FANDOM

Taaaki zalążek.

BACK FROM BLIND jest czterdziestym szóstym tomem mangi Bleach.

Bleach All Stars Edytuj

黒崎 一護
Ichigo Kurosaki
Tom46 Sōsuke 市丸 ギン
Gin Ichimaru
Tom46 Ichigo 藍染 惣右介
Sōsuke Aizen
Tom46 Gin

Rozdziały Edytuj

396. THE BITE Edytuj

Bleach 396 cover page

Okładka 396. rozdziału

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

397. Edge of The Silence Edytuj

Aizen opowiada o swojej ingerencji w życie Ichigo. W pewnym momencie między rozmawiającymi mężczyznami pojawia się Isshin.

Streszczenie:

397. Ostrze Ciszy

Okładka 397. Edge of The Silence

"Wszystkie twoje dotychczasowe walki były tylko częścią mojego planu" - Słowa Aizena kompletnie szokują Ichigo. Z niedowierzaniem przywołuje wspomnienia twarzy swoich bliskich i przeciwników. Natychmiast żąda wyjaśnień od Sōsuke, który wydaje się zupełnie ignorować krzyki Kurosakiego i zachowywać stoicki spokój.

W tym momencie Aizen wystawia palec wskazujący w geście proszącym o zachowanie ciszy. Zwraca uwagę na ton, jakim zwraca się do niego Kurosaki; prosi, aby nie podnosił głosu.

Występujące postacie:

  1. Rukia Kuchiki (wspomnienie)
  2. Fishbone D (wspomnienie)
  3. Ichigo Kurosaki
  4. Uryū Ishida (wspomnienie)
  5. Acidwire (wspomnienie)
  6. Sōsuke Aizen
  7. Renji Abarai (wspomnienie)
  8. Zaraki Kenpachi (wspomnienie)
  9. Byakuya Kuchiki (wspomnienie)
  10. Hollow Ichigo (wspomnienie)
  11. Grimmjow Jaegerjaquez (wspomnienie)
  12. Ulquiorra Cifer (wspomnienie)
  13. Yasochika Iemura (wspomnienie)
  14. Isshin Kurosaki

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

398. BACK FROM BLIND Edytuj

Ichigo i Isshin stają naprzeciw Aizena i Gina.

Streszczenie:

Bleach 398 cover page

Okładka 398. BACK FROM BLIND

"Ponieważ jesteś człowiekiem i…"… Chociaż wypowiedź Aizena została przerwana, w dalszym ciągu rozbrzmiewała w uszach Ichigo. Rudowłosy Shinigami chciał usłyszeć zagłuszoną dźwiękiem eksplozji końcówkę wypowiedzi, chociaż w rzeczywistości odpowiedź stała tuż przed nim. Jego ojciec, Isshin Kurosaki, Shinigami.

Młody Kurosaki przerywanym głosem wzywa ojca. Isshin bez słowa spogląda na syna przez ramię, ze śmiertelnie poważnym wyrazem twarzy. Po chwili mężczyzna odwraca się i zbliża w stronę syna. Ichigo, który wyraźnie nadal był w szoku prosi, aby Isshin cokolwiek powiedział, jednak wówczas zostaje uderzony przez ojca w głowę tak, że o mało co nie spada z dachu budynku, trzymając się krawędzi jedną ręką. Starszy Kurosaki bez żadnej emocji nogą spycha swojego syna.

Na dachu pozostali Aizen i Isshin. Ojciec Ichigo obraca się, spoglądając na Sōsuke, po czym oddala się przy pomocy Shunpo. Aizen nazywa zwiększenie dystansu mądrym posunięciem, dostrzegając również więzi rodzinne między Isshinem a Ichigo.

Kawałek dalej pojawiają się dwaj Shinigami z rodziny Kurosakich. Isshin całą dłonią zakrywa twarz syna, nakazując mu, aby się zamknął. Ichigo kopie w twarz ojca; przez nie go nie tylko nie mógł mówić, ale również oddychać. Po krótkiej kłótni zachowanie Kurosakich wraca do normy. Isshin widząc, jak patrzy na niego jego syn, zaznacza, że Ichigo nie myli go z nikim. Dodaje po chwili, że na wszystkie pytania syna odpowie później, jednak wówczas Ichigo mówi, że nie ma żadnych. Rudowłosy wierzy, że ojciec nie powiedział mu o tym z pewnego powodu; wiedział, że nie może zadać swoich pytań tak, aby nie zranić ojca, dlatego daje mu wolną rękę - jeśli będzie chciał, w przyszłości sam mu o wszystkim powie. Młody Kurosaki ujmuje to wypowiedź w takich samych słowach, jakie niegdyś skierowała do niego Rukia.

Akcja powraca na dach, gdzie na krawędzi nadal stoi Sōsuke. Nie wyczuwając Reiatsu zbiegów, wnioskuje, że Isshin musiał nałożyć ekstremalnie potężną barierę. Odwracając się za siebie, spostrzega powracającego Gina. Mężczyzna mówi Ichimaru, że jego "zwiedzanie okolicy" trwało dosyć długo. Gin tłumaczy, że nie zwiedzał, jednak nie widział potrzeby ingerowania w walkę. Wówczas zostaje zaatakowany od tyłu przez Ichigo, jednak srebrnowłosy kapitan z łatwością blokuje atak. W tym samym czasie Aizen zostaje zaatakowany przez Isshina. Chociaż atak mieczem zostaje z łatwością zablokowany przez zdrajcę Shinigamich, starszy Kurosaki układa palce w specyficzny sposób, po czym używając Oni Headpoke. Uderzony Aizen nie tylko zostaje odepchnięty na znaczną odległość, ale jego ciało przelatuje przez kilka pobliskich budynków.

Tymczasem Gin zauważając, że dawno nie widzieli się z Ichigo, zaznacza, że nie ma zamiaru się powstrzymywać, po czym rzuca aktywuje Bankai.

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

399. DEICIDE Edytuj

Streszczenie:

399. BOGOBÓJCA

Okładka 399. DEICIDE

Na dachach Sztucznej Karakury trwa potyczka Isshina i Aizena. Sōsuke otrzymując kolejny cios wycofuje się na kolejny z dachów, jednak tym samym odsłania się, dając starszemu Kurosakiemu szansę zadania precyzyjnego cięcia. W ostatniej chwili zdrajca Shinigamich unika ciosu, po czym kontratakuje używając Raikōhō.

Czar powoduje olbrzymią eksplozję, widoczną doskonale ze sporej odległości. Tymczasem, podczas gdy za plecami Gina toczy się zażarty pojedynek, Ichimaru ucina sobie pogawędkę z Ichigo. Srebrnowłosy przyznaje, że dawno się nie widzieli z młodym Kurosakim. Wspomina moment ich pierwszego spotkania, kiedy to Ichigo rzucił się na niego po tym, jak były kapitan ściął ramię Jidanbō. Ichimaru przyznaje również, że przez myśl przeszło mu wówczas "cóż za interesujący dzieciak". Kurosaki odpowiada sucho, że nie pamięta nic takiego, jednak świadomy nieprawdziwości słów przeciwnika Gin natychmiast nazywa go "kłamczuchem".

400. DEICIDE2 Edytuj

Chapter 400 cover

Okładka 400. rozdziału

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

401. DEICIDE3 Edytuj

Chapter 401 cover

Okładka 401. rozdziału

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

402. DEICIDE4 Edytuj

Do batalii przeciwko Aizenowi wkracza Kisuke Urahara.

Streszczenie:

Chapter 402 cover

Okładka 402. DEICIDE4

Sōsuke z uśmiechem spogląda za siebie. Wydaje się być wręcz zadowolony z przybycia kolejnego przeciwnika, jakim jest Kisuke Urahara. Mężczyzna w kapeluszu wskazuje ileż to lat się nie widzieli, dostrzegając również niezwykłość formy zdrajcy Shinigami. Aizen tłumaczy, że "w połowie ewolucji wszystko jest paskudne". Kisuke pochylając się mówi, że nikt nie wspominał nic o brzydocie, a jego reakcja tyczy się scalenia byłego kapitana z Hōgyoku. Sōsuke prosi znajomego sprzed lat, aby w tym kontekście używał raczej sformułowania "ujarzmić" niż "scalić się". Chwilę później Aizen w pewien sposób wytyka Uraharze, że to nie jemu udało się zawładnąć nad mocą niewielkiej kuli, jednak porzucając dyskusję Aizen atakuje przebijając pierś blondyna.

Niespodziewanie ciało przebitego sklepikarza wybucha niczym balon, natomiast sam Kisuke pojawia się za Sōsuke, dotykając jego barku. Aizen od razu skojarzył, iż jest to ten sam trik, którego Urahara użył w walce z Llargo. Kapelusznik używa Bakudō 61. Rikujōkōrō. Unieruchomiony mężczyzna wytyka samemu sobie niedbałość, spowodowaną wpadnięciem w tak banalną zasadzkę. Kiedy pyta, co Urahara zamierza z nim zrobić, blondyn odpowiada, że jeszcze nie skończył używać Bakudō, po czym używa jeszcze Bakudō 63. Sajō Sabaku oraz Bakudō 79. Kuyō Shibari. Kiedy wszystkie trzy zaklęcia wiążą Aizena, Kisuke rozpoczyna recytować inkantację. Sōsuke pyta, czy jego przeciwnik myśli, że pozwoli mu na użycie tego Hadō, jednak kapelusznik stwierdza, że jest już za późno. Kisuke wystrzeliwuje Hadō 91. Senjū Kōten Taihō, a Aizen znika za chmurą dymu.

Kisuke otwarcie nazywa Sōsuke nieostrożnym z powodu zdobycia nowej mocy. Wówczas niespodziewanie antagonista pojawia się za nim przyznając mu rację; tym razem również połowa jego ciała jest pokryta czymś, co przypomina maskę bez otworów. Sōsuke gołą ręką rani Uraharę, po czym stwierdza, że ze względu na ogrom posiadanej mocy faktycznie może pozwolić sobie na brak rozwagi. Rzuca, iż z łatwością mógł uniknąć Kidō 90. poziomu, jednak wówczas blondyn wspomina, iż nie chodzi mu o unikanie Kidō, a ich ilość. Nagle na nadgarstkach Aizena pojawiają się błyszczące obręcze. Urahara tłumaczy zaszokowanemu zdrajcy, iż jest to pieczęć blokująca Reiatsu, a on sam zostanie rozsadzony przez swoją własną moc. Chwilę później zgodnie z tym, co mówił dawny kapitan 12. Oddziału, Sōsuke staje w słupie ostrego światła.

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

403. DEICIDE5 Edytuj

Chapter 403 cover

Okładka 403. rozdziału

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

404. DEICIDE6 Edytuj

Chapter 404 cover

Okładka 404. rozdziału

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

Odniesienia Edytuj

  1. Tom 46 w książkach Shūeisha

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki