje na ich temat i sformułować plan zemsty na Soul Society. Jakiś czas przed wydarzeniami z filmu odkryto, że klan Bau przybył do Doliny Krzyku i tam nadal mieszkał.[2]

Fabuła Edytuj

Bleach: Memories of Nobody Edytuj

Manipulacja Czystymi: Podobnie jak inni Dark Ones, Bau jest w stanie manipulować Czystymi. Nie używał ich jednak w żadnym innym celu, niż tylko dla zwiększenia własnej mocy.

Odniesienia Edytuj

  1. Film Bleach: Memories of Nobody
  2. Bleach: Memories of Nobody

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki