FANDOM

Battikaroa (バティカろあ, Batikaroa) jest olbrzymim Hollowem będącym jednym ze strażników Las Noches na Białej Pustyni. Atakuje on Renjiego oraz Sado w czasie walk kapitanów z Espadą w Sztucznej Karakurze. Występuje tylko w anime.

Wygląd Edytuj

Osobnik jest wielki. Skóra jest jasnoszara i wyraźnie widać ziarna piasku. Przedramiona oraz dłonie są nieproporcjonalne do reszty kończyny. Owa zakończona jest biżuterią. Pod szyją posiada kołnierz ze sterczących kości, zaś głowę uwieńcza konstrukcją przypominającą koronę. Otwór znajduje się w środku klatki piersiowej.

Fabuła Edytuj

Sztuczna Karakura Edytuj

Walczy on z Renjim Abaraim i Sadem po ich wlce z hordą Hollowów poniżej piątej wieży Las Noches. Na początku bitwy, Renji próbuje zaatakować brzuch Battikaroa. Jednak to nie działa, a jego miecz zostaje prawie wciągnięty przez Hollowa. Sado ratuje Zanpakutō Abaraiego pomagając mu go wyciągnąć. Ostatecznie Yasutora próbuje użyć La Muerte przeciw Hollowowi, uderzenie Sada jest w stanie spowodować pęknięcia, jednak działa to w miejscu, tuż pod maska Hollowa, jednak szybko się on regeneruje. Ostatecznie odkrywają oni, że Battikaroa ma jedną słabość; głowę. Po wielu nieudanych próbach przełamania maski, Sado atakuje z techniki La Muerte, która uderza Hollowa. Podczas gdy on jest zajęty Sadem, Renji używa Hikotsu Taihō, dzięki czemu wdrąża się w maskę i pokonuje Battikaroa.[1]

Szybsza regeneracja: szybciej leczy rany z ataków fizycznych i Kidō w stosunku do większości Hollowów.[1]

Potężne Reiatsu: jak zauważył Chad, poziom jego Reiatsu jest na poziomie Arrancara, podczas gdy sam zbytnio nie różni się od zwykłych demonów.[1]

Cero: zna atak Cero, który jest na tyle silny by odeprzeć Kościane działo Bankai Abarai oraz El Directo Chada.[1]

Wrażliwa podstawa: o ile ataki w dowolny punkt ciała powodują stosunkowo niewielkie obrażenia, to atak na jego podstawę tworzy długą linię pęknięcia.[1]

Wrażliwość na ataki wodne: nie ma tutaj całkowitej pewności, jednakże ze względu na analogię z Runugangą, Renji uznał, że i ten musi być wrażliwy na te ataki.[1]

Zwiększona siła: Ataki Battikaroy były na tyle potężne, aby odrzucić Sado i Renjiego na daleką odległość.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Anime Bleach; Odcinek 267

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki