FANDOM

Kuna (久南, Kuna) jest pracownikiem Sekcji Rozwoju Technologii[1] i członkiem 12. Oddziału w Gotei 13.

Wygląd Edytuj

Kiedy dołączyła do SRT, miała zielone oczy i czarne włosy sięgające szyi. Miała owinięty wokół głowy łańcuch, który zwisał z lewej części twarzy, gdzie miała przyczepioną garść włosów. Nosiła również okulary z dużymi oprawkami oraz standardowe Shihakushō Shinigami pod białym fartuchem.[2][3] 100 lat później, zamiast owiniętego wokół głowy łańcucha, ma dwie garście włosów przyczepionych łańcuchem po obu stronach. Jej hakama sięga do ud.[4][5]

Historia Edytuj

Kuna wstąpiła do Sekcji Rozwoju Technologii zaraz po założeniu jej przez Kisuke Uraharę.[1]

Podczas pracy w SRT, Reiatsu członków 9. Oddziału zaczęło znikać. Urahara wpadł do laboratorium i zapytał gdzie jest Hiyori Sarugaki. Dziewczyna odpowiedziała, że poszła szukać 9. Oddziału.[2]

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

C69p3.jpg

Kuna przynosi Gigai Rukii

Kiedy Rukia zostaje aresztowana, Kuna przynosi jej Gigai zgodnie z poleceniem. Kiedy jeden z pracowników pyta kto je stworzył, dziewczyna sugeruje, że był to Akon, ale jednak różni się to od jego roboty. Akon mówi, że zostało stworzone przez osobę, której nie ma w Soul Society.[4]

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

R539 Akon i Badaczka.png

Pracownicy SRT przerażeni poczynaniami kapitana

Jakiś czas po najeździe Wandenreich, SRT wznawia swoją działalność. Kuna znajduje się w jednym z podziemnych sal, kiedy Akon wraca do pracy po leczeniu skutków ataku nieprzyjaciela. Jest wyraźnie zadowolona faktem przybycia mężczyzny, prawie natychmiast pyta go również o stan zdrowia. Wkrótce nawiązuje się między nimi rozmowa na temat kapitana Mayuriego, który już od czasu najazdu nie opuścił swojej prywatnej sali badawczej. Ostatecznie, kiedy na jaw wychodzi, że Akon zainstalował podgląd w prywatnej sali Kurotsuchiego, dziewczyna wydaje się być lekko zniesmaczona, jednak nie protestuje. Po kilku chwilach obraz na ekranie przerzedza się, ukazując coś, co wprawia w prawdziwy szok za równo ją, jak i Akona.[6]

Podczas drugiego ataku Wandenreich na Soul Society, Kuna jest świadkiem zastąpienia sprzętu z SRT Lodowym Wymiarem. Następnie spostrzega Askina, który wyjaśnia naukowcom całe zjawisko. Po chwili przychodzi także Mayuri, prezentując swój nowy wynalazek.[7]

Ciekawostki Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Bleach Official Character Book 2 MASKED, strona 234
  2. 2,0 2,1 Manga Bleach; Rozdział -103, strony 21-22
  3. Anime Bleach; Odcinek 210
  4. 4,0 4,1 Manga Bleach; Rozdział 69, strony 2-5
  5. Bleach Official Bootleg KaraBuri+, strona 27
  7. Manga Bleach; Rozdział 547, strona 9, 15 i 17

Więcej z Fandomu

Losowa wiki