Fandom

Bleach Wiki

Ashisogi Jizō (dusza)

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Ashisogi Jizō (疋殺地蔵, Nogotnący Jizō) jest Zanpakutō Mayuriego Kurotsuchiego, został zmaterializowany w seriach fillerów „Nieznane opowieści Zanpakutō” oraz „Bestialskie miecze”. Większość wydawanych przez niego dźwięków podobna jest do niezrozumiałych dźwięków owadów. Najbardziej wyraźnym słowem jest Bankai.

Wygląd Edytuj

Wyglądem przypomina zmutowanego żółtego człowieka z głową niemowlaka i ogromnymi motylimi skrzydłami, do których jest przyczepiony żółty okrąg, który częściowo wystaje z nad głowy Ashisogi. Na głowie ma niebieski kosmyk włosów. Jego oczy są białe i poniżej oraz nad nimi, Ashisogi ma czarne ślady wyglądające tak, jakby płakał. Nosi zieloną szatę i czerwoną chustkę na szyi.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Jest stosunkowo bierny. Pierwsza jego akcja to zatrucie powietrza podczas zebrania kapitanów i vice kapitanów. Potem pojawia się podczas zasadzki na Zanpakutō, lecz w innym miejscu. Po chwili walki przybiera formę Bankai i przerywa większość walk na głównym placu. Gdy spotyka się z Kotetsu i Ibą, Haineko przedstawia go i tłumaczy jego język. Następnie atakuje wicekapitan i paraliżuje jej nogę. Haineko tłumaczy, że cokolwiek dotknie Ashisogi to natychmiast zostaje sparaliżowane. Następnie ucieka przed Yachiru i wpada w ręce Kenpachiego, który chce z nim walczyć. Zanim do tego dojdzie Mayuri Kurotsuchi zabija go jednym przyciskiem swojego urządzenia (standardowe do ukarania miecza, lecz dostosowane do nowych warunków).

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Poza umiejętnościami znanymi Mayuriemu zna następujące moce i umiejętności:

  • Lot: W standardowej formie potrafi latać.
  • Plucie trucizną: W każdej formie może zatruwać powietrze.
  • Wyjęcie ostrzy: Podobnie jak w formie Bankai, Ashisogi Jizō potrafi wyjąć ostrza z podbrzusza, ale jako zmaterializowany Zanpakutō prezentuje tę właściwość w każdej formie. Rany zadane przez ostrza unieruchamiają ranione członki.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki